0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Keratin & Nutrients Shampoo

شامپو کراتین درمالوگ

شناسه کالا: 824608
شناسه کالا: 824608
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
255,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو کراتین درمالوگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

هرگز نمی‌توان از تاثیر زیاد مو بر زیبایی چهره چشم پوشی کرد؛ چراکه داشتن موهایی سالم، پرپشت و براق حتی می‌تواند باعث افزایش اعتماد به‌ نفس شود بنابراین چه کسی آرزوی داشتن چنین موهایی را ندارد؟ امروزه شرکت‌های تولید لوازم بهداشتی با تولیدات گوناگون و متنوع خود  توانسته‌اند انواع محصولات با خواص گوناگون را نظیر شامپو کراتین درمالوگ؛ روانه بازار کنند که برای هر نوع پوست یا مویی مناسب بوده و علاوه بر یک محلول شستشو، می‌تواند به سلامت و زیبایی مو کمک کند. از جمله برندهای معتبر که با تولیدات متنوع خود توانسته به مصرف کنندگان در زمینه‌های مختلف یاری برساند برند محبوب درمالوگ ساخت ایران است، که ما در این نوشتار قصد داریم به بررسی یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی یعنی شامپو کراتین Keratin & Nutrients Shampoo بپردازیم. لازم به ذکر است که این شامپو با قیمتی مقرون به صرفه در داروخانه آنلاین صبا در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو کراتین درمالوگ چگونه است؟

شامپو کراتین درمالوگ، تنها یک شامپو برای شستشوی مو به شمار نمی‌آید؛ چرا که سرشار از کراتین هیدرولیز شده است که تاثیر بسزایی در نرمی و ابریشمی شدن مو دارد و می‌تواند با ماندگاری بالا به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده و همچنین موخوره‌ها بپردازد و از شکنندگی مو که از عوارض دهیدراته شدن مو است پیشگیری کند. همه موارد ذکر شده به طور خلاصه؛ به علاوه موارد دیگر در شامپو کراتین درمالوگ جمع شده‌اند تا به کمک زیبایی موهای شما بیایند.

 


 

ترکیبات موجود در شامپو کراتین درمالوگ

مواد اولیه موجود در این شامپو درمالوگ عبارت است از:

لوروآمفواستات سدیم، دایمتیکون، کوپلیمر آکریلات، الکل ستیل، گلیکول دی استئارات، اسانس آرایشی و بهداشتی، کلرید سدیم، کوپلیمر استایرن پلی وینیل پیرولیدون (PVP)، هیدروکسید سدیم، پروپیلن گلیکول، فنوکسی اتانول، اسید سیتریک، کراتین هیدرولیز شده، روغن آرگان، آب یونزدا.

در ادامه به بررسی برخی از ترکیبات موثر موجود در شامپو کراتین درمالوگ می‌پردازیم:

روغن آرگان

این روغن گیاهی دارای مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ای، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است. این روغن در برابر اکسید شدن مقاوم بوده و برای پیشگیری از شکنندگی مو و بروز موخوره بسیار پرکاربرد است.

کراتین هیدرولیز شده

کراتین هیدرولیز شده با نفوذ به بدنه مو، کراتین از دست رفته آن را در شکاف‌های میکروسکوپی ساقه مو جایگزین می‌کند، در نتیجه باعث صاف و براق شدن موهای شما می‌شود. کراتین هیدرولیز شده به بازسازی لایه محافظ طبیعی موها کمک می‌کند و باعث استحکام و انعطاف پذیری مو می‌شود. همچنین توانایی مو را در حفظ رطوبت افزایش می‌دهد و باعث کاهش وز شدگی و خشکی مو می‌شود.

 اسید سیتریک

اسید سیتریک با بهبود گردش خون در پوست سر، فولیکول‌های مو را تحریک می‌کند. این ماده دارای عملکرد گرم‌کننده پوست سر است و بنابراین پس از استفاده به دلیل تاثیر گرما، گردش خون در پوست سر افزایش می‌یابد که به‌نوبه خود فولیکول‌های مو شما را تغذیه و آن را تحریک کرده و در نهایت رشد مو را تقویت می‌کند.

دایمتیکون

دایمتیکون در لایه خارجی مو سدی ایجاد می‌کند که به صاف شدن کوتیکول کمک می‌کند. موها را از وز شدن نجات می‌دهد و درخشندگی بیشتری نیز به آن‌‌ها می‌بخشد. همچنین در بسیاری از مواقع و در زمان استفاده از لوازم حرارتی کاربرد دارد؛ زیرا می‌تواند از مو در برابر صدمات ناشی از حالت دهی حرارتی محافظت کند.

 


 

ویژگی‌های شامپو کراتین درمالوگ

  • سرشار از کراتین هیدرولیز شده برای نرم و ابریشمی کردن مو
  • تثبیت کننده و تقویت کننده مو و ساقه‌های مو
  • پیشگیری از ایجاد موخوره و هر نوع شکنندگی
  • رطوبت رسان و تغذیه کننده برای پوست سر
  • محافظت از مو در برابر آسیب‌های پیرامونی
  • بهبود سلامت مو

 

مزایای استفاده از شامپو کراتین درمالوگ

شامپو کراتین درمالوگ یک محافظ قوی در برابر آسیب‌های محیطی نظیر رنگ و دکلره کردن‌های مکرر است که این آسیب‌ها سلامت مو را به خطر می‌اندازند؛ از عوارض آن می‌توان به شکنندگی و وز شدن مو اشاره کرد.

همچنین از آنجایی که این شامپو کراتین فاقد مواد مضر مانند سولفات و سیلیکون است سبب کاهش بروز هرگونه حساسیت، سوزش یا خارش بعد از استحمام می‌شود که در کنار یک شستشوی مناسب، یک تقویت کننده خاص و حامی ویژه برای موهای شما به شمار می‌آید.

نحوه مصرف شامپو کراتین درمالوگ

  • ابتدا موهای خود را با آب خیس کنید
  • مقداری مناسب با حجم موی خود، از شامپو را روی موهای نم دار خود بریزید
  • با انگشتان دست، دو الی سه دقیقه شروع به ماساژ دادن سر خود کنید
  • سپس با آب ولرم و مناسب آبکشی نمایید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • توجه داشته باشید این محصول برای استعمال خارجی است لذا از برخورد با چشم پرهیز کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از شامپو کراتین درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما هم علاقمند به داشتن موهای لخت و نرم هستید استفاده از شامپو کراتین درمالوگ Keratin & Nutrients Shampoo، بهترین انتخاب برای رسیدن به نتیجه دلخواه است چرا که یک گزینه بدون هیچ عوارضی محسوب می‌شود که به راحتی و بدون دغدغه قادر است موهایی زیبنده و از همه مهم تر سالم را به شما هدیه دهد.

افرادی که با مشکلاتی مانند موخوره یا خشکی مو درگیر هستند، نیز می‌توانند از این شامپو برای نرم شدن و ترمیم مو استفاده کنند. از مزیت‌های استفاده از شامپو کراتین این است که بدون صرف هزینه زیاد و در منزل به راحتی می‌توان موها را کراتینه کرد.

 

 

شامپو کراتین درمالوگ
شامپو کراتین درمالوگ
قیمت:
255,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;