0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Facial Cleansing Foam With Vit C

فوم شستشو صورت ریچلند حاوی ویتامین سی

شناسه کالا: 824944
شناسه کالا: 824944
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
432,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فوم شستشو صورت ریچلند حاوی ویتامین سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

فوم شستشو نوعی شوینده و پاک کننده‌ای قوی محسوب می‌شود که بر پایه‌ آب بوده و حالت کف مانندی دارد. ساختار این محصولات معمولا از موادی حاوی روغن‌های مخصوص پوست و آبرسان بوده و برای حفظ سلامت پوست بسیار موثر عمل می‌کنند.

شرکت آرایشی بهداشتی ریچلند یک برند فوق العاده محبوب با سابقه درخشان است که در زمینه جوانسازی پوست محصولات متنوعی با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه روانه بازار کرده است . در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و توضیح فوم شستشو صورت ریچلند حاوی ویتامین سی Facial Cleansing Foam With Vit C بپردازیم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری فوم شستشو صورت ریچلند بر پوست چگونه است؟

فوم شستشو صورت ریچلند برای تمیز کردن عمقی منافذ پوست، پاکسازی آلودگی‌های موجود بر روی پوست و مهار آنزیم تیروزیناز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول فاقد هرگونه سولفات و پارابن بوده و موجب ایجاد حساسیت و التهاب پوستی نمی‌شود، از پیری پوست جلوگیری کرده و بدون ایجاد آثار تحریکی روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی‌ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می‌شود.

 


 

 ترکیبات فوم شستشو صورت ریچلند

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

آب، گلیکول دی استئارات، اسید اسکوربیک، دی سدیم EDTA، اسید لوریک، روغن برگ پوتار (علف لیمو)، روغن برگ رزماری، اسید میریستیک، پانتنول، کلرید سدیم، اسید استئاریک، پتاسیم هیدروکسید، PEG-۱۰۰ استئارات، کوکامیدو پروپیل بتائین، فنوکسی اتانول.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در فوم شستشو صورت ریچلند پرداخته‌ایم:

روغن برگ پوتار

روغن برگ پوتار یا روغن علف لیمو به دلیل داشتن محتوای سیترال که دارای خواص ضد میکروبی است می‌تواند میکروب و آلودگی‌های روی پوست را مهار کند.

روغن برگ رزماری

این روغن مانند یک اسید ملایم عمل کرده و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و لایه جدیدی تولید می‌کند. همچنین رو‌غن گیاه ر‌زماری با اکسیژن‌رسانی به زیر پوست می‌تواند به جوان‌سازی آن کمک کند

پانتنول

پرو ویتامین B5 یا همان دی پانتنول یک عامل تسکین دهنده و مرطوب کننده است.به پوست کمک می‌کند تا آب جذب را کند و سپس آن را نگه دارد. وظیفه اصلی آن در محصولات مراقبت از پوست مرطوب سازی پوست است. همچنین تحقیقاتی نشان داده است که پانتنول می‌تواند به پوست ما کمک کند تا لیپیدهای بیشتری تولید کند که برای یک سد دفاعی پوستی قوی‌تر و سالم مهم هستند.

فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول در درجه اول به عنوان تثبیت کننده و نگهدارنده استفاده می‌شود اما حاوی مزایای دیگری همچون کاهش رشد باکتریایی و کاهش رشد قارچ‎ها و مخمرها در محصولات است. همچنین این ماده عمر محصولات را افزایش دهید و از تغییر رنگ یا بوی نامطبوع محصولات خود جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های فوم شستشو صورت ریچلند

  • روشن کننده پوست و کمک به کاهش و محو کردن لک‌های صورت
  • افزایش کلاژن سازی و بالا بردن قابلیت ارتجاعی پوست
  • دارای برس سیلیکونی برای پاکسازی موثرتر
  •  بهبود جریان خون و افزایش کلاژن سازی
  • شوینده عمقی منافذ با خاصیت شفاف کنندگی
  • فاقد مواد صابونی و فاقد پارابن
  • آبرسان و جوان کننده پوست

 


 

مزایای استفاده از فوم شستشو صورت ریچلند چیست؟

امروزه تحقیقات علمی نشان داده است مصرف موضعی محصولات حاوی ویتامین C پایدار روی پوست موجب می‌شود ویتامین C به راحتی وارد غشای سلولی شده و سطح ویتامین C موجود در سلول‌های پوست افزایش پیدا کند. سری سیلیکونی و برس دار فوم شستشو ریچلند همانند یک ماساژور عمل می‌کند و با افزایش نفوذپذیری ویتامین C از طریق پوست، باعث بهبود جریان خون و تنفس سلولی پوست صورت می‌شود. این شوینده و پاک کننده صورت با ویژگی منحصر به فرد خود سبب تحریک کلاژن سازی و ریلکس شدن عضلات صورت و در نهایت منجر به پاک سازی منافذ پوست می‌شود.

 نحوه مصرف فوم شستشو صورت ریچلند

قبل از مصرف به موارد زیر توجه نمایید

  • ابتدا صورت خود را خیس کنید
  • روزانه مقداری از فوم را بر روی برس سیلیکونی پمپ کرده و با حرکات دایره‌ای، بر روی کل صورت بمالید و به آرامی به سمت بیرون ماساژ دهید
  • صورت خود را با آب ولرم کاملا بشویید.
  • در انتها پوست صورت خود را با یک حوله‌ خشک نمایید.
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از فوم شستشو صورت ریچلند برای چه افرادی مناسب است؟

فوم شستشو صورت ریچلند حاوی ویتامین سی Facial Cleansing Foam With Vit C، شوینده‌ای روشن کننده مناسب انواع پوست و پوست‌های کدر و مات است. این محصول که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است؛ حاوی عصاره خالص ویتامین سی بوده و عملکردی موثر در جهت روشن کنندگی و بهبود بافت و شفافیت پوست دارد. ویتامین سی موجود در فوم شستشوی ریچلند علاوه بر خواص روشن کنندگی دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی نیز است و به شکل یک معجزه‌گر موثر جهت بهبود کیفیت بافت صورت عمل می‌کند.

فوم شستشو صورت ریچلند حاوی ویتامین سی
فوم شستشو صورت ریچلند حاوی ویتامین سی
قیمت:
432,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;