در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای انواع پوست با SPF30+

All Skin Types Medium Fluid Sunscreen SPF30

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: ضد آفتاب
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

عضو جدید شرکت آوندفر با نام ساین اسکین به تازگی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست، با هدف رفع انواع مشکلات پوستی آغاز کرده است. این برند ایرانی با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا، تحت نظران داروسازان و متخصصین و همچنین استفاده از متریال با کیفیت محصولات مرغوبی را تولید و عرضه کرده است. یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در سبد فروش این برند داخلی فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای انواع پوست با SPF30+ است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها از ضروری‌ترین کرم‌های مراقبتی یا بهتر است بگوییم دارویی بدون نسخه هستند که همچون سپری در برابر آسیب‌های نور خورشید از پوست مراقبت می‌کنند. این محصولات مراقبتی انواع مختلفی دارند یکی از آن‌ها ضد آفتاب‌های فلوئید اند که دارای بافت بسیار سبکی هستند که همین امر موجب می‌شود بسیار سریع‌تر از انواع کرم ضد آفتاب جذب پوست شوند. ضد آفتاب فلوئیدی حاوی ترکیباتی است که چربی اضافی پوست را جذب نموده، بنابراین برای پوست‌های چرب مناسب‌تر هستند. یکی از این نوع ضد آفتاب، فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای انواع پوست با SPF30+ انتخاب رنگ بژ است که به خوبی از انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

نحوه اثرگذاری فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد روی پوست چگونه است؟

 فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد با برخورداری از  مجموعه‌ای از جاذب‌های شیمیایی و فیلترهای فیزیکی یک ضد آفتاب طیف‌گسترده (Broad Specturm) به شمار می‌آید. علاوه بر این به سبب فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد به عنوان به فلوئید چند کاره استفاده می‌شود و عملکرد  ضد چروک، ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدانی دارد. این محصول سان اسکین بافتی بسیار سبک و نرم داشته که به سرعت جذب پوست می‌شود.

ترکیبات موجود در فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد

مواد اولیه به کار رفته در ضد آفتاب ساین اسکین مدل ساین شیلد عبارتند از: اتیل هگزیل متوکسی سینامات ، ستئاریل اولیوات و سوربیتان اولیوات ، کمپلکس اکسید تیتان ، دسیل اولئات ، روغن آووکادو ، پتاسیم ستیل فسفات ، گلیسیرین ، مونوپروپیلن گلیکول ، تری سدیم آسکوربیل فسفات ، توکوفریل استات ، اسید استئاریک ، بوتیلمتوکسی دی بنزوئیل متان ، تری اتانول آمین ، استئاریل الکل ، پلی سوربات 80 ، د – پانتنئل ، روغن جوانه گندم ، عصاره برگ زیتون ، رنگ C177499 ، C177491 ، ز 177492 ، آلانتوئین ، عصاره روغنی بابونه ، عصاره آلوئه ورا ، اسانس ، بیزابولول ، ایزوتیازولینون 1% ، ادتا ، BHT ، کربومر ، عصاره پونگامیا . در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

آووبنزن

این ترکیب ضمن اینکه از پوست در برابر موج‌های نوری UVB نگهداری می‌کند بلکه باعث بازتاب و پخش موج‌های نوری UVA نیز می‌شود. این در حالی است که آووبنزن در مدت ۳۰ دقیقه در برخورد با نور آفتاب شکسته خواهد شد، بنابراین باید برای پایداری آن از اکتوکرایلن استفاده کنند.

اکتینوکسات

این ترکیب فیلتر اشعه UVB است که با جذب این اشعه از پوست محافظت می‌کند. اکتینوکسات از جمله فیلترهای با جذب بالا و نسبتا پرخطر اشعه UVB بوده که دارای تاییدیه FDA است.

تیتانیوم دی اکساید

این ماده برای احساس سبکی روی پوست به صورت اولترافاین تهیه شده است و در نقش فیلتر فیزیکی در این محصول عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی‌ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض است که با بازتاب اشعه فرابنفش از پوست محافظت می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

 روغن جوانه گندم

این روغن‌ گیاهی از ویتامین‎های مفید و اسیدهای چرب ضروری برخوردار بوده که با شادابی و حفظ سلامت پوست موجب افزایش استحکام شبکه پروتئینی و تقویت پوست نیز می‌شوند.

عصاره برگ زیتون

دیگر ترکیب موجود در محصول مورد بحث عصاره برگ زیتون است. این ماده قادر است علایم خشکی و کم‌آبی پوست را کاهش دهد و در پیشگیری از چین و چروک پوست تاثیرگذار باشد. از دیگر فواید این عصاره می‌توان به کاهش آسیب اشعه UVB به پوست و تسریع در فرایند بهبود زخم زخم اشاره کرد.

ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد

  • غنی از ویتامین و ترکیبات گیاهی
  • پیشگیری از ایجاد لک‌‌های پوستی
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • پیشگیری از آفتاب سوختگی
  • حاوی کمپلکس تیتانیوم دی اکساید
  • حاوی آلانتوئین و زینک اکساید
  • دارای بافت بسیار سبک
  • التیام بخش پوست

مزایای استفاده از فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد چیست؟

این محصول دارای ترکیبات خاصی است که ضمن محافظت از پوست در برابر انواع طول موج‌های نور ماورای بنفش و نور مرئی خاصیت ضد چروک، ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدان هم دارد که آن را تبدیل به یک کمپلکس مراقبت از پوست کرده است.

نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین چگونه است؟

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

استفاده از فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از افراد به سبب بافت دیر جذب و سنگین ضد آفتاب‌ها از مصرف آن‌ها منصرف می‌شوند.  اما  فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد به دلیل برخورداری از بافتی سبک و فلوئیدی انتخابی مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب است.

خرید فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

کرم‌های ضد آفتاب این مدافعان سلامت پوست از مهم‌ترین و اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مراقبت از پوست به شمار می‌روند که اغلب پزشکان به استفاده از آن تاکید بسیاری دارند. فلوئید ضد آفتاب رنگی ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای انواع پوست با SPF30+ یک ضد آفتاب چند منظوره محسوب می‌شود که ضمن محافظت از پوست در برابر نور آفتاب به جوان‌سازی و حفظ شادابی  پوست کمک می‌کند؛ به طوری که در صورت استفاده مداوم پوستی بدون لک، زیبا و با طراوت را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.                                                                                                                     


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس