0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Oil Free Sunscreen Cream Spf 50

کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50

شناسه کالا: 809526
شناسه کالا: 809526
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
368,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

MQ برند مطرح داخلی در سال 1393 شروع به کار کرد و اولین محصول خود را پس از انجام تحقیقات فراوان و کار با به روزترین تجهیزات دنیا در سال 1394 وارد بازار کرد.

علاوه بر این که محصولات ام کیو تحت لیسانس فرانسه تولید می‌شود؛ لابراتوار و کارخانه‌های این برند پر آوازه نیز بسیار پیشرفته است به طوری که برای انجام آزمایش‌ها و تحقیقات خود استفاده کرده و تجهیزات خود را از آزمایشگاه‌های فرانسوی R&D وارد می‌کند.

در مورد نام برگزیده شده برای این برند لازم است که بگوییم از ترکیب دو حرف اول اسم کامل این برند برگرفته شده است: MQ : Miraculous Quality

ام کیو با افتتاح هشت لاین متفاوت محصولات مراقبت پوستی، از متنوع‌ترین برندهای ایرانی در تولید محصولات پوست و مو محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم یکی از محبوب‌ترین محصولات ام کیو را با نام ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50 بی رنگ معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

نور خورشید و پرتوهای مضر آن آسیب‌های زیادی را به پوست وارد می‌کنند از جمله پیری زودرس،  بروز انواع چین و چروک، لک، افتادگی پوست، کک ومک، کاهش قدرت دفاعی پوست و در نهایت بروز بیماری‌های پوستی و سرطان پوست. بنابراین برای حفظ سلامت پوست استفاده از ضد‌‌آفتاب به عنوان یک کرم مراقبت از پوست ضروری است.

ضد آفتاب‌ها با ایجاد لایه‌ای محافظ روی پوست، مانع از رسیدن اشعه‌های مضر به پوست و در نهایت موجب سلامت و زیبایی آن می‌شوند. ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50 بی رنگ یکی از ضدآفتاب‌های سبک است با قدرت حفاظتی بالا است که همچون سپری از پوست در برابر اشعه‌های مضر مراقبت می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو بر پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو، با ایجاد لایه محافظتی روی پوست، از تخریب سلول‌های پوستی توسط نور خورشید پیشگیری کرده و با برخورداری از بافتی سبک و فاقد چربی ضمن جلوگیری از برق افتادن پوست موجب مات و مخملی شدن آن نیز می‌شود.

طراحی فرمولاسیونی این کرم به گونه‌ای است که می‌تواند با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش و آکنه پیشگیری کند. ضمن اینکه با ترکیبات آبرسان به کار رفته در آن پوستی لطیف و نرم را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

پس از مصرف ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو احساس هیچ‌گونه سنگینی و روغن اضافی روی پوست باقی نمی‌ماند. علاوه بر این به سرعت جذب پوست شده و پوست را کاملا یکدست می‌کند. این محصول بی رنگ در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و رد سفیدی از خود باقی نمی‌گذارد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ام کیو

مواد اولیه موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ام کیو عبارتند از:

آب ، دی اکسید تیتانیوم ، اتیل هگزیل متوکسی سینامات ، سیکلوپنتاسیل اکسان ، پروپیلن گلیکول ، گلیسیرین ، پتاسیم ستیل فسفات ، نایلون -12 ، اولئیک / لینولئیک / پلی للیسیرید لینولنیک ، Prunus Amygdalus Dulcis (روغن شیرین کوپلیمر هیدروکسی اتیل آکریلات / سدیم اکریلوی الدیمیل تاتورات ، بوتیل متیوکسی سیدی بنزوآلمتان ، ستیل الکل ، هلیتانتوس آنوئوس (آفتابگردان) روغن دانه ، گلیسریل استارات ، پلی استایرن PEG-100 ، اسکالان ، CI 77491 ، آهن اکسید ، Polysorbate 60 ، C177499 (از اکسیدها) ، BHT ، Xylitylglucoside Anhydroxylitol ، Xylitol.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی ترکیبات موثره موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ام کیو را آورده‌ایم:

تیتانیوم دی اکساید

اولین فیلتر به کار رفته در ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو، تیتانیوم دی اکساید از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض است که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند(EWG).

اکتینوکسات

اکتینوکسات (اتیل هگزیل متوکسی سینامات) فیلتر دیگر اشعه UVB است که با جذب این اشعه از پوست محافظت می‌کند. اکتینوکسات از جمله فیلترهای با جذب بالا و نسبتا پرخطر اشعه UVB است که دارای تاییدیه FDA بوده و تا غلظت ۷.۵٪ برای استفاده در ضدآفتاب‌ها مجاز است.

آووبنزن

این ترکیب ضمن اینکه از پوست در برابر موج‌های نوری UVB نگهداری می‌کند بلکه باعث بازتاب و پخش موج‌های نوری UVA نیز می‌شود. این در حالی است که آووبنزن در مدت ۳۰ دقیقه در برخورد با نور آفتاب شکسته خواهد شد، بنابراین باید برای پایداری آن از اکتوکرایلن استفاده کنند.

 


 

ویژگی‌های ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو

  • ساختاری بسیار سبک و محافظت بالا در برابر تاثیرات مضر اشعه‌های مضر UVA وUVB
  • مناسب برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه
  • خاصیت ضد میکروبی و تنظیم کننده چربی پوست
  • دارای بافتی سبک و فاقد چربی
  • مقاوم در برابر تعریق پوست

 


 

مزایای استفاده از ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو

از مزیت‌های استفاده از این محصول فیلترهای موجود در آن است که از پوست در مقابل انواع اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

دیگر مزیت ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو خاصیت آبرسانی و ضدچروکی آن است که موجب حفظ شادابی و طراوت پوست نیز می‌شود.

علاوه بر موارد گفته شده این کرم فاقد چربی و دارای ترکیبات کنترل کننده چربی است بنابراین از بروز جوش و آکنه روی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه مصرف ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو چگونه است؟

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم فاقد چربی بوده بنابراین انتخابی عالی برای افرادی با پوست چرب و مستعد آکنه است.

ضمن اینکه  ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو بی رنگ بوده و برای مصرف آقایان و بانوانی که علاقه‌مند به استفاده از ضد آفتاب‌های رنگی و آرایشی نیستند مناسب است.

 


 

خرید ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50 بی رنگ

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

آن زمانی که همه بدانند مهم‌ترین عامل پیری، چین و چروک، لک و کک و مک؛ نور آفتاب است؛ استفاده از آن را امری ضروری می‌دانند.

ام کیو با تولید ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50 بی رنگ در واقع یک سپر محکم برای افرادی با پوست چرب عرضه کرده تا از پوست‌شان در مقابل پرتوهای مضر نور آفتاب محافظت کند. ضمن اینکه یک آبرسان و ضد چروک با کیفیت نیز هست.

کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ام کیو مناسب برای پوست چرب با SPF50
قیمت:
368,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;