0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Moisturizing Body Lotion

لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک

شناسه کالا: 819901
شناسه کالا: 819901
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
249,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کسانی که بدن‌هایی با پوست نرمال یا خشک دارند، بیشتر شاهد پوسته پوسته شدن بدن خود هستند. پوست‌های خشک حالت ارتجاعی و کشسانی ندارند و دچار کشیدگی بر اثر بی آبی می‌شوند. ضمن اینکه خشکی پوست ممکن است باعث التهاب، خارش پوستی و اگزما شود. برای رفع این مشکل باید از لوسیون و مرطوب کننده بدن استفاده شود که رطوبت از دست رفته و مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و از کشیده شدن پوست و ایجاد خارش جلوگیری می‌کند.

یکی از محصولات خوب موجود در بازار، لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک است که مخصوصا برای پوست‌های معمولی و خشک تولید شده است. این مرطوب کننده، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و از پوسته پوسته شدن بدن جلوگیری می‌کند. همچنین با استفاده از این محصول می‌توانید از ایجاد خارش و التهاب در پوست خود جلوگیری کنید. در ادامه بیشتر در رابطه با ترکیبات این لوسیون و روغن و چگونگی اثر آن بر پوست توضیح خواهیم داد.

 


 

مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

مرطوب کننده و آبرسان از محصولات پرکاربرد در روتین روزانه مراقبت از پوست هستند که پوست شما را آبرسانی کرده و رطوبت مورد نیاز لایه‌های پوستی را حفظ می‌کنند. این محصولات، با آبرسانی پوست، از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کنند و مانعی در برابر پیری زودرس و همچنین افتادن پوست و شل شدن آن هستند. مرطوب کننده‌ها بر حسب نوع پوست اعم از پوست چرب، خشک و معمولی ساخته می‌شوند که میزان چربی موجود در هر محصول متفاوت است. به طور کلی، مرطوب کننده پوست خشک دارای چربی است که برای پوست معمولی این مقدار کمتر است و برای پوست چرب به صفر می‌رسد و در اصطلاح فاقد چربی است.  

لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک که برای پوست معمولی و خشک ساخته شده است، قابلیت تامین رطوبت مورد نیاز پوست را دارد و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول، پوست را تغذیه می‌کند و یک آنتی اکسیدان قوی برای رفع التهابات و خارش پوستی است.

 


 

نحوه اثرگذاری لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک 

لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک، بافت نرم و سبکی دارد و به راحتی جذب پوست می‌شود. این محصول، حاوی ترکیبات آبرسان از جمله آکوا اکسیل، پردیو 055، هیالورونیک اسید و گلیسریدهای زیتون است که لایه اپیدرمی ‌پوست را آبرسانی می‌کنند و از ایجاد خارش و سوزش در پوست بدن جلوگیری می‌کنند. همچنین گفتنی است که در این محصول از ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب هم استفاده شده است که برای کنترل اگزما ناشی از خشکی پوست موثر است. لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک علاوه بر آبرسانی پوست، حاوی روغن آرگان، روغن جوجوبا، ویتامین E، کره کاکائو و عصاره جلبک است که بدن را نرم و لطیف می‌کند و مانع از کشیده شدن پوست بدن در اثر بی آبی می‌شود. از همه مهم‌تر، مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب و مختلط درماتیپیک، از کوآنزیم Q10 برخوردار است که یک آنتی اکسیدان قوی است و با رادیکال آزاد پوست مبارزه می‌کند. در نتیجه مانع از پیری زودرس و افتادگی پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک 

از ویژگی‌های لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بافت سبک با جذب سریع
  • ایجاد نرمی‌‌و لطافت در پوست
  • مرطوب کننده و آبرسانی عمیق پوست با ماندگاری بالا
  • جلوگیری از پیری زودرس و افتادگی پوست
  • آنتی اکسیدان و ضد التهاب پوست
  • جلوگیری از سوزش و خارش پوست
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی
  • مناسب برای پوست خشک و معمولی
  • جلوگیری از ترک پوست
  • ایجاد رایحه خوش در بدن

مزایای مصرف لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک

مزیت استفاده از لوسیون بدن درماتیپیک این است که پوست بدن را به مدت طولانی هیدراته و آبرسانی می‌کند و مانع از خروج آب لایه اپیدرمی‌پوست به بیرون می‌شود. این امر موجب افزایش الاستیسیته و حالت کشسانی پوست می‌شود و دیرتر در معرض پیر پوستی و شل شدگی قرار می‌گیرد. همچنین یک آنتی اکسیدان عالی است و از خارش و سوزش پوست و در نتیجه ترک و اگزما جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک

پس از استحمام، مقداری از لوسیون مرطوب کننده را بر روی بدن خود زده و ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه:

  • محصول را در شرایط دمایی و محیطی مناسب قرار دهید.
  • پس از استفاده، درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک برای چه کسانی مناسب است؟

لوسیون بدن درماتیپیک برای افراد دارای پوست خشک و معمولی مناسب است. با استفاده از این محصول دیگر نگران خارش پوستی و اگزما نخواهید بود.

 


 

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک

مواد و عناصری که در لوسیون بدن درماتیپیک به کار رفته‌اند عبارتند از:

پی ای جی 7 گلیسیریل کو کوات، سوربیتان اولئات، کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، آکوا، کربومر، تریپی پی جی 3 میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لورات، توکوفرول، لیزین آسپارتات، کره کاکائو، پالمیتیک/ استئاریک تری گلیسیرید، زایلیتیل گلوکوزاید، انیدروکسی زایلیتول، زایلیتول، هیالورونیک اسید، ایزوپروپیل میریستات، سرین، والين، پرولین، سدیم لاکتات، آرژنین، آسپارتیک اسید، پی سی ای، گلایسین، آلانین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، بایو ساکارید گام-1، ایزوپروپیل پالمیتات، تریپلارگونین، روغن آرگان، دکسپانتنول، سدیم پی سی ای، عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا، گلیسیریدهای زیتون، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، عصاره جلبک، السیتین، یوبیکینون، اسکوربیل تترا ایزوپالمیتات، دی سدیم ا.د.ت. آ، اسانس، آب دیونیزه.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

 

 

 

لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک
لوسیون بدن مرطوب کننده درماتیپیک
قیمت:
249,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;