در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف 60 عددی

Co-Enzyme Q10

شناسه محصول: 811930
شناسه محصول: 811930
دسته بندی: کیوتن (Q10)
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نحت لیسانس : استرالیا
  •    کشور سازنده : ایران
  •    شرکت سازنده : درمان یاب دارو
  •     سایت شرکت سازنده : www.goldenlifehealth.com
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف 60 عددی یک مکمل دارویی مفید برای برخی از افراد و تحت لیسانس کشور استرالیا است. این قرص حاوی آنتی اکسیدان کو آنزیم کیوتن است. این آنزیم نقش مهمی را در تولید انرژی، بهبود قدرت بدنی و رفع خستگی ایفا می‌کند. در حقیقت کوآنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان طبیعی بوده که رادیکال‌های آزاد را که موجب آسیب به سلول‌ها می‌شوند را خنثی می‌کنند. این قرص مفید را شرکت درمان یاب دارو به نشانیgoldenlifehealth.com در ایران تحت لیسانس استرالیا تولید می‌کند. بسته‌بندی این محصول قوطی‌های پلاستیکی شکل هستند و شما آنها را می‌توانید به صورت آنلاین و حضوری از داروخانه‌های معتبر سطح ایران خریداری کنید. در ادامه درباره ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول و همچنین نحوه مصرف اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

معرفی قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف 60 عددی یک مکمل دارویی و غذایی است که از علائم پیری در بدن جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف نقش مهمی در بهبود قدرت بدنی، رفع خستگی‌های مزمن، تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. براساس تحقیقات و مطالعات انجام شده، تمامی مکمل‌های حاوی کوآنزیم کوکیوتن، برای پیشگیری و درمان بیماری‌های قلبی-عروقی ایسکمیک مفید هستند. به همین منظور برخی از پزشکان این مکمل‌های دارویی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.

علاوه بر مزایای بالا این قرص برای درمان کم خونی نیز مفید بوده و بسیاری از پزشکان آن را به این افراد توصیه می‌کنند.

نحوه اثرگذاری قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

برخی از افراد کوآنزیم Q10 را به نام یوبی کینون می‌شناسند. کوآنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان بسیار مفیدی است که در بدن به طور طبیعی ساخته و یافت می‌شود. نقش اصلی و ضروری این قرص محافظت از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد و هر عامل بیرونی است که موجب ایجاد آسیب‌های اکسیداتیو می‌شود.

کوآنزیم Q10 انرژی لازم را برای سلول‌های بدن نیز تولید می‌کند و مقاومت، قدرت و سفتی عضلات را افزایش خواهد داد. هر چه میزان این کوآنزیم در بدن بیشتر باشد، شما اثرات گذر عمر را کمتر حس می‌کنید.

یکی دیگر از خواص کوآنزیم جلوگیری از چین و چروک پوست است. به همین منظور در بسیاری از کرم‌های آرایشی از این آنتی اکسیدان نیز بهره می‌گیرند. بنابراین به طور کلی می‌توان گفت قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف از پیری زودرس جلوگیری کرده و سلول‌ها را در برابر آسیب‌های بیرونی محافظت خواهد کرد.

بسیاری از مکمل‌های دارویی مانند قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف حاوی کوآنزیم هستند اما این ماده ارزشمند در برخی از موادغذایی طبیعی مانند بادام هندی، پنیر توفو، اسفناج، آب پرتقال و توت فرنگی، بروکلی، مرغ و ماهی آزاد به وفور دیده می‌شود.

به طور کلی طبیعت انسان به گونه‌ای است که مقدار کوآنزیم با مرور زمان و گذر سن در بدن کاهش پیدا می‌کند. بنابراین برای حفاظت از سلول‌ها و همچنین جلوگیری از پیری لازم است که این کمبود را با مصرف موادغذایی و مکمل‌های دارویی حاوی کوآنزیم جبران کنید. به طور کلی مصرف این مکمل برای افراد سالمند مهم و ضروری است. زیرا با تاثیرگذاری مفیدی که روی بدن دارد سیستم ایمنی این افراد را تقویت خواهد کرد.

ویژگی‌های قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید این مکمل دارویی تاثیر بسیار زیادی روی بدن می‌گذارد. به همین منظور مصرف این قرص در سنین میانسالی و پیری ضروری بوده و اکثر پزشکان در صورت نیاز آن را به بیماران خود توصیه می‌کنند. به طور کلی قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصر به فردی است که عبارتند از:

  • افزایش تولید انرژی، بهبود قدرت بدنی و رفع خستگی مزمن
  • کمک به کاهش علائم بیماری‌های تحلیل برنده عصبی
  • آنتی ‌اکسیدان قوی و مقابله با علائم پیری در بدن
  • کنترل قند خون و حفظ سلامت قلب و عروق
  • تقویت سیستم ایمنی

خطرات احتمالی مصرف قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

این پودر را باید با مشورت پزشک متخصص یا زیر نظر او مصرف کنید. در این حالت احتمال وجود خطرات و عوارض پس از مصرف این پودر بسیار کم خواهد بود. اما به طور کلی نباید هشدارها را نادیده گرفت.

  • این فرآورده جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نیست.
  • مصرف آن بدون مشورت با پزشک برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.
  • چنانچه داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این فرآورده حتما با یک پزشک یا داروساز مشورت کنید و اسامی تمامی داروها را بیان کنید.

نحوه مصرف قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

همانطور که در بالا مطالعه کردید، قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف برای بدن بسیار مفید بوده و از پیری زودرس و چین و چروک جلوگیری می‌کند. این قرص همچنین از سلول‌ها در برابر عوامل بیرونی محافظت کرده و انرژی لازم برای بقا و تولید مثل سلول‌ها را تامین می‌کند. بنابراین مصرف آن برای برخی از افراد ضروریست. این مکمل دارویی دستور خاصی برای مصرف ندارد و تنها کافیست روزانه آن را با یک وعده غذایی هنگام غذا مصرف کنید.

میزان مصرف

چند تا از این قرص را باید در روز مصرف کرد؟ هر روز شما می‌توانید یک قرص را همراه با غذا مصرف کنید و از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

شرایط نگهداری قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • در جای خشک و خنک و در دمای 18 تا 24 درجه، دوراز تابش نورخورشید، یخ‌زدگی و آلودگی نگهداری شود.
  • در صورت تغییر در رنگ و بو و مزه از ادامه مصرف خودداری نمایید.
  • به تاریخ تولید و انقضاء محصول دقت شود.

خرید قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف

میانگین درصد میزان مصرف توصیه شدهمقدار در هر شاسه (۵ گرم)ترکیبات
**300 mgکو آنزیم کیوتن

**نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

*درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس