0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Acnesel Foaming Face Wash

فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه

شناسه کالا: 824492
شناسه کالا: 824492
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
268,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه

در طی روز پوست صورت مرتبا در معرض آلودگی‌های مختلف قرار می‌گیرد و سلامت آن به خطر می‌افتد، به همین منظور استفاده از یک شوینده و پاک کننده صورت برای حذف میکروب‌ها، مواد آرایشی و آلاینده‌ها در روتین پوستی افراد بسیار ضروری خواهد بود. فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل Acnesel Foaming Face Wash، با دارا بودن فرمولاسیون خاص، مواد آسیب‌زننده و آلاینده‌ها را از روی سطح پوست پاکسازی می‌کند و مانع از انسداد منافذ پوست می‌شود. از این فوم در طی روز می‌توانید استفاده کنید. در این حالت همیشه پوستی شاداب و سرزنده خواهید داشت.

این محصولات از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کرده و سبب نرمی و صیقلی شدن پوست شما می‌شود. در ادامه قصد داریم اطلاعات جامع و مفیدتری از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید. جهت خرید فوم شسشتو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

 

شوینده و پاک کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی شوینده و پاک کننده صورت جهت پاکسازی پوست از سلول‌های مرده، مواد آرایشی، میکروب‌های باکتریایی و قارچ‌ها تولید و به بازار عرضه شده است. این محصولات معمولا انواع مختلفی (ژلی، فومی، آبکی و...) دارند. شما بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آنها را از یک داروخانه آنلاین تهیه کنید.

هنگامی که شما با استفاده از فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه، پوست را شستشو می‌دهید، آلودگی‌ها از روی سطح پوست شما پاک می‌کند. و پوستی شفاف و شاداب‌تری خواهید داشت. یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی، فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل است و حضور آن در روتین پوستی شما، سبب حفظ سلامت پوست خواهد شد.

 

 


 

 

نحوه اثرگذاری فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل

فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل، موجب کنترل جوش‌های صورت می‌شود. مواد آنتی اکسیدانی موجود در این فوم از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند و سبب حفظ سلامت پوست می‌شود. عوامل پاک کننده عمقی در این محصول چربی روی سطح پوست را حذف می‌کند و از این طریق مانع از ایجاد جوش‌های زیر پوستی می‌شود.

برخی از ترکیبات موثر و مفید موجود در این محصول، سیستم دفاعی پوست را تقویت و از افزایش تعداد باکتری‌های پوستی جلوگیری می‌کند. به همین منظور فرد کمتر دچار آکنه پوستی می‌شود. همچنین این فوم سبب آبرسانی به لایه‌های عمقی پوست، روشن‌تر شدن رنگ آن، بهبود بافت و کاهش تحریک‌پذیری آن می‌شود. برخی از ترکیبات این فوم به حذف سلول‌های مرده پوستی کمک می‌کنند و موجب افزایش لطافت و نرمی پوست می‌شوند.

 

 


 

ویژگی‌های فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل

برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده این محصول عبارت است از:

  • کمک به پاکسازی پوست و حذف سلول‌های مرده
  •  دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالا
  •  محافظت از پوست در برابر آسیب‌های وارد شده از سوی رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی
  •  حذف آلودگی‌ها و چربی‌های پوست به صورت عمقی
  •  جلوگیری از گسترش باکتری‌های مضر
  •  کاهش تحریک‌پذیری پوست و بهبود بافت آسیب دیده آن
  • مناسب برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند.
  • کنترل جوش‌های زیر پوستی
  • داشتن خاصیت آبرسانی و شفاف‌کنندگی پوست
  • تقویت سیستم دفاعی پوست
  • شوینده غیرصابونی
  • حاوی پولوستاپ

 


 

مزایای مصرف فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم، فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل دارای ویژگی‌های مثبت متعددی است که به سلامت پوست شما کمک می‌کند. برخی از مزیت‌های مهم و حائز اهمیت این محصول به شرح زیر است:

  • پولوستاپ یک نوع پلی‌ساکارید است و یک لایه غیرانسدادی روی سطح پوست ایجاد می‌کند. پولوستاپ مانند یک سد دفاعی عمل می‌کند و از سلول‌های پوستی در برابر اشعه‌های مضر خورشید مانند فرابنفش، محافظت می‌کند. این ترکیب از پوست در برابر انواع آلودگی‌های محیطی مانند ذرات کربن، فزات سنگین و آلودگی‌های خانگی (مواد شیمیایی موجود در محصولات پوستی) محافظت می‌کند و از نفوذ این مواد به لایه‌های زیرین پوست جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه مصرف فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل

پیش از استفاده از این فوم، ابتدا باید صورت خود را با کمی آب مرطوب کنید، سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید و بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند در انتها صورت را آبکشی نمایید و برس سیلیکونی را برای استفاده مجدد به طور کامل شستشو دهید.


 

فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه

فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل، برای استفاده آقایان و بانوانی که پوست چرب و مسعتد جوش دارند مناسب است و به درمان آکنه و جوش‌های صورت کمک بسزایی می‌کند.

ترکیبات فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه

فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل، دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است و از ایجاد جوش‌های جدید روی سطح پوست، جلوگیری می‌کند. در ادامه برای شناخت بهتر این محصول، برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده آن را برایتان نام بردیم که عبارتند از:

سدیم لوریل سارکوزینات، فکوکوآمیدوپروپیل بتائین، دسیل گلوکوزاید، گلیسیرین، کوکوگلوکوزاید، سدیم پی سی ای، پنتنول، پی ای جی ۴۰ روغن کرچک هیدروژنه، پی ای جی ۷ گلیسریل کوکوآت، آزلائیک اسید، سالیسیلیک اسید ،آمیلوپکتین، دکسترین، زانتان گام، بیوساکارید گام -۴ و ۲، هگزان دیول، فنوکسی اتانول، پلی کواترنیوم ۷، زینک پی سی ای، آلانتوئین، گوارگام، روغن برگ درخت چای، دی سدیم ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی و آب دیونیزه

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه
فوم شستشو صورت لایسل مدل آکنه سل مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه
قیمت:
268,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;