0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: صابون و پن

Salicylic Acid/Seaweed Soap

صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی

شناسه کالا: 824164
شناسه کالا: 824164
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
69,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

لک و تیرگی، جوش و آکنه، منافذ باز، ترشح چربی و ... از جمله مواردی هستند که در پوست‌های چرب دیده می‌شوند و تا حدی شفافیت و درخشندگی پوست را از بین می‌برند. محصولات مختلفی در بازار وجود دارند که برای از بین بردن جوش و لک استفاده می‌شوند یا پوست را به صورت ملایم لایه برداری می‌کنند. صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی یکی از محصولات برند نو آکنه است که به عنوان شوینده و پاک کننده به بازار عرضه می‌شود. این صابون، پوست را به صورت ملایم لایه برداری می‌کند و در درمان جوش و تنظیم ترشح چربی پوست موثر است.

نو آکنه (No Acne) یک برند ایرانی است که به صورت تخصصی روی پوست‌های چرب و جوشدار تحقیق می‌کند و محصولات خود را برای این نوع پوست تولید می‌کند. اسم این برند برگرفته از شعار No Acne و به معنی پوست بدون جوش است. بنابراین، همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از جدیدترین مواد و ترکیبات، محصولاتی متناسب با پوست ایرانیان تولید کند و نقش مهمی ‌در از بین بردن جوش و سلامت پوست ایفا کند.

 


 

صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی

شستن صورت و پاک کردن چربی و آلودگی از روی پوست، یکی از مواردی است که هر روز در روتین پوستی هر فرد انجام می‌شود. محصولات شوینده و پاک کننده برای همین منظور استفاده می‌شوند و به شما امکان می‌دهند صورت خود را به طور کامل پاکسازی کنید و هر گونه چربی اضافه، آرایش و دوده را بزدایید.

معمولا شوینده‌ها در منافذ باز پوست نفوذ می‌کنند و با از بین بردن چربی‌های اضافه در این نواحی، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کنند. همچنین در این محصولات از مواد آبرسان و مرطوب کننده استفاده می‌شود تا حین پاکسازی پوست، آب مورد نیاز لایه‌های زیرین را تامین کنند و در نتیجه از خشکی پوست و ایجاد چین و چروک احتمالی جلوگیری کنند. برخی از شوینده‌ها نیز حاوی مواد لایه بردار هستند که باعث روشن شدن پوست و از بین بردن لک و تیرگی‌ها می‌شوند.

صابون نو آکنه حاوی سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی نیز یک شوینده و پاک کننده عالی برای پوست‌های چرب است و برای درمان جوش بسیار موثر است. این محصول از ترکیبات لایه بردار قوی اما ملایم ساخته شده است که لک و تیرگی پوست را از بین می‌برد و موجب شفاف و روشن‌تر شدن پوستتان می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری صابون نو آکنه بر پوست

صابون نو آکنه، حاوی سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی است که خواص بی‌نظیری به این محصول بخشیده‌اند. سالیسیلیک اسید یک ماده به شدت چربی دوست است که به منافذ باز حاوی چربی نفوذ می‌کند و آن‌ها را در خود حل می‌کند. در نتیجه موجب جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش‌های چرکی یا زیر پوستی می‌شود. همچنین این ماده یک ضد باکتری و لایه بردار است که به صورت ملایم سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و این امکان را برای پوست فراهم می‌کند تا سلول‌های جدید جای سلول‌های مرده را بگیرند و در نتیجه موجب شفاف‌تر و شاداب‌تر شدن پوست شوند.

جلبک دریایی نیز یک ماده طبیعی است که به بهبود پوست در درمان آکنه، پسوزیاریس، بیماری‌های قارچی، لک و ... کمک می‌کند. این ماده یک آبرسان عالی است که رطوبت موجود در لایه‌های پوست را حفظ می‌کند و موجب شادابی و طراوت پوستتان می‌شود. علاوه بر این، جلبک دریایی از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند و رنگدانه‌های ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب را متعادل می‌کند. در نتیجه مانع ایجاد لک و تیرگی روی پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی

  • ضد جوش و ضد آکنه
  • کنترل ترشح بیش از حد چربی در پوست
  • از بین بردن جوش‌های استرسی
  • لایه برداری ملایم از پوست
  • روشن کننده و شفاف کننده پوست
  • آبرسانی و جلوگیری از خشک شدن پوست
  • مناسب برای پوست‌های چرب و جوش دار

 


 

مزایای مصرف صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی

چه مزیتی بهتر از اینکه با مصرف صابون نو آکنه می‌توانیم جوش‌های پوست و بدن خود را از بین ببریم و پوستی صاف و شفاف داشته باشیم. این صابون، حاوی سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی است که ضمن تنظیم ترشح چربی پوست و از بین بردن جوش‌ها، یک التیام بخش و آبرسان برای پوست است.

ناگفته نماند که صابون نو آکنه جلبک دریایی و سالیسیلیک اسید به دلیل فرم صابونی خود، حجم زیادی دارد که برای مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید و نگران تمام شدن این محصول نباشید.

نحوه مصرف صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی

طرز استفاده از صابون حاوی سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی نو آکنه به این صورت است که:

  • روزانه دو مرتبه، صبح و شب کف حاصل را روی پوست صورت یا بدن خود بمالید.
  •  پس از یک الی 2 دقیقه با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • پس از شستشو با صابون، از آبرسان یا لوسیون بدن استفاده کنید.
  • در صورت بروز حساسیت مصرف صابون را متوقف کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید صابون نو آکنه حاوی سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

جدول ترکیبات صابون نو آکنه حاوی سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

چیپس صابون

*

روغن بادام شیرین

*

اسید چرب نارگیل

*

گلیسرین

*

ا.د.ت.آ

*

بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن

*

موم زنبور عسل

*

اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

*

 

 

 

 

 

 

 

 

صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی
صابون نو آکنه مدل سالیسیلیک اسید و جلبک دریایی
قیمت:
69,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;