در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قطره آهن لیپوزوفر (لیپوزومال) بنیان سلامت کسری 30 میلی لیتر

LIPOSOFER

شناسه محصول: 805272
شناسه محصول: 805272
دسته بندی: کم خونی کودک
تولید کننده: بی اس کی - Bsk بی اس کی - Bsk
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  •    کشور سازنده : ایران
  •    شرکت سازنده : بنیان سلامت کسری
  •     سایت شرکت سازنده : www.bskco.ir
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

قطره آهن لیپوزوفر (لیپوزومال) بنیان سلامت کسری 30 میلی لیتر

قطره آهن لیپوزوفر (BSK liposofer iron drop 30 ml) یک مکمل دارویی عالی برای نوزادان و کودکان است که آهن مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. با استفاده از قطره آهن لیپوزومال از فقر آهن و آنمی ناشی از آن پیگیری می‌کند. قطره اهن لیپوزومال فاقد عوارض گوارشی بوده و کودک را اذیت نخواهد کرد. این محصول از سیاه شدن دندان نیز جلوگیری می‌کند.


نحوه قطره لیپوزومال بر بدن

شربت آهن لیپوزوفر یک مکمل غذایی حاوی آهن است که به نیاز روزانه نوزادان و کودکان برای مصرف آهن پاسخ می‌دهد. آهن در این قطره درون لایه فسفولیپید و استرهای سوکروز اسیدهای چرب جا شده و لیپوزوم‌هایی که حاوی آهن هستند به صورت غیرمستقیم از روده جذب می‌شوند. این فرمولاسیون لیپوزومال باعث پایداری بیشتر آهن می‌شود. از آنجا که آهن در داخل لیپوزوم‌ها به راحتی از طریق سلول‌های دیواره روده جذب می‌شود، جذب و بهره‌وری بیولوژیکی آن بهبود یافته و به دلیل عدم تماس مولکول‌های آهن با دستگاه گوارش، این محصول فاقد عوارض گوارشی شایع آهن، طعم بد و خاصیت سیاه کردن دندان‌ها است. قطره لیپوزوفر مناسب برای نوزادان و کودکان در رده سنی ۱ تا ۳ سال است.


ویژگی‌های قطره آهن لیپوزوفر (لیپوزومال)

فقر آهن به‌عنوان یکی از مسائل پررنگ و رایج در جامعه، به‌طور چشمگیری در میان کودکان و بزرگسالان شیوع دارد. آمارها نشان می‌دهد که در کشورهای در حال توسعه، فقر آهن در نوزادان و کودکان تا سن سه سالگی با انتشار وسیعی روبروست. این گروه سنی برای رشد و تکامل مغز و همچنین تولید گلبول‌های قرمز، به‌طور حیاتی به آهن نیاز دارند. اثرات منفی فقر آهن در طولانی‌مدت بسیار ناخواسته است؛ زیرا باعث اختلال در رشد فیزیکی، تکامل عصبی، ذهنی، شناختی، رفتاری و حافظه کودکان می‌شود.

پزشکان به‌طور معمول از سن شش ماهگی به بالا، استفاده از قطره آهن را به کودکان توصیه می‌کنند. با این حال، برخی کودکان ممکن است نیاز داشته باشند که مصرف قطره آهن آن‌ها از سن پایین‌تری آغاز شود. در چنین مواردی، پزشک ممکن است از چهار ماهگی نیز مصرف قطره آهن را برای کودک توصیه کند. آهن لیپوزومال به مادران کمک می‌کند تا در سنین پایین آهن مورد نیاز کودک خود را فراهم کنند. برخی از ویژگی‌های آهن لیپوزوفر عبارت است از:

  • تامین روزانه آهن مورد نیاز برای نوزادان و کودکان
  • پیشگیری از فقر آهن و آنمی ناشی از آن
  • بدون سیاه کردن دندان
  • دارای ساختار لیپوزومی
  • فاقد عوارض گوارشی

نحوه مصرف قطره آهن لیپوزوفر (لیپوزومال)

با رعایت دستورات مصرفی متناسب با شربت آهن لیپوزومال، می‌توان به بهترین نتایج برای تأمین نیازهای آهن در کودکان و نوزادان دست یافت. این توصیه‌ها شامل موارد زیر است:

  • تکان دادن شیشه: قبل از هر مصرف، شیشه را به‌خوبی تکان دهید تا محلول آهن درون آن به‌طور یکنواخت توزیع شود.
  • استفاده از قطره چکان: برای اطمینان از مصرف مقدار مشخص و صحیح، از قطره چکان مدرج داخل جعبه استفاده کنید.
  • زمان مصرف: بهترین زمان مصرف قطره لیپوزوفر صبح و با معده خالی است تا جذب آهن بهتری در بدن اتفاق بیفتد. در صورت دچار شدن به عوارض گوارشی، می‌توانید قطره را پس از صرف غذا میل کنید.
  • مصرف همراه با آب‌میوه: هنگام مصرف قطره لیپوزوفر، از آب‌میوه‌هایی مانند آب پرتقال نیز استفاده کنید که ممکن است جذب آهن را افزایش دهد.

با رعایت این توصیه‌ها، می‌توانید از قطره آهن لیپوزوفر به‌صورت بهینه استفاده کرده و به بهبود وضعیت آهن در بدن کودکان و نوزادان کمک کنید.

شرایط نگهداری

شربت آهن لیپوزومال را باید در دمای خنک (دمای زیر 25 درجه سانتیگراد) به دور از دسترس کودکان و همچنین تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید. پس از هر بار استفاده از قطره، درب شربت را محکم ببندید و سپس آن را درون یخچال یا یک جای مطمئن قرار دهید.

هشدارهای مصرف

هشدارهای مصرف را قبل از مصرف قطره آهن لیپوزوفر باید جدی بگیرید. برخی از نکات مهم مصرف این شربت به شرح زیر است:

  • در صورت ابتلا به هموکروماتوزیس، هموسیدروزیس، آنمی همولیتیک یا در صورت سابقه هر گونه حساسیت به ترکیبات این قطره باید از مصرف آن خودداری کنید. همچنین به پزشک حین تجویز حتما موارد را تاکید کنید.
  • افراد با میزان طبیعی آهن نباید به صورت خودسرانه به طور دائم از این فراورده استفاده کنند. همچنین در کودکان نارس با سطح ویتامین E پایین قبل از مصرف حتما باید با پزشک معالج مشورت نمایید.
  • فراموش نکنید که مصرف بیش از حد آهن می‌تواند در کودک سبب بروز مسمومیت کند. به همین منظور از افزایش دوز مصرفی جدا خودداری کنید و قطره را هرگز در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • برخلاف سایر فرآورده‌های آهن، این فرآورده به علت ماهیت سوکروزومیال و غیر یونی خود با داروهایی نظیر آنتی اسیدها، مهارکننده‌های H2 و مهارکننده‌های پمپ پروتون تداخل نخواهد داشت و فاصله مصرف حداقل 2 ساعته ضرورت ندارد.
  • آهن لیپوزومال به نسبت تداخل کمتری با مواد غذایی دارد. به همین مصرف آن با فراورده‌های لبنی منعی نخواهد داشت.
  • قطره لیپوزوفر به این علت که یون‌های آهن آن درون ساختار لیپوزومی حبس شده‌اند و در تماس مستقیم با مخاط دستگاه گوارشی قرار نمی‌گیرند، عوارض جانبی معمول سایر قطره‌های آهن را ندارد ولی مصرف طولانی مدت آهن با دوز بالا می‌تواند منجر به مسمومیت با آهن شود.


قطره آهن لیپوزوفر (لیپوزومال) مناسب چه کسانی است؟

قطره آهن لیپوزوفر مناسب برای کودکان است. در حقیقت این شربت حاوی آهن بوده و آهن مورد نیاز بدن کودک را تامین می‌کند.


قیمت قطره آهن لیپوزوفر

برای خرید و همچنین اطلاعات کامل و دقیق از قیمت قطره آهن لیپوزوفر می‌توانید به وبسایت فروشگاه‌ها و داروخانه‌های معتبر نظیر داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید. پس از ثبت سفارش در صبا می‌توانید محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.


جدول ترکیبات لیپوزوفر ( در هر 1 میلی ليتر ) :

نام

مقدار

نیاز روزانه

(Iron (as Liposomal

7 mg

50 %


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس