0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: آهن

FERORAL Tab

قرص فرورال گلدن لایف 30 عددی

شناسه کالا: 819628
شناسه کالا: 819628
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص فرورال گلدن لایف 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص فرورال گلدن لایف 30 عددی

قرص فرورال گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Feroral 30 Tablets) به تامین آهن و اسید فولیک مورد نیاز بدن کمک می‌کند. این محصول می‌تواند یک انتخاب عالی برای پیشگیری و درمان کم خونی به ویژه در دوران بارداری و پریودی باشد. این محصول در بسته‌بندی‌های قوطی شکل با 30 عدد قرص روکشدار توسط شرکت گلدن لایف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص فرورال گلدن لایف بر بدن

قرص فرورال گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Feroral 30 Tablets) یک مکمل دارویی عالی جهت درمان کم خونی شناخته شده است. این محصول یک محصول مکمل جهت تامین آهن و اسید فولیک مورد نیاز بدن است.

این قرص به پیشگیری و همچنین درمان کم خونی به ویژه در دوران بارداری و شیردهی کمک می‌کند. بنابراین بانوان پس از زایمان با کمبود یا فقر آهن روبرو نخواهند شد. چرا که کم خونی میکروسیتیک هیپوکرومیک ناشی از کمبود آهن شایع‌ترین اختلال تغذیه‌ای میان کودکان و زنان در سنین باروری در کشورهای در حال توسعه است.

براساس آمارهای به دست آمده از سوی وزارت بهداشت و درمان، بیش از نیمی از زنان ایرانی به کم خونی مبتلا هستند. به همین منظور آنها در سنین بالا دچار مشکلات و بیماری‌های بسیار شده و در اثر کم خونی اکسیژن‌رسانی به سلول‌های بدن به خوبی صورت نمی‌گیرد.

خستگی مفرط در طول روز، عدم تمرکز کافی، رنگ پریدگی، افزایش ضربان قلب، درشتی مردمک چشم و تنفس سریع، ریزش موها و شکنندگی ناخن از علائم کم خونی است که اغلب افراد کم خون با آن روبرو هستند. آهن موجود در مکمل فرورال گلدن لایف فروس فومارات است که دارای بهترین جذب و کمترین عوارض گوارشی است.

 


 

مزایای مصرف قرص فرورال گلدن لایف

همانطور که در بالا مطالعه کردید؛ کم خونی می‌تواند عوارض مختلفی از جمله خستگی، بی‌حالی، ریزش مو، شکنندگی ناخن، احساس افسردگی و... را در پی داشته باشد. بنابراین شما باید برای درمان و پیشگیری از کم‌خونی از مکمل‌های دارویی مفید استفاده کنید. مکمل فرورال گلدن لایف برای افراد مزایا و فواید زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • تامین آهن مورد نیاز بدن
  • استفاده جهت کمک به بانوان در دوران قاعدگی
  • رفع کم خونی ناشی از فقر آهن
  • رفع کمبود آهن به ویژه در دوران بارداری

نحوه مصرف قرص فرورال گلدن لایف

برای مصرف درست این قرص باید آن را روزانه یک عدد بعد از وعده غذایی با آب زیاد نوش جان کنید. البته بهتر است قبل از مصرف این قرص حتما با یک پزشک مشورت کنید.

شرایط نگهداری

این مکمل را باید در دمای خشک و خنک (25 درجه سانتیگراد) به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

همانطور که مطالعه کردید؛ این قرص کم عارضه‌ترین مکمل کمبود آهن است. اما با این وجود باید به برخی هشدارهای مصرف توجه کنید.

  • مکمل‌های آهن در افراد مبتلا به هموکروماتوز و هموسیدروز (اختلالات افزایش ذخایر آهن در بدن) و افراد مبتلا به تالاسمی منع مصرف دارند.
  • عوارض جانبی این قرص تهوع، استفراغ، نفخ، مدفوع سیاه، اسهال، یبوست و بی‌اشتهایی است. قهوه‌ای شدن موقت دندان‌ها در اثر مایعات حاوی آهن رخ می‏دهد.
  • خانم‌های باردار و شیرده بایستی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک معالج مشورت نمایند و نباید دوز مکمل آهن را بالاتر از مقادیر RDA مصرف کنند مگر آنکه دوزهای بالاتر توسط پزشک توصیه شده باشد.
  • مکمل‌های آهن نباید برای درمان کم خونی غیر از کم خونی فقر آهن استفاده شود.
  • مکمل آهن باید در افراد دارای سابقه گاستریت، زخم معده یا خونریزی گوارشی با احتیاط مصرف شود.

 


 

قرص فرورال گلدن لایف برای چه افرادی مناسب است؟

همه بزرگسالان جهت پیشگیری و درمان کم خونی (فقر آهن) و جلوگیری از عوارض ناشی از کم خونی از این مکمل دارویی استفاده کنند. بنابراین بانوان در دوران پریودی و همچنین بارداری و شیردهی می‌توانند از این محصول مفید و ارزشمند نیز مصرف کنند. البته قبل از هر قرص یا مکملی مشورت با پزشک می‌تواند ضروری باشد. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

جدول ترکیبات قرص فرورال گلدن لایف (به ازای یک قرص)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Iron

30 mg

167 %

Folic Acid

0.50 mg

125 %

 

قرص فرورال گلدن لایف 30 عددی
قرص فرورال گلدن لایف 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;