0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Natural Beige Sunscreen Cream spf 50+

فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مناسب برای پوست چرب و مختلط با SPF50+

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مناسب برای پوست چرب و مختلط با SPF50+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نور خورشید فقط موجب آفتاب سوختگی می‌شود و دیگر از اثرات خطرناک آن خبری ندارند. این در حالی است که آفتاب سوختگی، کمترین آسیبی است که با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب در پوست ایجاد می‌شود. نور خورشید حاوی اشعه پر انرژی فرابنفش است که ترکیبی از اشعه UVA و UVB است و به شدت برای انسان خطرناک است. این اشعه‌ها منجر به ایجاد لک و چین و چروک شده و در موارد شدیدتر باعث بیماری‌های پوستی و سرطان می‌شوند. استفاده از کرم ضد آفتاب می‌تواند تا حدودی جلوی این مشکل را بگیرد و از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کند.

فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک، یکی از ضد آفتاب‌های خوب موجود در بازار است که با فاکتور SPF 50+ عرضه می‌شود و بهترین محافظت عمقی و سطحی را از پوست شما در برابر اشعه UV دارد. گفتنی است که این فلوئید ضد آفتاب رنگی، برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و حاوی رنگدانه‌هایی است که با رنگ پوستتان کاملا سازگار است.

 

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد آفتاب محصولی است که در آن از ترکیبات مفید برای حفاظت از پوست در برابر اشعه مضر UV استفاده شده است. همانطور که می‌دانید، اشعه UV شامل چند اشعه است که از میان آن‌ها، اشعه UVA و UVB به زمین می‌رسند و برای پوست بسیار خطرناک هستند. درواقع اشعه UVA در پوست لک‌های قهوه ای و تیره ایجاد می‌کند و چین و چروک پوست را افزایش می‌دهد، اشعه UVB نیز باعث آفتاب سوختگی، التهاب پوست و از همه مهم‌تر سرطان پوست می‌شود.

ضد آفتاب‌ها با فاکتورهای SPF مختلف عرضه می‌شوند و از 15 تا 100 متغیر هستند. SPF15، SPF30 و SPF50 از جمله معروف‌ترین آن‌ها هستند که هر کدام نقش خود را در کاهش اثرات UV بر پوست ایفا می‌کنند. به طور کلی هرچه SPF ضد آفتاب بیشتر باشد، بهتر می‌تواند از پوست شما محافظت کند.

فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک از ضد آفتاب‌های کاربردی و پرطرفدار است که با SPF50 عرضه می‌شود و یک سد محافظتی در برابر اشعه یو وی است. این محصول قادر است از پوست شما در برابر نور آفتاب محافظت کند و با بازتاب کردن فوتون‌های نور، از آفتاب سوختگی و ایجاد بیماری‌های پوستی جلوگیری کند.

 


 

نحوه اثر گذاری فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک

ضد آفتاب رنگی درماتیپیک به صورت تخصصی برای پوست‌های چرب و مختلط ساخته شده است و از حداکثر درجه حفاظت از سطح و عمق پوست برخوردار است. در ترکیبات این محصول از تینوزرب M و S استفاده شده است که از جدیدترین فیلترهای نوآورانه برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید و اشعه مضر UV هستند. این فیلترها مانع از جذب اشعه فرابنفش در پوست می‌شوند و با بازتاب کردن آن، از ایجاد آفتاب سوختگی و لک جلوگیری می‌کنند. گفتنی است که ضد آفتاب فلوئید مت درماتیپیک از ایجاد چین و چروک و علائم پیری در پوست جلوگیری می‌کند. همچنین در این محصول از ترکیبات آنتی اکسیدان استفاده شده است که تاثیر اشعه UV بر DNA را کاهش می‌دهند.

در رابطه با رنگ ظاهری این ضد آفتاب قدرتمند باید بگوییم که حاوی رنگدانه است و در تناژ رنگی بژ متناسب با پوست تولید شده است. این محصول، بافت نرم و سبکی بر روی پوست ایجاد می‌کند و رنگ پوست را کاملا یک رنگ می‌کند.

 


 

ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک

  • دارای بافت نرم و سبک
  • بدون احساس چربی بر روی پوست
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB
  • مناسب برای پوست چرب و مختلط
  • تنظیم ترشح چربی و سبوم در پوست
  • جلوگیری از براق شدن پوست در اثر تعریق و گرمای آفتاب
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • جلوگیری از تخریب DNA سلولی بر اثر تابش UV
  • دارای SPF50+  و حداکثر درجه محافظت از سطح و عمق پوست
  • حاوی مواد و ترکیبات ضد آفتاب قوی

 


 

مزایای مصرف فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک

مزیت فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک این است که از اس پی اف 50 برخوردار است و به خوبی از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب جلوگیری می‌کند. در ترکیب این محصول از بهروزترین مواد با فناوری نوآورانه استفاده شده است که اثرات ناشی از اشعه UV بر روی DNA سلولی را به شدت کاهش می‌دهند. همچنین این ضد آفتاب ظاهری مات بر روی پوست ایجاد می‌کند و از ایجاد سفیدی در پوست جلوگیری می‌کند. با مصرف فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک بر روی پوست چرب خود دیگر نگران براق شدن پوست خصوصا در نواحی پیشانی و گوشه‌های بینی نخواهید بود.

نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک

15 تا 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مقداری از محصول را بر روی پوست خود بمالید و به خوبی در همه نواحی صورت پخش کنید.

توجه داشته باشید که:

  • هر دو ساعت یکبار کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید.
  • پس از استفاده، درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک

این محصول برای پوست چرب تا مختلط مناسب است و توصیه می‌کنیم برای پوست خشک مورد استفاده قرار نگیرد. می‌توانید فلوئید مت ضد آفتاب رنگی Dermatipique را در روتین روزانه خود قرار دهید و بعد از تونر و کرم‌های ضد جوش استفاده کنید.

 


 

مواد و ترکیبات تشکیل دهنده فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک

آکوا، بیس- اتیل هگزیل اکسی فنول منوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس- بنزوتریازولیل تترامتیل بوتیل فنول، دسیل گلوکوزاید، پروپیلن گلایکول، زانتان گام،گلیسیریل استئارات، پی ای جی- 100 استئارات، پلی اکریل امید، سی 13-14 ایزوپارافین، لورت-۷، کربومر، سروبیتان اولئات، پارافینیوم لیکوئیدیوم (پارافین مایع)، پلی سوربات 80، کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسیرید، تری دست-6، ستیل الکل، ایزو پروپیل میریستات، لسیتین، الکل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیرا آمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، نیاسینامید، دی سدیم ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلومینیوم هیدروکساید، دایمتیکون/ متیکون کوپلیمر، آب دیونیزه.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مناسب برای پوست چرب و مختلط با SPF50+، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

 

 

 

 

 

فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مناسب برای پوست چرب و مختلط با SPF50+
فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مناسب برای پوست چرب و مختلط با SPF50+
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;