0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: صابون و پن

Hybrid 3 Triple Action Soap

صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره

شناسه کالا: 824165
شناسه کالا: 824165
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
81,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

نو آکنه (No Acne) یک برند تخصصی است که روی پوست‌های چرب و جوش دار تحقیق می‌کند و محصولات خود را بیشتر برای این طیف پوستی تولید می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از آزمایش‌ها و مطالعات به‌روز، همواره تلاش می‌کند از فرمولاسیون و ترکیبات قدرتمند در تولید محصولات خود استفاده کند. در بین انواع پوست، پوست‌های چرب بیشتر در معرض آکنه، باکتری و قارچ هستند و حتی ممکن است دچار خارش پوستی در بدن شوند. در این مواقع می‌توان با محصولات شوینده و پاک کننده این جوش‌ها را از بین برد و خارش پوستی را درمان کرد.

یکی از محصولات خوب برند نو آکنه که مورد توجه و رضایت بسیاری از کاربران قرار گرفته است، صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره (Triple Action) است. علت نامگذاری این محصول به "سه کاره" به این خاطر است که  شوینده، ضد قارچ و لایه بردار است. درواقع صابون نو آکنه می‌تواند چربی‌های روی پوست را از بین ببرد، با باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی مبارزه کند و همچنین یک لایه برداری ملایم از سطح پوست انجام دهد. در ادامه، ویژگی‌ها و اثرگذاری این صابون نو آکنه قوی را به طور مفصل شرح داده‌ایم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره

شوینده به محصولاتی گفته می‌شود که برای شستشو صورت و پاک کردن هر گونه چربی، آلودگی و آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع شوینده اولین مرحله یک روتین روزانه است و به منظور پاکسازی صورت و آماده کردن آن برای استفاده از محصولات مراقبت پوستی مانند ضد جوش، ضد چروک، ترمیم کننده و... به کار می‌رود. این محصولات، چربی‌های موجود در منافذ را از بین می‌برند و با رادیکال آزاد پوست مبارزه می‌کنند. هر شوینده و پاک کننده بسته به ترکیبات و موادی که در خود دارد، کاربرد متفاوتی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال شوینده مخصوص پوست چرب، برای کنترل چربی پوست کاربرد دارد و قادر است جوش و آکنه را از بین ببرد و پوست را شفاف و آبرسانی کند.

صابون نو آکنه نیز به عنوان یک شوینده و پاک کننده در بازار عرضه می‌شود که به صورت تخصصی برای پوست‌های چرب و جوشدار فرموله شده است. این صابون ترکیبی از سه عمل شستشو، لایه برداری و قارچ کشی است که هم برای صورت و هم برای بدن کاربرد دارد. با استفاده از این محصول می‌توانید انواع قارچ در ناحیه تناسلی، زیر بغل، پشت گوش و ... را از بین ببرید و خارش بدن را درمان کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره

در صابون سه کاره نو آکنه، از گیاهان آنتی باکتریال در کنار ترکیبات آبرسان و ضد جوش استفاده شده است که همه با هم یک مجموعه پاک کننده و ضد قارچ قوی را تشکیل می‌دهند. به طور کلی، صابون نو آکنه حاوی گلیسرین، موم زنبور عسل، اسید چرب نارگیل، گوگرد تصفیه شده، سالیسیلیک اسید و آزلائیک اسید است که در ادامه به خواص و کاربرد هر کدام در صابون ترکیبی سه کاره نو آکنه خواهیم پرداخت.

گوگرد تصفیه شده

گوگرد خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارد و باعث از بین بردن باکتری‌های عفونت زا، باکتری‌های مولد جوش و قارچ‌های پوستی می‌شود. ضمن اینکه این ماده خارش بدن ناشی از بیماری‌های قارچی را به طور کامل برطرف می‌کند.

سالیسیلیک اسید

این ماده چربی دوست است و برای از بین بردن چربی‌ها و آلودگی‌ها کاربرد دارد. به عبارت دیگر، سالیسیلیک اسید درون منافذ باز پوست نفوذ می‌کند و چربی‌های این ناحیه را از بین می‌برد. همچنین این ماده یک ضد آکنه قوی و یک لایه بردار ملایم است که در راستای سلامت پوست نقش مهمی ‌را ایفا می‌کند.

آزلائیک اسید

آزلائیک اسید خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی دارد و برای از بین بردن آکنه، التهاب ناشی از جوش و باکتری‌های جوش زا موثر است.

گلیسرین

در کنار این همه ماده قدرتمند باید یک آبرسان هم وجود داشته باشد که از خشکی پوست جلوگیری کند. گلیسرین موجود در صابون نو آکنه، نقش آبرسان پوست را ایفا می‌کند و با حفظ رطوبت لایه‌های پوستی از خشک شدن و پوسته پوسته شدن صورت جلوگیری می‌کند.

موم زنبور عسل

موم زنبور عسل خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و برای درمان جوش‌های عفونت زا عالی است. ضمن اینکه این ماده یک نرم کننده و تسکین دهنده برای پوست هم هست.

 


 

ویژگی‌های صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره

  • شوینده و پاک کننده صورت
  • کاهش چربی پوست
  • برطرف کردن جوش‌های سیاه زیر پوستی و جوش‌های چرکی
  • حاوی ترکیبات آنتی باکتریال برای از بین بردن جوش و آکنه
  • حاوی ترکیبات ضد قارچ برای از بین بردن قارچ‌های پوستی
  • حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست
  • برطرف کردن بوی نامطبوع بدن
  • برطرف کردن خارش پوستی
  • لایه برداری ملایم از سطح پوست
  • رایحه خوش بو و خوش عطر

 


 

مزایای مصرف صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره

از مزیت‌های صابون نو آکنه که با اسم صابون هیبریدی نو آکنه نیز شناخته می‌شود، باید به سه کاره بودن آن اشاره کنیم. در واقع با خرید این محصول دیگر نیازی به محصولات لایه بردار و ضد قارچ ندارید. زیرا صابون نو آکنه یک صابون ترکیبی است که هم برای شستشو و پاکسازی صورت از چربی به کار می‌رود، هم لایه برداری می‌کند و سلول‌های مرده را از بین می‌برد و در نهایت یک صابون ضد قارچ است که قارچ‌های پوستی و خارش بدن را برطرف می‌کند.

مزیت دیگر این محصول، فرم صابونی بودن آن است که به شما امکان می‌دهد مدت زیادی از این محصول برای صورت و بدن خود استفاده کنید و نگران حجم آن نباشید.

نحوه مصرف صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره

می‌توانید روزی دو بار، صبح‌ها بعد از بیدار شدن و شب‌ها قبل از خوابیدن از این محصول استفاده کنید. کف حاصل را بر روی صورت ماساژ دهید، یک الی 2 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم بشویید. برای اینکه درمان پوست نتیجه بخش باشد، پس از استفاده از صابون نو آکنه از یک آبرسان متناسب با پوست چرب استفاده کنید.

توجه:

  • در صورت بروز حساسیت، مصرف صابون را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.
  • از تماس صابون با چشم و دهان پرهیز کنید.

 


 

صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره برای چه افرادی مناسب است؟

صابون نو آکنه سه کاره برای پوست‌های چرب و جوشدار ساخته شده است. افرادی که جوش می‌زنند و یا بیماری‌های قارچی و خارش دارند با خیال راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

جدول ترکیبات صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

چیپس صابون

*

گوگرد تصفیه شده

9.5درصد

سالیسیک اسید

3درصد

آزلائیک اسید

0.5درصد

اسید چرب نارگیل

*

گلیسرین

*

موم زنبور عسل

*

ا.د.ت.آ

*

بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن

*

اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره
صابون ترکیبی نو آکنه مدل سه کاره
قیمت:
81,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;