0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Lafa Mask Repairing Hair Mask For Colored & Damaged Hair

ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده

شناسه کالا: 810195
شناسه کالا: 810195
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
328,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اگرچه رنگ و دکلره باعث زیباتر شدن موها می‌شود، اما ممکن است تارهای مو را خشک و زبر کند و امر شانه پذیری را کمی ‌دشوارتر کند. معمولا افرادی که موهای خود را رنگ می‌کنند، پس از مدتی از شکنندگی موها و خشکی بیش‌ از حد آن رنج می‌برند. اما در این میان، استفاده از یک ماسک مو مناسب می‌تواند آسیب‌های وارد شده را تا حدودی رفع کند.

ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده یکی از محصولات خوب برند لافارر است که به صورت تخصصی برای آسیب‌های وارد شده بر مو در اثر رنگ و دکلره ساخته شده است. این ماسک حاوی ترکیبات ترمیم کننده است که موهای آسیب دیده را مجدد احیا می‌کند و موجب نرمی ‌و درخشندگی آن‌ها می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده

معمولا رنگ و دکلره سبب آسیب به مو شده و عارضه‌هایی نظیر خشکی، خارش پوست سر، التهاب، موخوره و شکنندگی موها را به دنبال دارد. ماسک مو ترمیم کننده لافارر حاوی ترکیباتی است که بافت آسیب دیده مو را ترمیم می‌کند و با احیا مجدد آن‌ها، موهایی نرم و لطیف به شما هدیه می‌دهد. درواقع این محصول کراتین مو را بازسازی می‌کند و جانی دوباره به تارهای مو می‌بخشد.

استفاده از این ماسک مو به شما امکان می‌دهد موهای خود را به راحتی شانه بزنید. چرا که علاوه بر خاصیت ترمیم کنندگی، حاوی ترکیبات آبرسان است که از ریشه تا نوک مو را آبرسانی می‌کند. بنابراین خشکی مو‌ها برطرف شده و دیگر نگران موخوره، شکنندگی مو و همچنین سخت شانه زدن موها نخواهید بود. چراکه موهایتان بسیار نرم و لطیف شده و به راحتی با یکبار شانه زدن، مرتب می‌شوند.

مهم‌ترین بخش این ماسک مو این است که حاوی مواد مغذی است. برند La Farrerr در این ماسک موهای رنگ شده خود از ترکیباتی همچون ویتامین F، کراتین هیدرولیز شده، روغن زیتون، عصاره آلوئه‌ورا، روغن دانه انار و روغن دانه کتان استفاده کرده است که هر کدام نقش موثری در ترمیم موهای آسیب دیده ایفا می‌کنند.

عصاره آلوئه‌ورا، روغن دانه کتان و روغن دانه انار خاصیت مرطوب کنندگی دارند که ضمن حفظ رطوبت در تارهای مو، خشکی و موخوره را برطرف می‌کنند. عصاره آلوئه‌ورا به افزایش سلامت مو کمک می‌کند و به دنبال آن، انتهای شکننده و زبر موها را بازسازی می‌کند. روغن دانه انار نیز آنتی اکسیدان است و ضمن حفاظت از موها در برابر عوامل محیطی، در تثبیت رنگ مو نیز موثر است.

روغن زیتون خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و حاوی پروتئین‌هایی است که در سلامت مو موثر هستند. ویتامین F هم سرشار از امگا 6 است و قابلیت حالت‌دهی موها را بهبود می‌بخشد.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده

  • ترمیم کننده و بازسازی موهای آسیب دیده
  • رفع خشکی، موخوره و شکنندگی موها
  • آبرسانی و حفظ رطوبت در مو
  • افزایش خاصیت کشسانی و حالت‌پذیری موها
  • جلوگیری از ایجاد گره و بهبود شانه‌پذیری موها
  • ترمیم کراتین مو و نرم‌کننده
  • افزایش درخشندگی و لطافت موها
  • آنتی اکسیدان و محافظت از موها در برابر نور خورشید و رادیکال‌های آزاد
  • تثبیت رنگ مو و ماندگاری بیشتر آن
  • افزایش استحکام و استقامت موها در برابر حرارت
  • رفع وزی و زبری مو
  • مناسب موهای آسیب دیده و رنگ شده
  • قابل استفاده داخل حمام

 


 

مزایای استفاده از ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده

ماسک مو ترمیم کننده لافارر یک انتخاب عالی برای خانم‌ها و آقایانی است که موهای خود را رنگ کرده‌اند. این محصول موهای خشک و زبر شما را به موهایی نرم و لطیف تبدیل می‌کند، بنابراین، حالت‌پذیری و شانه‌پذیری بهتری خواهند داشت. همچنین با آبرسانی به موها، موخوره، شکنندگی و گره آن‌ها را به طور کامل برطرف می‌کند.

از دیگر مزیت‌های ماسک موهای رنگ شده لافارر این است که ساختمان کراتین مو را ترمیم می‌کند و از ریشه تا نوک موها را ترمیم و بازسازی می‌کند. افزایش خاصیت الاستیسیته مو به واسطه این ماسک نیز به شما کمک می‌کند بتوانید موهای خود را به هر سمت حالت داده و از استقامت و پایداری آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

نحوه مصرف ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده

برای استفاده از ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده، ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید، سپس مقداری از ماسک را برداشته و روی موها پخش کنید. همراه با با ماساژ ملایم، محصول را به تمام نقاط مو آغشته کنید و پس از گذشت 3 تا 5 دقیقه با آب ولرم بشویید.

 توجه داشته باشید که:

  • از تماس این ماسک با پوست سر و ریشه مو خودداری کنید.
  • اجازه ندهید ماسک به چشم‌ها و دهانتان نفوذ کند.
  • محصول را در دمای مناسب دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

اگر قصد خرید این ماسک بی‌نظیر را دارید، می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و ضمن مقایسه محصولات متناسب با نوع موهای خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 


 

ماسک مو ترمیم کننده لافارر برای چه افرادی مناسب است؟

ماسک مو ترمیم کننده لافارر برای موهای رنگ شده و دکلره شده فرموله شده است و قادر است آسیب‌های ناشی از رنگ را برطرف کند و به موهای شما جانی دوباره ببخشد.

ترکیبات ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده

آب دیونیزه، روغن زیتون، بهنتریمونیوم کلراید، لانولین، عصاره آلوئه‌ورا، روغن دانه انار، روغن بذر کتان، تری دست-۹ پی جی-آمودایمتیکون و تری دست-۱۲، ستریمونیوم کلراید، دکسپانتنول، ویتامین F، کراتین هیدرولیز شده، پلی کواترنیوم-۱۰، ستیل الکل، سیتریک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ایزوتیازولینون

 

 

ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده
ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب برای موهای رنگ شده
قیمت:
328,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;