0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

PHOTO-3 SPF50+ Natural Beige Tinted Sunscreen Cream

فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم مدل فوتو3 مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا: 817733
شناسه کالا: 817733
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم مدل فوتو3 مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

مراقبت از پوست در مقابل عوامل آسیب زننده همچون اشعه‌های مضر نور آفتاب امری ضروری است. چرا که سهل انگاری در این مورد نه تنها زیبایی چهره را از بین می‌برد بلکه موجب بروز بیماری‌های مختلف پوستی نیز می‌شود. یکی از بهترین روش‌ها برای پیشگیری از بروز این عوارض و مشکلات استفاده از فلوئید ضد آفتاب ضد لک سین بیونیم است.

سین بیونیم این برند فرانسوی تولید محصولات روزانه مراقبت از پوست را از سال 2017 آغاز کرد و در همان سال با دستی پر و با عرضه  13 محصول غنی از پرو- بی 3 وارد بازار جهانی شد.

این برند موفق فرانسوی محصولات متنوعی در لاین‌های مختلفی همچون شوینده و پاک کننده صورت، ضدآفتاب، محصولات جوان کننده و محصولات تخصصی مراقبت از پوست با هدف درمان مشکلات اصلی پوست و متعادل کردن و تقویت سدهای دفاعی آن تولید کرده است.

یکی از بهترین محصولات این برند فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم مدل فوتو3 است که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب قصد معرفی و بررسی محصول مذکور را داریم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها از ضروری‌ترین کرم‌های مراقبتی یا بهتر است بگوییم دارویی بدون نسخه هستند که همچون سپری در برابر آسیب‌های نور خورشید از پوست مراقبت می‌کنند.

این محصولات مراقبتی انواع مختلفی دارند یکی از آن‌ها ضد آفتاب‌های فلوئید اند که دارای بافت بسیار سبکی هستند که همین امر موجب می‌شود بسیار سریع‌تر از انواع کرم ضد آفتاب جذب پوست شوند. ضد آفتاب فلوئیدی حاوی ترکیباتی است که چربی اضافی پوست را جذب نموده، بنابراین برای پوست‌های چرب مناسب‌تر هستند.

یکی از این نوع ضد آفتاب، فلوئید ضد آفتاب ضد لک سین بیونیم است که به خوبی از انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

 


 

نحوه تاثیر گذاری فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم روی پوست چگونه است؟

فلوئید ضد آفتاب ضد لک سین بیونیم به سبب برخورداری از فاکتور حفاظتی قابل توجه یا همان SPF50 و قدرت جذب بالا به سرعت جذب پوست شده، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و به خوبی از آن در برابر انواع اشعه‌های مضر نور آفتاب مراقبت می‌کند.

این کرم ضدآفتاب دارای ترکیبات منحصر به فردی است که ضمن آبرسانی به پوست از بروز لک روی آن پیشگیری کرده و به رفع لک‌های موجود نیز کمک می‌کند.

پس از مصرف این محصول شیفته بافت سبک و عالی آن خواهید شد. این کرم به هیچ عنوان از خود ردی بر پوست باقی نمی‌گذارد و احساس ناخوشایند چربی، براقی و سنگینی را به شما القا نخواهد کرد.

 


 

 

ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم

  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید
  • از بین برنده لکه‌های صورت و جلوگیری از تشدید آن
  • مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس
  • دارای ترکیبات ضد لک و روشن کننده
  • مقابله با علائم پیری زودرس
  • فاقد چربی و جذب سریع
  • دارای بافتی سبک

 


 

مزایای استفاده از فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم

فلوئید ضد آفتاب ضد لک سین بیونیم دارای ترکیبات قوی همچون پرو-بی 3 است که در کنار مواد موثر دیگری مثل ویتامین C و آلفا آربوتین با تقویت سد دفاعی پوست علاوه بر محافظت از آن در برابر آفتاب، خاصیت ضد لک و روشن کنندگی دارد و موجب درخشندگی و شادابی پوست خواهد شد.

 


 

نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم SPF50 برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از افراد به سبب بافت دیر جذب و سنگین ضد آفتاب‌ها از مصرف آن‌ها منصرف می‌شوند.  اما فلوئید ضد آفتاب ضد لک سین بیونیم به دلیل برخورداری از بافتی سبک و فلوئیدی انتخابی مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب است.

 


 

خرید فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

اگر قصد دارید از پوست خود در مقابل نور آفتاب محافظت کنید، یک آبرسان خوب داشته باشید، از شر لک‌های مزاحم روی پوستتان خلاص شوید و در نهایت از پوست شاداب و زیبای خود لذت ببرید؛ پیشنهاد ما برای شما استفاده از محصول چند منظوره سین بیونیم است. فلوئید ضد آفتاب ضد لک سین بیونیم یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم مدل فوتو3 مناسب برای انواع پوست با SPF50
فلوئید ضد آفتاب ضد لک رنگی سین بیونیم مدل فوتو3 مناسب برای انواع پوست با SPF50
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;