0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Baby Moisturizing Milk

شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب حجم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
499,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا

شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا با دارا بودن ترکیبات موثر برای پوست کودکان و نوزادان فواید و مزیت‌های بسیار زیادی دارد. این روغن و لوسیون بدن کودک در حجم 200 میل تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصول دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی بسیار بالاست و برای پوست صورت، بدن و به خصوص ناحیه پوشک کودکان کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارد. با بهره از این شیر پاک کننده، کودک شما کمتر دچار آسیب‌های پوستی و حساسیت خواهد شد.

این محصول به گونه‌ای ساخته و طراحی شده که با پوست همه کودکان به ویژه نوزادان سازگار است. ترکیبات به کار گرفته شده در این محصول مراقبت از پوست کودک به گونه‌ایست که از بدو تولد می‌توانید از آن استفاده کنید. ترکیبات موجود در این محصول خواص مرطوب‌کنندگی، ضدالتهابی، ترمیم‌کنندگی بسیار بالایی دارد. به همین منظور پوست کودک شما را نرم و رطوبت‌رسانی می‌کند.

به طور کلی محصولات مراقبت از کودک برند ماتیلدا دارای فرمولاسیون هیپوآلرژنیک و ضدحساسیت هستند. همچنین این محصول فاقد پارابن و رنگ بوده که این موضوع یک مزیت بزرگ است. شما برای جلوگیری از خشکی پوست کودک خود می‌توانید از این محصول بهره بگیرید. جهت تهیه و خرید این محصول می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه معتبر اقدام کنید.

 

 


 

مرطوب کننده کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات مراقبت از پوست کودک و همچنین مرطوب‌کننده‌ها معمولا برای جلوگیری از زبری، خارش، قرمزی و ایجاد جوش روی صورت و بدن کودک استفاده می‌شوند. نوزادان و کودکان پوستی حساس و ظریف دارند. به همین منظور والدین برای مراقبت از پوست لطیف و همچو گل کودک خود باید حتما از بهترین محصولات و روغن و لوسیون بدن استفاده کنند. محصولات مراقبت از کودک برند ماتیلدا همگی متناسب با پوست کودک و نوزادان ساخته و فرموله شده است. از این رو محصولات ماتیلدا همیشه با هر نوع پوستی کاملا سازگاری دارند.  

این محصولات حاوی ترکیبات موثر و مفیدی هستند که به لطافت و سالم ماندن ظاهر پوست کودک کمک می‌کند و پوست او را در برابر عوامل خارجی حفظ می‌کند. محصولات مرطوب‌ کننده کودکان معمولا از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و پوست کودک را نرم و لطیف نگه می‌دارند. این محصولات برای کودکان و نوزادان خواص و مزیت‌های بسیار دیگری نیز دارند که در ادامه اطلاعات جامع و دقیق‌تری را بیان خواهیم کرد.

برای تهیه یک محصول باکیفیت مراقبت از پوست کودکان می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین و سایر فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا

شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا، حاوی ترکیبات موثر و مفیدی نظیر روغن گل آفتابگردان، شی باتر، گلیسیرین و عصاره آلوئه ورا است که آبرسان قوی و رطوبت‌رسان بادوامی برای پوست کودکان محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که کلیه محصولات برند ماتیلدا با PH فیزیولوژیک، فاقد مواد صابونی، پارابن، فنوکسی اتانول، رنگ و مواد آلرژی‌زا است. بنابراین والدین با خیالی راحت و آسوده می‌توانند از این محصول برای کودکان خود استفاده کنند.

عصاره آلوئه‌ورا موجود در این محصول حاوی ترکیبات مهم و مواد معدنی فراوان است که با نفوذ سریع به عمق پوست می‌توانند آب را به لایه‌های زیرین پوست هدایت کنند. خواص ترمیم‌کنندگی و ضدالتهابی فوق‌العاده عالی این محصول موجب التیام پوست کودک می‌شود. همچنین وجود شی باتر در ترکیب اصلی شیر پاک کننده برند ماتیلدا موجب رطوبت‌رسانی، تسکین و کاهش التهابات و خارش پوست می‌شود.

این محصول حاوی برخی ویتامین‌های مفید نظیر E، A و F است. این ویتامین‌ها با تغذیه کامل پوست به نرمی و لطافت آن کمک می‌کنند. وجود روغن گل آفتابگردان در کنار گلیسیرین، قدرت نرم‌کنندگی این محصول را افزایش داده و مانع از دست رفتن آب پوست در نوزادان می‌شود.

 

 


 

ویژگی‌های شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا

شیر مرطوب کننده کودک برند ماتیلدا یک محصول فوق‌العاده باکیفیت و عالی برای کودکان است. والدین با بهره از این محصول می‌توانند همیشه نرمی و لطافت را به پوست کودکان خود هدیه دهند و موجب سلامتی پوست آنها شوند. شیر مرطوب کننده کودک برند ماتیلدا دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار زیادی است که برخی از آنها عبارت است از:

  • مرطوب کننده و رطوبت رسان پوست صورت و بدن کودک
  • تغذیه کننده و آبرسان عمقی و بادوام
  • مناسب برای صورت و بدن کودک از بدو تولد
  • با فرمول هیپوآلرژنیک
  • ترمیم کننده پوست و حفظ سد دفاعی پوست
  • نرم کننده پوست کودکان و نوزادان
  • مناسب برای تمام سنین
  • بدون رنگ و پارابن

 


 

مزایای مصرف شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا برای پوست کودک خواص و مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  • آبرسان، مغذی و مرطوب کننده بادوام
  • محافظت از پوست در برابر خشکی
  • ضد التهاب و جلوگیری از پوسته شدن و قرمزی
  • التیام‌بخش و نرم کننده پوست

نحوه مصرف شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا

شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا برای همه کودکان حتی آنها که پوست حساسی دارند نیز مناسب است. برای استفاده از این محصول کافیست روزی 2 بار مقداری از شیر بدن مرطوب کننده را روی پوست تمیز صورت و بدن به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

والدین قبل از استفاده از این محصول و ماساژ شیر مرطوب کننده روی پوست بدن کودک، بهتر است بهداشت را رعایت کنند و دستان خود را بشویند.

 


 

شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا مناسب برای چه کسانی است؟

همه والدین می‌توانند از این محصول برای کودکان خود استفاده کنند. این مرطوب کننده یک محصول بسیار با کیفیت بوده که برای هر نوع پوستی مناسب است.

 


 

ترکیبات شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا

شیر مرطوب کننده کودک برند ماتیلدا دارای ترکیبات موثر و مفیدی است که برخی از آنها به عبارتند از:

  • گلیسیرین
  • عصاره آلوئه ورا
  • روغن آفتابگردان
  • شی باتر

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید. شما جهت خرید شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا می‌توانید از طریق وبسایت داروخانه صبا اقدام و آن را درب منزل تحویل بگیرید. 

 

شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا
شیر مرطوب کننده کودک ماتیلدا
قیمت:
499,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;