در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن 240 عددی

BCAA

شناسه محصول: 818680
شناسه محصول: 818680
دسته بندی: بی سی ای ای (BCAA)
تولید کننده: ویثر - Wisser ویثر - Wisser
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن در دسته مکمل‌های دارویی و ورزشی قرار داشته و به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خود نشان داده است مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته است. این مکمل دارویی در رشد عضلات جدید، جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات، تولید انرژی مورد نیاز بدن حین تمرین و افزایش استقامت و عملکرد عضلات نقش دارد. در ادامه اطلاعات کامل و دقیق‌تری از این مکمل در اختیار شما قرار خواهیم داد. ما را همراهی فرمایید.


آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها بلوک‌های سازنده‌ی پلی پپتیدها هستند که این پلی پپتیدها در نهایت پروتئین‌ها را به وجود می‌آورند. از این رو آمینواسیدها اجزای اساسی و اصلی بدن انسان به حساب می‌آیند و در بسیاری از عملکردهای بدن نظیر عملکردهای فیزیولوژیکی مانند ترمیم بافت‌ها، سنتز پروتئین‌‌ها و جذب مواد مغذی در بدن نقش داشته و حضور آن‌ها حیاتی است.

ساختار اسیدآمینه شامل یک اتم کربن مرکزی متصل به هیدروژن، یک گروه کربوکسیل اسیدی (-COOH)، یک گروه آمینه (-NH2) و یک زنجیره جانبی آلی (همچنین به نام گروه R) است. زنجیره جانبی در هر یک از 20 اسید آمینه منحصر به فرد است. آمینواسیدها به طور کلی به 2 دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از: آمینواسیدهای ضروری، آمینواسیدهای غیرضروری.

آمینواسیدهای ضروری توسط بدن ساخته نشده و به همین دلیل لازم است که آن را از رژیم غذایی مناسب دریافت کنیم. اما در مقابل آمینواسیدهای غیرضروری قرار دارند که توسط بدن ساخته شده و نیازی به دریافت آن از رژیم‌های غذایی نخواهد بود.


قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن 240 عددی، در رشد عضلات و جلوگیری از تحلیل رفتن آن‌ها نقش دارد. مکمل دارویی بی سی ای ای از تجمع چربی‌ها در بدن نیز جلوگیری می‌کند و به همین دلیل مصرف آن در دوره کات بدنسازان بسیار موثر و کارآمد خواهد بود.

همانطور که در بالا نیز اشاره جزئی به آن کردیم آمینواسیدهای شاخه‌دار به رشد عضلات جدید و حفظ توده عضلانی کمک کرده و مانع از تخریب عضلات می‌شوند، از این رو مصرف آن‌ها در دوران حجم‌گیری نیز مناسب خواهد بود. ورزشکاران برای جلوگیری از ایجاد خستگی حین انجام تمرینات سنگین می‌توانند از این مکمل دارویی استفاده کرده و انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین کنند.


نحوه اثرگذاری قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن بر بدن

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن دارای انواع آمینواسیدهای شاخه‌دار نظیر ایزولوسین، لوسین و والین است. این آمینواسیدهای شاخه‌دار نقش کلیدی در ساخت پروتئین‌های مورد نیاز برای ساخت عضلات بدن را برعهده دارند. بی سی ای ای‌ها یک سوم از حجم عضلات ما را تشکیل می‌دهند به همین جهت تاثیر بسیار زیادی در رشد عضلات دارند.

آمینواسیدهای شاخه‌دار فرآیند متابولیسم را به طور مستقیم در بافت عضلات انجام می‌دهند و از این طریق مانع از ایجاد خستگی و تحلیل رفتن عضلات بدن پس از انجام تمرینات سنگین می‌شوند. از دیگر اثرات این مکمل دارویی می‌توان به تامین انرژی و سوخت مورد نیاز بدن حین تمرین، سرعت بخشیدن به فرآیند ریکاوری در عضلات، سنتز پروتئین در ماهیچه‌ها و همچنین تولید هورمون‌های آنابولیک اشاره نمود.


مزایای مصرف قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

  • مصرف این مکمل دارویی موجب بالا بردن عملکرد ورزشی ورزشکاران می‌شود.
  • تاثیرات چشمگیری در پیشگیری و کاهش خستگی دارد.
  • استفاده از این مکمل دارویی باعث بهبود تمرکز افراد حین انجام حرکات ورزشی می‌شود.
  • از تخریب پروتئین عضله‌ساز در بدن جلوگیری کرده و به این ترتیب از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می‌کند.
  • موجب رشد عضلات جدید شده و توده عضلانی را حفظ می‌کند.

خطرات احتمالی مصرف قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

  • مصرف این مکمل دارویی در دوران بارداری زنان و همچنین دوران شیردهی مادران ممنوع است.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال تحت نظر پزشک از این مکمل استفاده نمایند.
  • بهتر است بیشتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول استفاده نشود.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص مانند بیماری دیابت و بیماری کلیوی پیش از مصرف این مکمل دارویی با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی استفاده از محصول را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

نحوه مصرف قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن را بایستی روزانه 2 عدد 30 تا 45 دقیقه قبل از آغاز تمرین خود و همچنین 2 عدد بلافاصله بعد از پایان تمرین خود میل کنید. دقت فرمایید از مصرف دوزهای بالاتر این مکمل دارویی اکیدا خودداری فرمایید یا زیر نظر مربی ورزشی و پزشک متخصص دوز مصرفی را تغییر دهید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن را بایستی روزانه حداکثر 4 عدد قرص مصرف نمایید. به این صورت که 2 عدد قرص 30 تا 45 دقیقه پیش از آغاز تمرین و 2 عدد قرص بلافاصله پس از پایان تمرین خود همراه با آب فراوان میل کنید.

شرایط نگهداری قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن 240 عددی را بایستی در جایی کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی، در دمای اتاق (دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) و همچنین دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید.


سایر ترکیبات موثر در کنار قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

استفاده همزمان از مکمل بی سی ای ای و مکمل کراتین هیچگونه مغایرتی با یکدیگر نداشته بلکه بسیار مفید بوده و اثرات این دو مکمل را افزایش خواهد داد. یک دلیل دیگر که باعث اثرگذاری خوب مکمل بی سی ای ای و مکمل کراتین با یکدیگر می‌شود این است که این دو مکمل دارای آمینواسیدهای مفید و موثری بوده که در فرآیند عضله‌سازی کمک شایانی به ورزشکاران حرفه‌ای می‌کند و نتیجه نهایی تمرینات آن‌ها بهبود می‌بخشد.

همچنین مصرف همزمان این دو مکمل باعث افزایش میزان چربی‌سوزی در بدن، افزایش استقامت و آمادگی بدن برای انجام تمرینات ورزشی سنگین، رسیدن به استقامت و قدرت به صورت کاملا همزمان و در نهایت رشد هر چه بهتر عضلات و جلوگیری از تحلیل رفتن آن‌ها می‌شود.


خرید قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Leucine

1000 mg

*

L-Isoleucine

500 mg

*

L-Valine

500 mg

*

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 4 عدد قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس