0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Oil Control Skin Cleansing Gel

ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو

شناسه کالا: 807759
شناسه کالا: 807759
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
297,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در طول روز، آلودگی، چربی و دوده زیادی روی پوست قرار می‌گیرد و با نفوذ به منافذ، باعث مسدود شدن آن‌ها و در نتیجه ایجاد جوش‌های چرکی یا زیر پوستی می‌شود. بنابراین، پاک کردن صورت از آلودگی، یکی از مراحل روتین روزانه است که هر فرد باید به طور منظم رعایت کند.

این کار با استفاده از محصولات شوینده و پاک کننده صورت انجام می‌شود تا با مواد موثر خود بتوانند هر نوع چربی اضافه و آلودگی را از روی صورت پاک کنند و باعث شادابی و سلامت پوست شوند.

ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو که توسط برند نام آشنا و پر آوازه ام کیو (MQ) ساخته شده است، حاوی ترکیبات قدرتمند برای پاکسازی صورت از چربی است. علاوه بر این، این اسکراب می‌تواند ترشح چربی و سبوم پوست را کنترل کند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند.

این محصول که در داروخانه آنلاین صبا به فروش می رسد، حاوی دانه‌های اسکراب است که به صورت ملایم از پوست لایه برداری می‌کند و در از بین بردن جای جوش و لک موثر است. در ادامه می‌توانید ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول را به طور مفصل مطالعه کنید.

 


 

شوینده و پاک کننده صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

شوینده و پاک کننده به محصولی گفته می‌شود که چربی اضافه و آلودگی‌ها را از روی پوست پاک کند و منافذ را به طور کامل تمیز کند. این محصولات بسته به مواد، ترکیبات و همچنین تناسب با نوع پوست، قابلیت‌های مختلفی ارائه می دهند.

 به عنوان مثال، یک شوینده مناسب پوست چرب علاوه بر پاکسازی منافذ از چربی، ترشح سبوم پوست را هم کنترل می‌کند و در بهبود جای جوش و کاهش آکنه نیز موثر است.

ژل اسکراب کنترل کننده چربی پوست ام کیو برای پوست چرب خانم‌ها و آقایان فرموله شده است. این شوینده قادر است چربی اضافه و آلودگی‌های روی پوست را از بین ببرد و با کوچک کردن منافذ از مسدود شدن آن‌ها بر اثر چربی جلوگیری کند. همچنین این محصول در ترشح چربی و سبوم پوست موثر است و باعث از بین رفتن جوش‌های چرکی و زیر پوستی می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو MQ

اولین و موثرترین اثر ژل اسکراب ام کیو، پاک کنندگی این محصول است. این اسکراب بدون آسیب به پوست، آلودگی و باکتری‌های مضر را از بین می‌برد و منافذ پوست را از وجود چربی پاکسازی می‌کند. همچنین یک ژل ضد جوش است که با تنظیم ترشح چربی پوست در درمان آکنه موثر است.

اثر دوم ژل اسکراب کنترل کننده چربی پوست ام کیو به قدرت لایه برداری آن مربوط می‌شود. این محصول حاوی دانه‌های اسکراب است که از پوست به صورت ملایم لایه برداری می‌کند و می‌تواند جای جوش، لک‌های خفیف، چربی مسدود شده در منافذ، سلول‌های مرده پوست و حتی تیرگی پوست را از بین ببرد.

 بنابراین با استفاده از این اسکراب MQ می‌توانید پوستی شاداب و سرحال داشته باشید. ناگفته نماند که این ژل اسکراب، مات کننده و ضد براقی پوست است و از برق زدن پوست صورت بر اثر تعریق یا گرما جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو

  • تنظیم ترشح چربی و سبوم پوست
  • پاکسازی پوست از چربی اضافه و آلودگی
  • کوچک کردن منافذ و پاکسازی آن‌ها
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • حاوی ذرات اسکراب جهت لایه برداری ملایم از پوست
  • از بین بردن جای جوش و لک
  • مات کننده و ضد براقی پوست
  • مبارزه با میکروب‌های مولد آکنه
  • مناسب برای پوست چرب

 


 

 مزایای مصرف ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو

مزیت ژل اسکراب کنترل کننده چربی پوست ام کیو MQ برخورداری از دانه‌های اسکراب است که به شما امکان می‌دهد علاوه بر پاک کردن چربی، پوست خود را به صورت ملایم لایه برداری کنید و در کنار درمان جوش، جای آن‌ها را نیز بهبود دهید.

ضمن اینکه این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و قادر است هر نوع چربی مسدود شده در منافذ پوست را به صورت کامل از بین ببرد. در واقع این محصول، با باز کردن منافذ موجب افزایش اکسیژن رسانی به سلول‌های پوستی و در نتیجه شادابی پوست می‌شود.

 

نحوه مصرف ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو

برای استفاده از ژل اسکراب ام کیو، تنها کافی است مقداری از ژل را روی پوست خود بمالید و به آرامی ‌ماساژ دهید. سپس با آب ولرم بشویید.

توجه:

  • در هفته 2 الی 3 بار از این محصول روی پوست خود استفاده کنید.
  • در هنگام استفاده، بیشتر روی نقاط چرب تر تمرکز کنید.
  • محصول را در جای خنک، به دور از تابش خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

 


 

ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو برای چه افرادی مناسب است؟

ژل اسکراب ام کیو برای پوست‌های چرب و مستعد جوش فرموله شده است. البته افراد دارای پوست مختلط نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

پودر ساقه بامبو

*

پودر دانه آرگان

*

سالیسیلیک اسید (BHA)

*

اسید لوولینیک

*

 

 

ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو
ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو
قیمت:
297,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;