0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Matte Finish Sunscreen Cream Spf50

کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50

شناسه کالا: 811052
شناسه کالا: 811052
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
250,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

رسیدگی به پوست از آن دسته از امور است که از گذشته وجود داشته و اخیرا شکل‌های جدیدی به خود گرفته است. در گذشته بیشتر به شکل سنتی و با استفاده از گیاهان دارویی به مداوا و البته مراقبت از پوست می‌پرداختند اما حالا کمپانی‌های زیادی هستند که محصولات مراقبت از پوست تهیه و عرضه می‌کنند.

یکی از این کمپانی‌ها شرکت دانش بنیان طبیعت زنده است که فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی در سال 1376 آغاز کرد. این شرکت محصولات خود را با نام سینره روانه بازار کرد. طولی نکشید که سینره به یکی از برندهای مطرح نه تنها در ایران بلکه در سطح بین الملل تبدیل شد و مورد تایید بسیاری از متخصصین داخلی و خارجی و آکادمی بیماری‌های پوست و مو در لندن قرار گرفت.

این برند محبوب داخلی با اتکا به علم روز دنیا در لابراتوارهای پیشرفته سوئیس، فرانسه و ایران و بهره‌گیری از گیاهان مفید و سودمند محصولات با کیفیتی و مرغوبی را عرضه می‌کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50 یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در سبد فروش سینره است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

روش‌های زیادی برای حفظ سلامت پوست وجود دارد که استفاده از ضد آفتاب تنها یکی از شیوه‌های متداول برای مراقبت از آن است. اغلب پزشکان معتقدند که استفاده مداوم از ضد آفتاب از بروز چین و چروک، لک و آفتاب سوختگی پیشگیری می‌کند.

این نکته نیز گفتنی است که تنها استفاده از ضد آفتاب کافی نیست بلکه انتخاب ضد آفتاب سازگار با پوست نیز بسیار حائز اهمیت است. کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50 با محافظت کامل از پوست در برابر نور خورشید از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره روی پوست چگونه است؟

ضد آفتاب سینره با برخورداری از اس پی اف بالا حفاظت حداکثری از پوست در مقابل  تشعشعات مضر آفتاب نظیر UVB و UVA ارائه می‌کند.

این کرم با ترکیبات منحصر به فردی که دارد به ویژه ویتامین رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از پیری زودرس، بروز لک و چین و چروک پیشگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره دارای بافتی زود جذب، سبک و فاقد چربی است به همین سبب ظاهری مات روی پوست ایجاد کرده و از براقیت آن پیشگیری می‌کند. علاوه بر این محصول مورد بحث با ساختار خاص خود از بروز جوش پیشگیری کرده و جوش‌های موجود را از بین می‌برد.

کرم ضد آفتاب سینره ضد آب بوده و در برابر تعریق و همچنین شست و شوی ساده نیز مقاوم است.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره

مواد اولیه موجود در ضد آفتاب سینره عبارتند از:

آب دیونیزه، متیلن بیس، بنزوتریا، زولیل تترامتیل بوتیل فنول، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکتوکریلن، دی بوتیل ادیپات، گلیسیرین، پلی متیل متاکریلات، متیل متاکریلات، کراس پلیمر، بیس اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، گلیسریل استئارات سیترات، گلیسریل کاپریلات، اسانس.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره

  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • پیشگیری از چین و چروک و پیری زودرس
  • دارای ساختار سبک و جذب سریع
  • دارای فاکتور محافظتی +++ PA
  • پیشگیری از جوش و لکه‌های پوستی
  • دارای بافتی سبک و فاقد چربی

 


 

 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره چیست؟

مهم‌ترین مزیت مصرف کرم ضد آفتاب سینره که در این قسمت می‌توانیم به آن اشاره کنیم ترکیبات فاقد پارابن و مواد نگهدارنده‌ غیر آلرژی زا و دوستدار طبیعت آن است. ضمن اینکه در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب سینره از آلفا بیزابولول که یکی از مواد موثر عصاره بابونه است جهت پیشگیری و رفع انواع حساسیت و التهاب پوستی به کار رفته است.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره چگونه است؟

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره برای چه افرادی مناسب است؟

فرمولاسیون کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره طوری طراحی شده که برای افرادی با پوست حساس، مستعد جوش و آکنه و چرب گزینه‌ای فوق العاده است. علاوه بر این  کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50 به سبب نداشتن هیچ رنگی برای استفاده آقایان نیز مناسب است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

استفاده از ضد آفتاب مناسب پوست یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ سلامت و زیبایی پوست است.  کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50 یکی از ضد آفتاب‌های مطرح ایرانی است که در سبد فروش داروخانه صبا نیز موجود است. در این نوشتار سعی کردیم به صورت مختصر این محصول را معرفی کنیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مناسب برای پوست چرب با SPF50
قیمت:
250,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;