0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Pro-Min Anti Chute Hair Shampoo

شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین

شناسه کالا: 302257
شناسه کالا: 302257
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
162,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که همه افراد از جوان گرفته تا پیر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و ممکن است راه‌های زیادی را هم برای درمان ریزش موی خود امتحان کرده باشند. اما بهترین راه استفاده از محصولاتی مانند شوینده و نرم کننده است که به صورت تخصصی برای این مشکل ساخته شده اند.

داروخانه آنلاین صبا برای درمان ریزش موهایتان، شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین را به شما پیشنهاد می‌دهد. این محصول، با تقویت و ترمیم فولیکول‌ها، ریزش مو را متوقف می‌کند و به دنبال آن موجب رشد و رویش مجدد موهای از دست رفته می‌شود.

این شامپو حاوی ترکیبات و موادی است که از فرمولاسیون بالایی برخوردار هستند و به شما امکان می‌دهد انواع ریزش مو بر اثر عوامل هورمونی، ژنتیکی، رژیم غذایی و... را درمان کنید. در ادامه به ویژگی‌ها و خواص این محصول پرداخته ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ترکیب اصلی شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین

در ساخت شامپو تقویت کننده سریتا مدل پرو-مین از مواد و ترکیبات قدرتمندی استفاده است که توانایی این محصول را در رفع ریزش مو بسیار عالی کرده است. در واقع این محصول حاوی آمینکسیل، اولئانولیک اسید، آپیژنین، بیوتین، اسیدهای آمینه و عصاره‌های گیاهی مانند رزماری، گزنه، بابونه، آلوئه ورا و نعناع فلفلی است.

آمینکسیل سبب افزایش خونرسانی به پوست سر می‌شود که به دنبال آن، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به فولیکول‌ها می‌رسد. این امر موجب تقویت سلول‌های تولید مو شده و در نتیجه رشد و تکثیر مو افزایش می‌یابد. همچنین این ماده از کوچک شدن کوتیکول‌های مو جلوگیری می‌کند و از این طریق مانع ریزش مو می‌شود.

اولئانولیک اسید موجود در این شامپو با مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز، مانع تولید هورمون دی هیدروتستوسترون می‌شود. در نتیجه از ریزش مو بر اثر تغییرات هورمونی جلوگیری می‌کند. آپیژنین نیز با افزایش خونرسانی به پوست سر، به افزایش اکسیژن و مواد مغذی در پوست سر و فولیکول‌ها کمک می‌کند و در نتیجه در رشد و تکثیر مو تاثیر بسزایی دارد.

اسید آمینه و ترکیبات گیاهی به کار رفته در این شامپو نیز وظیفه مرطوب کنندگی، ترمیم، آبرسانی و تغذیه موها را بر عهده دارند و در نهایت موهایی زیبا، درخشان و نرم به شما تحویل می‌دهند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین

همانطور که در بالا اشاره شد، شامپو تقویت کننده سریتا Cerita مدل پرو مین برای درمان ریزش مو فرموله شده است. در واقع این محصول با تغذیه موهای آسیب دیده و افزایش ضخامت آن‌ها، از ریشه تا نوک مو را تقویت می‌کند. بنابراین نه تنها از ریزش مو جلوگیری می‌کند، بلکه باعث تحریک پوست سر به تولید مو و تکثیر بیشتر آن‌ها می‌شود.

در ادامه باید اشاره کنیم که این محصول، چربی و سبوم پوست سر را تنظیم می‌کند و با کوچک کردن منافذ، مانع ریزش مو بر اثر چربی می‌شود. همانطور که می‌دانید، تجمع چربی در منافذ موجب مسدود شدن این نواحی می‌شود و با ایجاد اختلال در اکسیژن رسانی به سلول‌های پوستی، ریزش مو اتفاق می‌افتد. اما این محصول با جلوگیری از جمع شدن سبوم و چربی از این کار جلوگیری می‌کند.

از دیگر خواص این محصول باید به آبرسانی و مرطوب کنندگی آن اشاره کنیم که خشکی پوست سر را برطرف می‌کند و با درمان موخوره و شکنندگی موها، موجب براقیت و درخشندگی آن‌ها می‌شود.

 


 

ویژگی‌های شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا Cerita مدل پرو مین

  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به پوست سر
  • تقویت و تغذیه فولیکول‌ها
  • ترمیم ریشه تا نوک مو
  • جلوگیری از ریزش مو بر اثر تغییرات هورمونی یا ژنتیکی
  • ایجاد درخشندگی و براقیت در موها
  • تنظیم چربی پوست سر
  • محرک رشد مو
  • مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و هورمون دی هیدروتستوسترون
  • مناسب برای انواع مو

 


 

مزایای مصرف شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین

چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده از شامپو تقویت کننده سریتا هم می‌توانید موهای خود را از چربی و کثیفی پاکسازی کنید و هم از ریزش مو خود جلوگیری کنید.

این محصول، حاوی مواد و ترکیباتی است که ریشه و فولیکول‌های مو را تقویت و ترمیم می‌کند و در درمان ریزش مو موثر است. با کمک این محصول می‌توانید باعث رویش مجدد موهای از دست رفته شوید و قسمت‌های خالی شده سرتان پر شود.

از دیگر مزایای این محصول، کنترل چربی سر است که موجب تعادل PH این ناحیه شده و از ریزش مو بر اثر چربی جلوگیری می‌کند.

 نحوه مصرف شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین

برای استفاده از شامپو تقویت کننده سریتا Cerita تنها کافی است مقداری از محصول را روی موهای خیس خود بزنید و به مدت 2 تا 3 دقیقه به آرامی‌‌ ماساژ دهید. در صورت نیاز، این عمل را تکرار کنید.

توجه داشته باشید که:

  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • در صورت تماس شامپو با چشم‌ها و دهان، محل را با آب فراوان بشویید.

 


 

شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا Cerita مدل پرو مین برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو تقویت کننده سریتا برای انواع مو فرموله شده است و بسته به اینکه موهای شما چرب یا خشک است می‌توانید از این محصول به صورت روزانه استفاده کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین

ترکیبات

مقدار

آمینکسیل

*

اولئانولیک اسید

*

بیوتینیل GHK

*

آلوئه ورا

*

اسید آمینه

*

پانتنول

*

پیریدوکسین

*

عصاره رزماری

*

عصاره مریم گلی

*

عصاره بابونه

*

عصاره گزنه

*

عصاره نعناع فلفلی

*

 

 

 

شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین
شامپو تقویت کننده و محرک رشد سریتا مدل پرو مین
قیمت:
162,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;