0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Photo-3 Invisible Sunscreen Cream Spf50

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 مناسب برای پوست حساس با SPF50

شناسه کالا: 810681
شناسه کالا: 810681
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 مناسب برای پوست حساس با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همه ما می‌دانیم که پوستی بدون لک، صاف و شفاف از مشخصه‌های زیبایی محسوب می‌شود، این در حالی است که قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، افزایش سن و موارد دیگر زیبایی پوست را به خطر می‌اندازند. استفاده از کرم‌های مراقبتی مناسب به مبارزه با عوامل مذکور رفته واز زیبایی و سلامت پوست مراقبت می‌کنند. کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم نیز جز کرم‌های مراقبتی است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند و لک‌های پوستی را کاهش می‌دهد.

سین بیونیم از برندهای آرایشی محبوب است که در سال 2015 فعالیت خود را تحت لیسانس فرانسه با همکاری لابراتوار‌‌های معتبر آغاز کرده است و با استفاده از فرمولاسیون خاص و استاندارد‌های جهانی در طراحی و تولید محصولات خود، تلاش می‌کند محصولاتی با کیفیت بالا و اثربخشی عالی  به مشتریان خود ارائه دهد.

یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 مناسب برای پوست حساس با SPF50 نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا موجود است.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم Photo-3 Invisible Sunscreen Cream Spf50 بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

کرم ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد آفتاب یک محصول ساده مراقبت از پوست، اما بسیار کاربردی است که از پوست در برابر تابش‌های مضر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. این اشعه‌ها موجب بروز عوارض ناخوشایندی مانند سوختگی، قرمزی، پیری زودرس پوست و افزایش خط و چروک‌ها می‌شوند.

بعضی از ضد آفتاب‌ها خاصیت ضد لکی هم دارند که به کاهش رنگ لکه‌های پوستی نیز کمک می‌کنند. کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم علاوه بر ایجاد یک لایه محافظتی در برابر تشعشعات فرابنفش، حاوی ترکیبات خاصی است که در روشن‌ کنندگی و کاهش لکه‌های پوستی تاثیر شایانی دارد.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم با برخورداری از فاکتور حفاظتی  SPF50 از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB نور خورشید مراقبت کرده و به کاهش تولید ملانین و کم شدن لکه‌های تیره پوست کمک می‌کند.

در ضمن این محصول با برخورداری از مواد مرطوب کننده و تغذیه کننده، موجب رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق پوست شده و پوست را  ‌نرم و لطیف کرده و از بروز خشکی و ترک‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 با SPF50

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم عبارتند از:

آب، متیلن بیز بنزوتریازولیل تترامتیل، بوتیل فنول، اوکتوکریلن، دی باتیل ادیپات، سئارات-۲۰، سیکلوپنتازیلوکسان، باتیل متیوکسی دیبنزویل متان، بیز اتیل هگزیلوکسان، گلیسیرین، دکاپریلیل کربنات، دسیل گلوکوزاید، اتیل هگزیل تریازون، آلفا آربوتین، باتیلن گلیکول، لاکتیک اسید، توکوفرول، هیدرولیزد تریگونلا فنوم، عصاره دانه شنبلیله،  آسکوربیل تترازوپالمات، عصاره بذر کتان، سدیم کاربوکسی متیل بتاگلوسان، سدیم پلی اکریلات، صمغ زاناتان، عطر، پروپیلن گلیکول، تتراسدیم گلوتامات دیاکتات، سیتریک اسید، کلورنسین، سدیم بنزوات، o-cymen-۵-ol

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

گلیسیرین

گلیسیرین یک ماده رطوبت دهنده است که به سبب این خاصیت در بسیاری از محصولات پوستی از جمله ضد آفتاب و روشن کننده‌ها استفاده می‌شود. این ماده قابلیت حفظ رطوبت پوست را دارد از خشکی آن پیشگیری کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

آلفا آربوتین

یک ترکیب طبیعی که از برگ‌های درخت بِرِس(Bearberry) استخراج می‌شود. آلفا آربوتین  

به عنوان روشن کننده پوست در این محصول به کار رفته است.

توکوفرول (ویتامین E)

یک ترکیب ضد اکسیدان قوی است که به عنوان ماده تاثیر گذار در محافظت از پوست دربرابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون استفاده می‌شود. ویتامین E سرشار از آنتی‌اکسیدان است، آنتی‌اکسیدان روی گردش خون اثر می‌گذارد به همین دلیل می‌تواند سبب به تاخیر انداختن چین و چروک صورت شود.

ویتامین C

ویتامین C عوارض ناشی از تابش آفتاب را به حداقل می‌رساند و از قرمزی و التهابات پوست جلوگیری می‌کند. این ویتامین همچنین باعث یکدست شدن رنگ پوست، افزایش درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود. این آنتی اکسیدان با آبرسانی به پوست رطوبت مورد نیاز پوست را حفظ می‌کند و از خشکی و دهیدراته شدن آن جلوگیری می‌کند.

عصاره دانه شنبلیله

عصاره تخم شنبلیله موجود در کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم، از پوست در مقابل مشکلات جدی مانند چین و چروک، لکه‌های تیره، خطوط ریز پوستی، التهاب و عفونت محافظت می‌کند و همچنین قادر به غلبه بر این مشکلات پوستی است. آنتی اکسیدان‌های موجود در تخم شنبلیله بسیار مفید هستند و سبب درخشندگی و روشن شدن پوست صورت می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3

  • محافظت در برابر اشعه مضر نور خورشید
  •  رفع لک‌ها و جلوگیری از بروز لک‌ جدید
  •  دارای ترکیبات ضد لک و روشن کننده
  • دارای ساختار سبک و فاقد چربی
  • مناسب برای انواع پوست
  • تقویت سد‌های دفاعی
  • قدرت جذب سریع
  • حاوی ویتامین C

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 چیست؟

استفاده منظم و صحیح از کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم Photo-3 Invisible Sunscreen Cream Spf50 به دلیل برخورداری از فیلتر‌های مختلف، خطر ابتلا به سرطان پوست، خشکی پوست و پیری زودرس را کاهش می‌دهد. همچنین این محصول سین بیونیم حاوی مواد فعالی است که به کاهش لک و تقویت رنگ پوست کمک می‌کند.

از دیگر مزایای محصول مورد بحث بی رنگ بودن آن است که هیچ رد سفیدی روی پوست نمی‌گذارد به همین دلیل برای آقایان هم گزینه بسیار عالی است.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3

  • قبل از استفاده از ضد آفتاب و ضد لک به نکات زیر توجه کنید:
  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم می‌تواند به طور قابل توجهی در بهبودی وضعیت پوست افرادی که پوستی با لک، جای جوش، پوسته پوسته شدن، خشکی و علائم پیری دارند؛ کمک کند.

این ضد آفتاب دارای بافتی سبک است به همین دلیل برای مصرف روزانه افرادی که پوست حساس دارند و همچنین در معرض تابش مستقیم آفتاب هستند، گزینه  بسیار مناسبی است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


  

یادداشت پایانی

اگر شما هم به دنبال کرم ضد آفتابی هستید که علاوه بر محافظت از پوست، در کاهش علائم پیری و جلوگیری از تشکیل لک جدید موثر باشد پیشنهاد ما استفاده از  یک محصول فوق العاده به نام کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. این ضد آفتاب چند منظوره در داروخانه صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

 

 

 

 

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 مناسب برای پوست حساس با SPF50
کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ سین بیونیم مدل فتو3 مناسب برای پوست حساس با SPF50
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;