0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Clearing Oily & Acneic Skin Face Wash

شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای

شناسه کالا: 824504
شناسه کالا: 824504
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن پوستی شاداب و عاری از عارضه‌ها نیازمند روتین پوستی منظم است که از اصلی‌ترین آن پاکسازی پوست و شستن با شوینده ملایم و البته مناسب نوع پوست است. شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه‌ای Clearing Oily & Acneic Skin Face Wash از نمونه شوینده‌های با کیفیتی است که در پاکسازی پوست از آلودگی‌های روزمره تاثیر بسزایی دارد.

کمپانی کمپودرما با تکیه بر علم پژوهشگران خبره و بهره از لابراتوارهای مجهز دو کشور پیشتاز در صنعت آرایشی و بهداشتی؛ آلمان و فرانسه، توانسته گوی سبقت را از رقبا بستاند و محصولات خود را در بازار جهانی در اختیار مصرف کنندگان سراسر دنیا قرار دهد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی و معرفی شوینده پوست غیر صابونی این برند معتبر بپردازیم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما بر پوست چگونه است؟

پوست انسان در معرض آلاینده‌های بسیاری از قبیل باقی‌مانده مواد آرایشی، تجمع سلول‌های مرده و فرسوده، چربی‌های ترشح شده اضافی از غدد چربی و همچنین انواع باکتری‌ها قرار دارد؛ لذا شستشوی مناسب و مرتب از اصول اولیه و مهم برای داشتن پوستی سالم و شاداب به شمار می‌آید.

شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما با بهره‌گیری از عصاره‌های گیاهی و پاک کننده‌های غیر صابونی یک محصول بی‌نظیر با قابلیت مهار رشد و تکثیر باکتری‌ها است و همین ویژگی سبب شده تا برای مبارزه با جوش و آکنه مانند یک ابر قهرمان عمل کند. این شوینده با آبرسانی و مرطوب نگه داشتن لایه‌های پوست شادابی را در کنار وظیفه پاک کنندگی خود؛ برای پوست به ارمغان می‌آورد.

 


 

ترکیبات موجود در شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما

مواد اولیه به کار رفته در این محصول کمپودرما عبارت است از:

آب، دی سدیم کوکامپودی استات، سدیم لوره سولفات، کوکو گلوکوزاید، گلیسرین، سالیسیلیک اسید، peg-۷ گلیسریل کوکوات، عصاره میوه اقاقیا، عصاره گیاه گل ژیپسوفیلا، لورت-۴، DMDM هیدانتوئین، رایحه، دی سدیم ا د ت آ، لاکتیک اسید.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما پرداخته‌ایم:

دی سدیم کوکامپودی استات

مهم‌ترین کاربردی که می‌توان برای این ماده در نظر گرفت؛ اثر پاک‌کنندگی آن است. به‌کارگیری این ماده در محصولات می‌تواند در شستشو و پاکسازی عمیق تاثیر شایانی داشته باشد.

کوکو گلوکوزید

کوکو گلوکوزید ماده‌ای است که در فرمولاسیون مراقبت از پوست استفاده می‌شود تا به بهبود توانایی پاک‌کنندگی پاک‌کننده‌ها، شستشوی بدن و صابون‌ها کمک کند. این مخلوطی از الکل چرب مشتق شده از نارگیل و گلوکز است.

سالیسیک اسید

سالیسیلیک اسید به پوست نفوذ می‌کند و سلول‌های مرده‌ی پوست که باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شوند را در خود حل می‌کند. به این ترتیب با پاکسازی منافذ جوش‌ها زودتر بهبود می‌یابند و از بروز جوش‌های جدید نیز جلوگیری می‌شود.

عصاره گل اقاقیا

روغن گل اقاقیا با خاصیت منحصر به فرد خود؛ یک اثر لیفتینگ آنی ایجاد می‌کند و بافت پوست را بهبود می‌بخشد. همچنین به رفع چین و چروک‌ها کمک کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند. این روغن پوست را در تولید کلاژن و الاستین نیز تحریک می‌نماید.

عصاره گیاه گل ژیپسوفیلا

این گل علاوه بر زیبایی و عطر بی نظیری که دارد به دلیل داشتن عصاره ویتامین E؛ در انواع داروها و لوازم آرایشی استفاده می شود، همچنین می تواند انواع بیماری‌های پوستی را نیز التیام بخشد.

اسید لاکتیک

اسید لاکتیک فواید مهمی برای پوست دارد. این ماده سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، لکه‌های تیره را روشن می‌کند و ظاهر خطوط ریز و چین‌وچروک‌ها را در انواع پوست، از جمله پوست‌های حساس، بهبود می‌بخشد.

 


 

ویژگی‌های شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما

  • فاقد مواد مضر از جمله پارابن و سولفات و مناسب جهت شستشوی روزانه
  • شوینده غیر صابونی مناسب پوست‌های چرب و جوشدار
  • پاک کننده فوق قوی برای پاکسازی عمقی پوست
  • کمک به کوچک کردن منافذ باز
  • تنظیم و کنترل چربی پوست
  • ضد باکتری و ضد قارچ

 


 

مزایای استفاده از شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما چیست؟

از مزایای بارز یک شوینده و پاک کننده صورت مناسب باید به پاکسازی عمقی آن اشاره کرد. شوینده غیر صابونی کمپودرما علاوه بر پاکسازی پوست، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و در نهایت سبب مقاومت پوست در برابر عوامل محیطی و میکروبی می‌شود. از مزایای دیگر این شوینده؛ سازگاری آن با ساختار اسیدی پوست است. شوینده‌های صابونی اصولا دارای PH قلیایی هستند و همین قلیایی بودن سبب می‌شود تا ساختار طبیعی پوست تغییر کند؛ لذا استفاده مستمر از آن‌ها سبب بروز آسیب‌های جدی از قبیل خشکی، زبری و غیره می‌شود.

کمپانی کمپودرما برای پیشگیری از اینگونه مسائل پوستی، محصول غیر صابونی را تولید کرده که علاوه بر اینکه مانع از بروز هرگونه عوارض ناشی از استفاده محصولات قلیایی می‌شود؛ یک محصول درمانی برای افراد مبتلا به عارضه جوش و آکنه است. شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده‌های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی‌ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می‌شود.

گفتنی است که وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این فرآورده را جهت شستشوی پوست‌های چرب و آکنه‌ای ایده آل می‌سازد.

نحوه مصرف شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما

قبل از مصرف به موارد زیر توجه نمایید.

  • ابتدا پوست صورت خود را با مقداری آب خیس کنید
  • مقداری از شوینده را روی پوست خود ماساژ دهید تا آلودگی‌ها را پاک کند
  • پس از اطمینان از پاکسازی، مجدد با مقداری آب، شوینده را از روی صورت خود بشویید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما برای چه افرادی مناسب است؟

همواره افراد با پوست چرب بیش از دیگران مستعد جوش و آکنه هستند. این افراد برای تنظیم و کنترل چربی پوست خود نیازمند محصولات درمانی و مراقبتی هستند تا از بروز و نمایان شدن عارضه‌هایی چون آکنه و جوش پیشگیری کنند.

شستشوی روزانه با شوینده مناسب یکی از قسمت‌های ضروری در روتین این افراد است. شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای Clearing Oily & Acneic Skin Face Wash با طراحی منحصر به فرد و ترکیبات فوق قوی خود بهترین گزینه برای شستشوی ملایم روزانه و رفع جوش و آکنه است. 

 

 

 

 

شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای
شوینده پوست غیر صابونی کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده