0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Ceramic Conical Curling Iron Hair screw 4859G

فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G

شناسه کالا: 818589
شناسه کالا: 818589
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G

فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G (Promax Curling Iron 4859G) یک دستگاه بسیار حرفه‌ای جهت فر کردن موهای صاف است. شما با بهره از این وسیله می‌توانید موهای خود را فر یا کرلی (موج‌های نرم و کوتاه) در بیاورید. طراحی ارگونومیک و بسیار زیبای این دستگاه موجب شده تا افراد بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون کوچکترین آسیبی به دست، موهای خود زیباتر کنند. بنابراین قبل از حضور در یک جمع دوستانه یا مهمانی کافیست زمان بگذارید و با بهره از فر کننده مو مخروطی پرومکس G4859 زیبایی موهای خود را چندین برابر بیشتر کنید.

 


 

عملکرد و نحوه کار با فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859  G

فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G (Promax Curling Iron 4859G) دارای یک طراحی منحصر به فرد و فوق‌العاده عالی و ارگونومیک بوده و مخزن حرارتی آن شبیه به مخروط است. در حقیقت شما با شکل مخروطی این دستگاه می‌توانید فرهای فوق‌العاده زیبا و مرتبی داشته باشید. شانه مخصوص روی این دستگاه موجب شده تا موهای شما راحت‌تر حالت بگیرند.

قطر مخروط حرارتی این حالت دهنده مو از 13 تا 25 میلی‌تر قابل تغییر بوده و شما می‌توانید براساس میزان حجم موها آن را تغییر دهید. روی این مخروط یا همان مخزن حرارتی از سرامیک پوشیده شده و به موهای شما آسیبی وارد نخواهد کرد. شانه دستگاه به شکل کشویی روی مخروط حرارتی وصل می‌شود و نصب آن بسیار ساده است. به همین منظور شما بدون نیاز به نگهداشتن اهرم یا دکمه خاص می‌توانید این شانه را متصل یا خارج کنید.

شانه موجود در بسته‌بندی دستگاه به صورت مارپیچ طراحی شده و به موها به راحتی حالت و فرم می‌دهد. به همین دلیل هنگام اتصال شانه به دستگاه، این فر کننده به یک موپیچ مخروطی فنری تبدیل خواهد شد. المنت این دستگاه جنس سرامیکی داشته در مدت زمان کوتاه (60 ثانیه) به حداکثر دمای خود می‌رسد. همچنین سرامیک موجود روی مخروط دستگاه موجب پخش شدن حرارت در همه قسمت‌ها و پایداری حرارتی خواهد شد.

از دیگر مزیت‌ها و ویژگی‌های این محصول، سر عایق حرارت آن است. شما هنگام فر کردن موهای خود می‌توانید سر عایق را بدون اینکه ذره‌ای بسوزید در دست نگه دارید. به همین منظور شما به راحتی می‌توانید به وسیله دو دست با این محصول کار کنید و موهای خود را حالت بدهید. سیم برق متصل شده به دستگاه تقریبا 2.5 متر بوده و حالت چرخش 360 درجه دارد. به همین منظور شما به راحتی می‌توانید از این دستگاه برای فر کردن موهای خود استفاده نمایید. چرخش 360 سیم علاوه بر آسان کردن کار با دستگاه، از سیم در مقابل قطع یا فرسوده شدن جلوگیری می‌کند. حلقه پلاستیکی که جهت آویزان کردن دستگاه تعبیه شده، می‌تواند یک گزینه عالی برای آویزان کردن دستگاه و مراقبت از آن باشد.

برای اینکه ذره‌ای به دستان شما آسیبی وارد نشود، درون پک دستگاه یک دستکش سه انگشتی نسوز وجود دارد که شما با بهره از آن می‌توانید به راحتی موهای خود را بدون کوچکترین سوختگی حالت دهید.

 


 

نحوه استفاده از فرکننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G

برای استفاده از فرکننده مو مخروطی پرومکس ابتدا باید دستگاه را به برق بزنید و به آن 60 ثانیه (1 دقیقه) فرصت دهید تا کاملا داغ شود. سپس دستکش مخصوص نسوز را دست کنید و به وسیله یک کلیپس موهای خود را به چندین قسمت تقسیم نمایید. حالا قسمت‌های تعیین شده را روی مخزن دستگاه بپیچید و پس از گذشت مدل زمان کوتاهی به آرامی آنها را باز کنید. قطعا از دیدن نتیجه شگفت‌زده خواهید شد.

 


 

ویژگی‌های فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G

فر کننده مو مخروطی پرومکس G4859 یک دستگاه فوق‌العاده با ویژگی‌های منحصر به فرد است. به همین منظور شما با خرید این محصول از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا می‌توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن به موهای زیبای خود حالت دلخواه ببخشید و نهایت لذت را ببرید. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه به شرح زیر است:

لوله با روکش سرامیک و مراقبت از مو در برابر سوختگی

وجود دستکش نسوز

گرم شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن

دارای یک برس حالت‌دهنده جهت حالت‌دهی متفاوت به مو

ویژگی‌های فنی فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G

  • نوع پوشش: سرامیکی
  • منبع انرژی: 220 ولت
  • قطر لوله مخزن: 13 تا 25 میلی متر
  • قدرت دستگاه: 33 وات
  • طول سیم: 2.4 میلی متر
  • حداکثر دما: 200 درجه سانتیگراد

 


 

مزایای استفاده از فرکننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G

همانطور که در بالا مطالعه کردید، این محصول می‌تواند یک انتخاب عالی برای حالت‌دهی و فر کردن موهای شما باشد. برخی از مزیت‌های بهره از فر کننده مو مخروطی پرومکس G4859 عبارت است از:

  • روکش سرامیکی که موجب جلوگیری از آسیب به موها می‌شود.
  • مناسب برای سالن‌دارها
  • حالت‌دهی و فر کنندگی بسیار سریع در کمترین زمان ممکن
  • سرعت گرم شدن بسیار بالا در کم از 60 ثانیه

 


 

نحوه نگهداری از فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G

نگهداری اصولی و درست موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. چرا که شما در صورت نگهداری و استفاده درست از دستگاه، از آسیب به آن جلوگیری خواهید کرد. بنابراین برای نگهداری از فرکننده مخروطی پرومکس بهتر است پس از هر بار استفاده از آن، 2 شاخه را از پریز جدا کرده و پس از خنک شدن کامل دستگاه، آن را در محلی مناسب قرار دهید. 

 

فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G
فر کننده مو مخروطی پرومکس مدل 4859G
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;