در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+

Oil Free SPF50+ Sunscreen Fluid

شناسه محصول: 819906
شناسه محصول: 819906
دسته بندی: ضد آفتاب
تولید کننده: مای - My مای - My
آماده ارسال
262,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

همه ما در طول روز از کرم‌های ضد آفتاب استفاده می‌کنیم و این فرهنگ به خوبی در میان مردم جا افتاده است. چرا که می‌دانیم با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ممکن است اشعه UV به پوست ما نفوذ کند و موجب آفتاب سوختگی، سرطان، جوش و حتی لک شود. بنابراین استفاده روزانه از ضد آفتاب یک امر مهم و ضروری است که به خانم و آقا بودن شما ربطی ندارد و همه باید از آن استفاده کنیم.

اگر نمی‌دانید اشعه UV با پوست ما چکار می‌کند باید اشاره کنیم که این اشعه بسیار پر انرژی و خطرناک است که اگر به پوست نفوذ کند، باعث ایجاد لک و جوش شده و در موارد وخیم‌تر منجر به سرطان پوستی می‌شود. شما می‌توانید این محصولات مراقبتی را از داروخانه آنلاین صبا یا مراکز آرایشی و بهداشتی خریداری کنید و بیشتر از قبل به پوست خود اهمیت دهید.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+، یک گزینه عالی برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب و جوش دار است. این محصول به دلیل فلوئیدی (مایع) بودن خود، بافت بسیار سبک و نرمی‌ دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین این محصول، سنگینی و چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند، بنابراین یک ضد آفتاب ایده آل برای افراد دارای پوست چرب است.


ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها محصولاتی هستند که معمولا به یک یا چند فیلتر ضد آفتاب مجهز شده‌اند و از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کنند. این محصولات، با بازتاب و جلوگیری از ورود اشعه‌های UVB و UVA به داخل پوست، مانع جذب آن‌ها در پوست شده و از این طریق از پوست شما مراقبت می‌کنند.

با استفاده از کرم ضد آفتاب در طول روز، دیگر نگران آفتاب سوختگی و قرمز شدن پوست خود نیستید، همچنین اثری از چین و چروک و لک در پوست شما به چشم نمی‌خورد. این موضوع باعث می‌شود سن پوستتان کاملا مطابق با سن اصلی شما یا حتی جوان‌تر دیده شود.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+ عرضه شده است که درجه حفاظتی بالایی را ارائه می‌دهد. SPF50 به این معنی است که حدود 98درصد از فوتون‌های نوری را بازتاب می‌کند و با محافظت بالایی که از پوست دارد، مانع جذب اشعه UVB و به دنبال آن مانع آفتاب سوختگی، سرطان پوست، پیری زودرس و چین و چروک می‌شود.

ضمن این که این محصول، از نوع بی رنگ است و هیچ اثری از سفیدی و ماسیدگی روی پوست ایجاد نمی‌کند.


SPF چیست و در کرم‌های ضد آفتاب چه کاربردی دارد؟

اشعه‌ UVB اشعه‌ای است که باعث آفتاب ‌سوختگی می‌شود و ممکن است منجر به بیماری‌های پوستی مانند سرطان شود. SPF (مخفف Sun Protection Factor) به معنی "فاکتور محافظت از آفتاب" است و سطح حفاظتی را نشان می‌دهد که یک کرم ضد آفتاب در برابر اشعه مضر UVB ارائه می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، کرم‌های ضد آفتاب با SPFهای 15، 30 و 50 عرضه می‌شوند و بیانگر میزانی از اشعه UVB است که محصول می‌تواند مسدود کند. به عنوان مثال، یک ضد آفتاب با SPF 15 حدود 93درصد و یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 حدود 96.7درصد از اشعه UVB خورشید را مسدود می‌کند. در حالی که ضد آفتاب دارای SPF 50 حدود 98درصد از پوست شما در برابر اشعه UVB محافظت می‌کند.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که هیچ کرم ضد آفتابی قابلیت 100درصد محافظت پوست در برابر اشعه UVB را ارائه نمی‌دهد.


نحوه اثرگذاری فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+

چگونگی عملکرد و تاثیر فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+ بر پوست، به مواد و ترکیباتی که در این محصول به کار رفته بستگی دارد. در ساختار این ضد آفتاب از فیلترهای محافظت کننده پوست در برابر خورشید استفاده شده است که از میان آن‌ها می‌توان به تینوسرب ام، اکتینوکسات، آووبنزن و 4MBC اشاره کرد.

هر چهار فیلتر ذکر شده بدون اینکه در فعالیت یکدیگر اختلال ایجاد کنند، باعث جذب اشعه UVB و بازتاب اشعه کم انرژی‌تر UVA می‌شوند. بنابراین مانع ورود آن‌ها به پوست شده و روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک را به تعویق می‌اندازند.

ترکیبات بعدی که در فلوئید ضد آفتاب مای MY استفاده شده شامل بیزابولول، ویتامین E، هیالورونیک اسید و نیاسین آمید است که در ادامه به بررسی مختصر آن‌ها می‌پردازیم:

اثرات بیزابول در پوست

بیزابول همان ترکیب فعال گیاه بابونه است که خاصیت ضد التهابی و تسکین دهنده دارد و از قرمز شدن پوست در هنگام تابش اشعه خورشید جلوگیری می‌کند.

اثرات نیاسین آمید در پوست

نیاسین آمید نام دیگر ویتامین B3 و یک آنتی اکسیدان قوی است که مهم‌ترین عملکرد آن محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. خاصیت روشن کنندگی این ماده سبب کاهش ملانین در پوست می‌شود که در نتیجه آن از ایجاد لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. نیاسین آمید باعث تولید کلاژن در پوست می‌شود و از این طریق به کاهش چین و چروک هم کمک می‌کند.

خاصیت این ماده برای پوست چرب این است که پروتئین و پپتیدهای ضد میکروب تولید و در کنار آن، ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. بنابراین یک ماده عالی برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه است.

خواص هیالورونیک اسید در پوست

هیالورونیک اسید مانند یک آهنربا عمل می‌کند و رطوبت مورد نیاز پوست را در خود ذخیره می‌کند. در واقع این ماده قادر است 1000 برابر وزن خود، آب جذب کند و از این طریق باعث حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از تبخیر سطحی آب از لایه‌های پوستی شود. در نتیجه در هنگام گرما و تابش نور خورشید، مانع خروج آب از پوست می‌شود و در رفع پیری پوست و ایجاد چین و چروک موثر است.

خواص ویتامین E در پوست

ویتامین E خاصیت آنتی اکسیدانی به این ضد آفتاب می‌بخشد و با ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد و سایر عوامل محیطی مانند نور آفتاب جلوگیری می‌کند. همچنین این ماده به عنوان نرم کننده پوست هم کاربرد دارد و باعث نرمی‌ و لطافت پوست می‌شود.


ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+

  • دارای بافت مایع و فلوئیدی با جذب سریع
  • مجهز به فیلتر ضد آفتاب و محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید
  • برخورداری از SPF50+ و ارائه بالاترین درجه حفاظت از پوست
  • برخورداری از تکنولوژی Wet Skin با قابلیت استفاده در پوست خیس
  • حاوی مواد آنتی اکسیدان و ضد چروک پوست
  • جلوگیری از ایجاد لک و چین و چروک
  • حاوی هیالورونیک اسید با قدرت مرطوب کنندگی پوست
  • بدون رنگ و ایجاد سفیدی روی پوست
  • فاقد چربی
  • مقاوم در برابر آب
  • مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست چرب


مزایای مصرف فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+

کمتر کسی پیدا می‌شود که با مزیت‌های استفاده از کرم ضد آفتاب آشنا نباشد. فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای MY به دلیل بافت مایع و فلوئیدی خود به سرعت جذب می‌شود و هیچ اثر چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. بنابراین یک محصول ایده آل و پرطرفدار برای پوست‌های چرب به شمار می‌آید.

مزیت دیگر این ضد آفتاب، خاصیت آنتی اکسیدان و ضد چروک بودن آن است که در کنار خاصیت محافظت از پوست ارائه می‌شود. این محصول به دلیل برخورداری از هیالورونیک اسید و جذب فوق العاده رطوبت در پوست، باعث مرطوب شدن بافت‌های پوستی، افزایش سنتر کلاژن و در نهایت کاهش روند پیری پوست و رفع خطوط ریز یا چین و چروک می‌شود.  

نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای MY مناسب برای پوست چرب با SPF50+

برای از استفاده از کرم ضد آفتاب پوست چرب مای به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا پوست صورت خود را با استفاده از آب و شوینده مناسب بشویید تا چربی اضافی و آلودگی از روی پوست شما پاک شود.
  • مقدار مناسبی از کرم را بردارید و روی همه نقاط پوست صورت و گردن بمالید. سپس به آرامی‌ ماساژ دهید تا جذب شود.

نکات استفاده از کرم ضد آفتاب MY:

  • 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض آفتاب، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا مواد آن به خوبی جذب پوست شود و در اثر گرمای آفتاب ریزش نکند.
  • هر 2 ساعت یکبار مصرف ضد آفتاب را تمدید کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان بپرهیزید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+ برای چه افرادی مناسب است؟

فلوئید ضد آفتاب مای با SPF50+ برای انواع پوست به ویژه پوست چرب فرموله شده است. بنابراین همه افراد می‌توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند.

ضمن اینکه این ضد آفتاب به صورت بی رنگ عرضه شده است، بنابراین نگرانی بابت سفید شدن یا بیش از حد تیره شدن پوست نخواهید داشت.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


جدول ترکیبات فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست چرب با SPF50+

ترکیبات

مقدار

اتیل ‌هگزیل ‌متوکسی ‌سینامات (اکتینوکسات)

*

تینوسرب ام

*

آووبنزن

*

فیلتر ۴MBC

*

گلیسرین

*

C12-15 Alkyl Benzoate

*

دی اتیل هگزیل کربنات

*

گلیسیریل استئاریت

*

Cetearyl Alcohol

*

PEG-100 Stearate

*

Ceteareth-20

*

دایمتیکون،

*

موم زنبور عسل

*

سدیم استئاریل لاکتیلات

*

بیزابولول

*

هیالورونیک اسید

*

نیاسین امید

*

BHT

*

پلی آکریلامید

*

ویتامین E

*

دسیل‌ گلوکوزاید

*

زانتان گام

*

هیدروکسی استوفنون

*

عطر

*

کلر فنزین

*

دیازولیدینیل اوره

*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس