0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Burning Fat

قرص برنینگ فت گلدن لایف 30 عددی

شناسه کالا: 811992
شناسه کالا: 811992
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص برنینگ فت گلدن لایف 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص برنینگ فت گلدن لایف 30 عددی

قرص برنینگ فت گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Burning Fat 30 Tabs) یک قرص لاغری کاملا گیاهی است. بنابراین افرادی که به دنبال اندامی ایده‌آل و بالا بردن سطح سوخت و ساز بدن هستند می‌توانند از آن استفاده کنند. این قرص برگرفته از گارسینیا کامبوجیا، جیمنما و کولئوس بوده و باعث چربی‌سوزی و همچنین کاهش وزن می‌شود. در واقع این محصول یک مکمل عالی در فرآیند چربی‌سوزی و کاهش اشتها است. در ادامه اطلاعات دقیق و مفیدتری از این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص برنینگ فت گلدن لایف بر بدن

قرص برنینگ فت گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Burning Fat 30 Tabs) یک چربی سوز عالی برای افرادی است که اضافه وزن دارند و به دنبال کاهش وزن خود هستند. این قرص با افزایش سوخت و ساز بدن، مصرف کالری بیشتر، کاهش اشتها و در نتیجه کاهش ذخایر چربی به کاهش وزن کمک می‌کند.

میوه استوایی گارسینیا، گیاه کولئوس و جیمنما که در ترکیبات این مکمل وجود دارند، کاملا گیاهی هستند. بنابراین برای بدن عارضه جدی ندارند. شما با رعایت یک رژیم اصولی و فعالیت بدنی مناسب با مصرف این چربی سوز می‌توانید به وزن ایده‌آل خود برسید. در واقع این مکمل برای کاهش اشتها و وزن یک محصول عالی و فوق‌العاده است که شما می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری و استفاده کنید.

ویتامین ب 6 و کرومیوم موجود در ترکیبات این محصول نقش مهمی در کاهش اشتها و مهار میل به شیرینی‌جات دارد. بنابراین شما با مصرف این قرص کمتر دچار اشتهای کاذب خواهید شد. این قرص تحت لیسانس شرکت وایتکس (گلدن لایف) استرالیا در ایران توسط شرکت درمان یاب دارو تولید و در بسته‌بندی‌های کاملا بهداشتی به بازار عرضه می‌شود.

 


 

مزایای مصرف قرص برنینگ فت گلدن لایف

همانطور که در بالا مطالعه کردید؛ این محصول برای رسیدن به وزن ایده‌آل و کاهش وزن بسیار مفید و موثر است. بنابراین اگر به دنبال یک انتخاب عالی برای کنترل اشتهای کاذب در طی روز هستید، این قرص لاغری بهترین گزینه خواهد بود. برخی از مزایای مصرف قرص برنینگ فت گلدن لایف عبارت است از:

  • چربی سوز و افزایش سوخت و ساز بدن
  • مصرف کالری بیشتر
  • کاهش اشتها
  • کاهش وزن

نحوه مصرف قرص برنینگ فت گلدن لایف

برای دریافت نتیجه مطلوب‌تر و کاهش اشتهای کاذب، بهتر است این قرص را نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی اصلی یک عدد بخورید. در این حالت هنگام غذا شما احساس بی‌اشتهایی خواهید داشت که در این حالت مقدار کمتری به نسبت گذشته غذا نوش جان می‌کنید و در نتیجه لاغرتر می‌شوید.

شرایط نگهداری

این قرص را باید در جایی خشک و خنک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. قرص روکش‌دار برنینگ فت گلدن لایف را باید جایی به دور از دسترس کودکان قرار دهید. پس از هر بار استفاده از قرص فت گلدن باید درب قوطی محصول را محکم ببندید.

هشدارهای مصرف

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد؛ ترکیبات این محصول کاملا گیاهی است و به همین منظور کاملا طبیعی بوده و عوارض جانبی ندارد. به همین منظور تاکنون هیچ عارضه جانبی برای این محصول گزارش نشده است. اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف این محصول را نادیده گرفت. برخی از هشدارهای مصرف عبارتند از:

  • مصرف این مکمل لاغری برای خانم‌های باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. این افراد باید قبل از مصرف خودسرانه با پزشک خود مشورت کنند.
  • تاکنون هیچ تداخل دارویی برای این قرص روکش‌دار گزارش نشده اما با این وجود در صورت مصرف هر داروی دیگر باید حتما با پزشک مشورت کنید. چرا که ممکن است تداخل ایجاد کنند و فرآیند درمان شما به تعویق بیفتد.
  • این قرص تنها یک مکمل غذایی بوده و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری کاربردی ندارد.

 


 

قرص برنینگ فت گلدن لایف مناسب برای چه افرادی است؟

اگر شما هم از اضافه وزن خود رنج می‌کشید و نمی‌توانید جلوی اشتهای کاذب خود را نگه دارید می‌توانید از این مکمل لاغری بهره بگیرید. این محصول مناسب برای همه آقایان و بانوان (بزرگسالان) است.

جدول ترکیبات قرص برنینگ فت گلدن لایف (به ازای هر قرص)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Garcinia quaesita

800 mg

*

Gymnema sylvestre

50 mg

*

Coleus forskohlii

4.55 mg

*

(Cr (Chromium Picollinate

10 mcg

33 %

Vitamin B6

15 mg

100 %

Choline Bitarate

50 mg

10 %

Inositol

50 mg

*

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

قرص برنینگ فت گلدن لایف 30 عددی
قرص برنینگ فت گلدن لایف 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;