0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: صابون و پن

Sulfur 9.5% Soap

صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد

شناسه کالا: 824162
شناسه کالا: 824162
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
57,200 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بوی نامطبوع بدن ناشی از بیماری‌های قارچی ایجاد شده بر روی پوست است که در نواحی تناسلی، زیر بغل، لای انگشتان پا، پشت گوش و ... به وجود می‌آید. در این نواحی، به دلیل اینکه نور وجود ندارد و تاریک است، محل خوبی برای تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها به شمار می‌آید. در برخی موارد ممکن است این قارچ‌ها منجر به خارش پوستی شوند و کمی ‌آزاردهنده باشد. اما راه حل این مشکل چیست؟

شوینده و پاک کننده‌های زیادی در بازار وجود دارند که برای از بین بردن قارچ پوستی و بوی نامطبوع بدن تولید شده‌اند. یکی از این محصولات، صابون نو آکنه حاوی 9.5درصد گوگرد است که به صورت تخصصی برای از بین بردن قارچ‌های موجود در پوست عرضه می‌شود. این محصول توسط برند No Acne تولید می‌شود که به صورت تخصصی بر روی پوست‌های چرب و جوش دار تحقیق و آزمایش می‌کند. بنابراین، صابون نو آکنه مدل گوگرد علاوه بر اینکه خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری دارد، برای پوست‌های چرب و جوش دار نیز گزینه مناسبی است و باعث تنظیم ترشح چربی پوست و از بین رفتن جوش‌های التهابی، زیر پوستی، سر سیاه و عفونت زا می‌شود.

 


 

صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد

شوینده و پاک کننده، محصولی است که برای شستن صورت و بدن و از بین بردن چربی‌ها استفاده می‌شود. معمولا برای پاک کردن آرایش، زدودن آلودگی و دوده هوا و همچنین شستشو روزانه صورت از محصولات شوینده و پاک کننده استفاده می‌کنند. شوینده‌ها در انواع مختلف فوم، ژل، صابون، پن و ... در بازار وجود دارند. همچنین با توجه به نوع پوست اعم از چرب، مختلط، خشک و معمولی به چند دسته تقسیم می‌شوند و هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به خود را دارند.

به عنوان مثال، یک شوینده مناسب پوست چرب می‌تواند چربی‌های اضافه پوست را از بین ببرد و با باکتری‌های مولد جوش مبارزه کند؛ در نتیجه باعث کاهش جوش و آکنه می‌شود.

صابون نو آکنه حاوی گوگرد در دسته محصولات شوینده قرار دارد که برای پوست‌های چرب و جوش دار تولید شده است. این صابون قادر است چربی‌های جمع شده در منافذ پوست را از بین ببرد و از ایجاد جوش جلوگیری کند. در صابون نو آکنه از 9.5درصد گوگرد استفاده شده است که اکثر ویژگی‌های این محصول را تشکیل می‌دهد. برای درک بیشتر این محصول، بیایید ابتدا گوگرد را بررسی کنیم:

گوگرد: یک ماده معدنی و ضد قارچ قوی 

خیلی از ما گوگرد را به عنوان یک ماده شیمیایی می‌شناسیم که در اکثر مواد منفجره وجود دارد. اما در اصل گوگرد یک ماده معدنی و طبیعی است که خاصیت ضد قارچ و آنتی باکتریال بسیار قوی دارد. این ماده اگر در محصولات پوستی استفاده شود، می‌تواند با اکثر قارچ‌های پوستی مبارزه کند و بوی نامطبوع حاصل از آن‌ها را از بین ببرد. خوب است بدانید که در گذشته از این ماده برای درمان زخم‌ها و جلوگیری از عفونت استفاده می‌کردند.

 


 

نحوه اثرگذاری صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد بر پوست

صابون گوگرددار نو آکنه یک ضد قارچ قوی است. این صابون در درمان بیماری‌های پوستی ناشی از تجمع قارچ‌ها مثل "گال" بسیار موثر است و قادر است آن‌ها را به طور کامل برطرف کند. همچنین صابون نو آکنه، خارش‌های پوستی و اگزما را به راحتی درمان می‌کند و بوی نامطبوع بدن را از بین می‌برد. از دیگر کاربردهای صابون حاوی گوگرد نو آکنه باید به درمان بیماری‌های درماتیت سبورئیک (پوسته پوسته‌های داخل مو و ابرو) و روزاسه (سرخی و قرمزی پوست بر اثر التهاب) اشاره کنیم.

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، این صابون برای پوست‌های چرب و جوش دار ساخته شده است. به عبارت دیگر، صابون نو آکنه قادر است با باکتری‌های مولد جوش مبارزه کند و هر نوع پوست عفونت زا، چرکی، سر سیاه، زیر پوستی و ... را از بین ببرد. همچنین از این صابون قوی می‌توانید برای درمان اگزما صورت نیز استفاده کنید.

ناگفته نماند که استفاده از این صابون برای موهای سر آقایان می‌تواند جوش‌های کف سر و پوسته‌های سفید را درمان کند.

 


 

ویژگی‌های صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد

  • ضد قارچ و ضد آکنه
  • برطرف کننده بیماری‌های قارچی مثل گال و درماتیت سبورئیک
  • موثر در درمان روزاسه
  • درمان اگزما صورت و بدن
  • برطرف کردن بوی نامطبوع بدن
  • درمان خارش پوستی و کهیر
  • از بین بردن جوش‌های چرکی و عفونت زا
  • مبارزه با باکتری‌های مولد جوش

 


 

مزایای مصرف صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد

از مزیت‌های خوب صابون نو آکنه، فرم و شکل آن است. از آنجایی که این محصول به صورت صابون عرضه می‌شود پس نگرانی بابت حجم و زود تمام شدن آن ندارید و به صورت روزانه و در هر استحمام می‌توانید با خیال از این صابون استفاده کنید.

نحوه مصرف صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد

برای استفاده از صابون نو آکنه گوگرددار به صورت زیر عمل کنید.

  • دو مرتبه در روز (صبح و شب) کف حاصل را روی پوست صورت یا بدن خود بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید.
  • سپس بعد از یک الی 2 دقیقه صورت یا بدن را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • پس از شستشو با صابون، از آبرسان یا لوسیون بدن استفاده کنید.
  • در صورت بروز حساسیت مصرف صابون را متوقف کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

جدول ترکیبات صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

چیپس صابون

*

گوگرد تصفیه شده

9.5درصد

اسید چرب نارگیل

*

گلیسرین

*

ا.د.ت.آ

*

بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن

*

 

 

 

 

 

صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد
صابون نو آکنه حاوی 9.5% گوگرد
قیمت:
57,200 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;