0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Moisturising&Hydration Oily Skin Fluid

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست چرب

شناسه کالا: 817028
شناسه کالا: 817028
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
279,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست چرب

مدتی است که برند درماتیپیک به عنوان یک تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست مطرح داخلی شناخته شده است.  درماتیپیک با شعار «پوستی بهتر شایسته شماست» فعالیت خود را تحت لیسانس فرانسه اما در ایران آغاز کرد.

این تولیدکننده داخلی از چهار اصل برای عرضه بهترین محصول پیروی می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • به کارگیری تازه‌ترین دستاوردهای علمی
  • رعایت استانداردهای جهانی
  • شناخت نیازهای پوست
  • برآورده کردن خواسته های متخصصین پوست

کمپانی مذکور با پیروی از اصول گفته شده سعی در درمان انواع بیماری‌های پوستی و همچنین عرضه انواع محصولات مراقبت از پوست داشته است.

که در ادامه قصد داریم یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت را با نام فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست چرب معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب چیست و چه کاربردی دارد؟

پوست‌های چرب و براق به صورت خودکار چربی زیادی تولید می‌کنند؛ اما چرب بودن پوست ارتباطی با مرطوب بودن آن ندارد؛ بنابراین افرادی که پوست‌های چرب دارند نیز باید از مرطوب‌کننده استفاده کنند. لازم به ذکر است که این افراد باید از مرطوب‌کننده‌های مخصوص پوست چرب بهره ببرند. این پوست به دلیل ماهیتی که دارد بیشتر مستعد جوش بوده و به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

مرطوب کننده‌های درماتیپیک با ترکیب منحصر به فرد خود سبب آبرسانی با دوام به سطح و عمق پوست می‌شوند و با برخورداری از ترکیبات خاص، از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی مانند آلودگی هوا محافظت می‌کند. این نیز گفتنی است که فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست چرب در حین کنترل ترشح چربی، منافذ باز پوست را بسته و سبب نرمی و صاف شدن پوست می‌شود.

 


 

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک چه تاثیری  بر پوست چرب دارد؟

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک با برخورداری از ترکیبات خاص و بهره‌مندی از تکنولوژی انحصاری، با آزادسازی تدریجی کمپلکس مرطوب‌کننده به درون اپیدرم، سبب آبرسانی عمقی و بادوام به پوست می‌شود.

از دیگر فواید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک برخورداری آن از کوانزیم Q۱۰ به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد قوی است که از پوست در برابر هر گونه پیری زودرس و آلودگی محافظت می‌کند؛ علاوه بر این با وجود عوامل تنظیم کننده چربی، موجب کاهش ترشح چربی و جمع کردن منافذ باز پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک

  • تنظیم کننده ترشح چربی
  • تقویت سد دفاعی پوست
  • ساختار سبک و جذب سریع
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • کاهش چربی و براقی پوست

 


 

ترکیبات فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک

ترکیبات به کار رفته در مرطوب کننده درماتیپیک کاملا منحصر به فرد بوده و تاثیرات چشمگیر و ملموسی را با خود به همراه دارد. در ادامه قصد داریم مواد به کار رفته در این آبرسان برای پوست‌های چرب را نام برده و به طور مختصر توضیحاتی برای آن ارائه دهیم؛

 PEG-7 Glyceryl Cocoate

 PEG-7 Glyceryl Cocoate از اولین ترکیبات به کار رفته در ساخت مرطوب کننده درماتیپیک است. PEG-7 Glyceryl Cocoate یک پلیمر مصنوعی است که کار نرم کنندگی را در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بر عهده دارد. لازم به ذکر است که در برخی موارد این ترکیب می‌تواند در پوست‌های مستعد آکنه قارچی موجب تشدید این نوع آکنه و جوش زیرپوستی شود.

 Caprylic/Capric Triglyceride

Caprylic/Capric Triglyceride یک امولیانت و نرم‌کننده سبک و فاقد چربی است که در ساخت این مرطوب‌کننده به کار رفته است؛ از گلیسیرین و روغن نارگیل به دست می‌آید. گفتنی است که بافت سبک آن با هر نوع پوستی سازگار است.

کربومر

carbomer ماده دیگری است که در آبرسان درماتیپیک استفاده شده است. کربومرمجموعه‌ای از مواد پلیمری است که توانایی جذب آب بالایی دارد و در صنعت آرایشی به عنوان امولسیفایر به کار می‌رود.

Tri-PPG-3 Myristyl Ether Citrate

ترکیب بعدی فلویید مرطوب کننده درماتیپیک Tri-PPG-3 Myristyl Ether Citrate است که به عنوان نرم کننده از آن استفاده شده است.

 

 ALPAFLOR

 ALPAFLOR به کار رفته در فلویید مرطوب کننده درماتیپیک نام تجاری عصاره گل یا برگ Leontopodium Alpinum یا Edelweiss است. ماده مذکور دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و تسکین‌دهندگی است. با برخورداری از لینگان‌‌ها التهاب پوست را کاهش داده و به سبب وجود leontopodic acid سد دفاعی پوست را تقویت کرده و علایم حساسیت‌های پوستی را کاهش می‌دهد. ترکیبات تقویت‌کننده این گیاه مقاومت پوست در برابر انواع آلودگی‌ها را افزایش می‌دهد.

Unireduce R-35

Unireduce R-35 دیگر ترکیبی است که در فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک به کار رفته. که از سه ترکیب Farnesyl Acetate، Panthenyl Triacetate و ویتامین ایی به فرم توکوفریل استات تشکیل شده است. Unireduce R-35 از نظر زیستی فعال بوده و کمک شایانی به  کنترل و تنظیم ترشح چربی پوست می‌کند.

بیوساکارید گام

یک نوع ماده قندی که از سوربیتول و از طریق تخمیر باکتریایی بدست می‌آید به نام  Biosaccharide Gum-1 در ترکیبات مرطوب کننده درماتیپیک وجود دارد که یک ماده مرطوب‌کننده و تسکین‌دهنده پوست بوده که با رساندن آب به اپیدرم موجب مرطوب شدن پوست می‌شود.

عصاره جلبک

ترکیب بعدی موجود در  فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک عصاره جلبک (ALGAE EXTRACT) است. لازم به ذکر است که بیش از ۲۰۰۰۰ نوع جلبک با خواص گوناگون وجود دارد که به طور کلی دارای خاصیت آب‌رسان، نرم‌کننده و خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی هستند.

به احتمال زیاد عصاره جلبک‌ بیشتر به عنوان مرطوب‌کننده در این محصول درماتیپیک استفاده شده است، اما جلبک‌ها دارای پتانسیل بالایی برای مبارزه با پیری پوست، لک و تیرگی هستند.

Zinc PCA

ترکیب بعدی مرطوب کننده درماتیپیک پوست چرب Zinc PCA یکی از بهترین ترکیبات برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. زینک در تنظیم و کنترل ترشح چربی پوست و جلوگیری از تکثیر باکتری مولد آکنه بسیار موثر است.

دکسپانتول

دکسپانتول یا ویتامین B5 ترکیب بعدی مرطوب‌کننده پوست چرب درماتیپیک است که دارای خاصیت آب‌رسانی و ترمیم‌کنندگی است.

 

سبومین ۱۲

SEBOMINE SB12 ترکیب بعدی مرطوب کننده درماتیپیک است. سبومین یک ترکیب فعال با خاصیت ضدمیکروبی است. این ترکیب محلول هیدروگلیکولی لاکتوفرین (lactoferrin) و لاکتنین(lactenin) است. سبومین ۱۲ با اثر روی میکروب‌های موثر در ترشح بیش از حد چربی در پوست، کاهش و تنظیم میزان چربی پوست شود.

سرامید

ماده دیگر به کار رفته در مرطوب کننده و آبرسان درماتیک، سرامید است. سرامیدها لیپیدهای مومی هستند که به طور طبیعی در لایه اپیدرم وجود دارند و در تنظیم گردش سلولی پوست، ترمیم آسیب‌های پوستی و مهم‌تر از همه جلوگیری از خروج آب از اپیدرم (transepidermal water loss (TEWL)) نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

عصاره آلوئه‌ورا

آبرسان درماتیپیک با برخورداری از عصاره آلوئه ورا دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی است و موجب ترمیم‌ و افزایش رطوبت پوست می‌شود.

PatcH2O

PatcH2O دیگر ماده‌ای است که در مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک وجود دارد. این ترکیب دارای اثر مرطوب‌کنندگی فوری و طولانی مدت است به طوری که تا 5 روز اثر آن باقی می‌ماند. PatcH2O از ترکیب گلیسیرین، Trehalose، اوره، Serine،‌ پنتیلن‌گلایکول، گلیسریل‌پلی‌آکریلات، کاپریلیل‌گلایکول، سدیم‌هیالورونیت،‌ Pullulan،‌ دی‌سدیم‌فسفات و پتاسیم‌فسفات تشکیل شده است.

گلیسیرین

گلیسیرین از آن دسته از موادی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همانند فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست (NFM) عمل می‌کند.

افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر مثل الکل‌های دناتوره موجب کاهش رطوبت طبیعی پوست می‌شود. استفاده از این ترکیب در ساخت مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک برای حفظ رطوبت طبیعی پوست ضروری است. این ماده یک جاذب آب به شمار می‌آید و موجب جذب رطوبتِ محیط به پوست شده علاوه بر این همچون یک لایه محافظ روی پوست مانع از تبخیر و از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست می‌شود.

 

Trehalose

Trehalose یک ترکیب قندی است که در فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک به کار رفته و همچون فاکتورهای مرطوب‌کننده پوست به افزایش رطوبت پوست کمک کرده و از آسیب عوامل محیطی (آلودگی‌، اشعه UV و …) به پوست محافظت می‌کند.

اوره

اوره به عنوان یک مرطوب‌کننده عمقی پوست با خاصیت کراتولیک است که در ساخت مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک به کار رفته است. لازم به ذکر است که کراتولیک قسمت‌های سخت‌شده پوست را جدا می‌کند و برخلاف سایر لایه‌بردارها که پوست را خشک می‌کند این ترکیب یک آبرسان عمقی پوست است که در بسیاری از مرطوب کننده‌های قوی وجود دارد.

این نیز گفتنی است که اوره یکی از ترکیبات فاکتورهای مرطوب‌کننده طبیعی پوست یا NMF است. به دلیل خاصیت لایه‌برداری ملایم این ترکیب با نفوذ به پوست به طور عمقی پوست را آبرسانی می‌کند.

پنتیلن گلایکول (Pentylene Glycol)

یک ترکیب چند منظوره که به عنوان حلال، تثبیت‌کننده  فرمولاسیون؛ مرطوب‌کننده و آبرسان در محصولات به کار می‌رود. این ترکیب نیز اثر نگه‌دارنده محصول را افزایش داده و در فرمولاسیون‌های مقاوم در برابر آب نیز به کار می‌رود.

سدیم هیالورونیت

سدیم هیالورونیت ماده نمک سدیمی هیالورونیک اسید است. مولکول های سدیم هیالورونیت نسبت به هیالورونیک اسید سایز کوچکتری دارند که نفوذ آن را به پوست آسان می‌کند و همچنین گفته می‌شود سدیم هیالورونیت قادر است تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب جذب کند و از جمله ترکیبات آب‌رسان موثر به خصوص برای پوست‌های چرب محسوب می‌شود.

کوآنزیم کیو-۱۰

ترکیب بعدی به کار رفته Coenzyme Q10 است. این ماده یک آنتی‌اکسیدان بوده که به طور طبیعی در سلول‌های انسان یافت می‌شود و نقش مهمی در تولید انرژی دارد. کوآنزیم کیو-۱۰

نه تنها دارای اثرات پیشگیری از پیری پوست است، بلکه می‌تواند عمق چین و چروک‌ها را نیز کاهش دهد.

 


 

 

سایر ویژگی‌ها و مزایای استفاده از مرطوب‌کننده و آبرسان درماتیپیک

دارای اسانس است

مرطوب کننده پوست چرب درماتیپیک حاوی عطر است که در لیست ترکیبات به صورت اسانس درج شده است.

فاقد پاربن است

فلویید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک پوست چرب فاقد پارابن بوده و نگه‌دارنده به کار رفته در آن فنوکسی‌اتانول است.

 


 

نحوه مصرف مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • می‌توانید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک  را روزی دوبار روی پوست تمیز استفاده کنید
  • فلوئید درماتیپیک به تنهایی یا زیر آرایش نیز قابل استفاده است
  • بعد از هر بار مصرف فلوئید مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک با چشم خودداری کنید
  • فلوئید را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید

 


 

مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک برای چه افرادی مناسب است؟

مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان است  که در ترمیم و تقویت سد دفاعی پوست موثر بوده و با برخورداری از ترکیباتی مانند اوره، گلسیرین، سرامید و سدیم‌هیالورونیت است که علایم پوست دهیدراته را در پوست‌های چرب دهیدراته کاهش می‌دهد.

فلویید مرطوب کننده پوست چرب درماتیپیک حاوی ترکیباتی همچون سبومین ۱۲ و زینک PCA است که تاثیر به سزایی در کنترل‌ ترشح چربی و آکنه دارد.

 


 

خرید فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک برای پوست‌های چرب با بهره‌مندی از فرمولاسیون منحصر به فرد تولید شده تا بتواند رطوبت را به درون اپیدرم برساند و به طور عمقی و بادوام سبب آبرسانی پوست شود. علاوه بر این ترکیبات به کار رفته در این محصول موجب تنظیم و کنترل میزان چربی پوست‌های چرب شده و منافذ باز پوست را نیز جمع می‌کند.

 

 

 

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست چرب
فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست چرب
قیمت:
279,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;