0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Matex Neck Tight Lotion

لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس

شناسه کالا: 813502
شناسه کالا: 813502
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
489,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

با افزایش سن، پوست بدن استحکام و الاستیسیته خود را به مرور زمان از دست می‌دهد و شروع به چروک و شل شدن می‌کند. پوست گردن هم از این قاعده مستثنی نیست و در اثر افزایش سن دچار چین و چروک و افتادگی می‌شود.

داشتن پوست جوان و شاداب اما گردن دارای چین و چروک کمی ‌زننده است و تناقض زیادی با هم دارند. در واقع بعد از پوست صورت، پوست گردن یکی دیگر از جاهایی است که باید به آن رسیدگی کنیم، چرا که چروک شدن آن بر اثر افزایش سن ظاهر زیبایی ایجاد نمی‌کند و با پوست صاف و جوان صورت مغایرت دارد.

برند پریم (Prime) باز هم در زمینه تولید محصولات ضد چروک و لیفتینگ خوش درخشیده و محصولی با فرمولاسیون تخصصی برای رفع چین و چروک و پیشگیری از آن تولید و به بازار عرضه کرده است.

 این محصول که با نام لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس در مراکز آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه های آنلاین فروخته می‌شود، پوست گردن را به تولید کلاژن تحریک می‌کند و با افزایش انرژی سلول‌ها باعث می‌شود خاصیت کشسانی پوست گردن بهبود یابد.

در نتیجه استفاده از این محصول، پوستِ شل شده و دارای چین و چروک گردن جمع می‌شود و استحکام بهتری به خود می‌گیرد. در ادامه، به توضیح مفصل این محصول خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد چروک‌ها محصولاتی هستند که پوست شل شده و دارای چین و چروک را ترمیم می‌کنند و با افزایش خاصیت کشسانی پوست، باعث استحکام بهتر آن و در نتیجه سفت شدن پوست می‌شوند. در واقع، یک کرم ضد چروک، خطوط و چین و چروک‌های روی پوست را محو می‌کند و صورت را صاف و یکدست جلوه می‌دهد.

این محصولات، حاوی مواد آنتی اکسیدان و مرطوب کننده هستند تا علاوه بر حفظ رطوبت پوست و تحریک آن به ساخت کلاژن، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی نیز محافظت کنند.

لوسیون ضد چروک گردن پریم Prime، محصولی تخصصی است که برای رفع چین و چروک و پیر پوستی گردن فرموله شده است. این محصول حاوی ترکیبات و عصاره‌های گیاهی است که به طور مستقیم روی پوست اثر می‌گذارند و با نفوذ بر لایه‌های پوستی باعث افزایش استحکام و لیفت پوست گردن می‌شوند.  

 


 

 نحوه اثرگذاری لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس

همانطور که می‌دانید، رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی مانند نور خورشید، باعث ایجاد چین و چروک و پیری پوست می‌شوند. لوسیون ضد چروک گردن پریم مدل متکس حاوی مواد آنتی اکسیدان است که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و در نتیجه مانع چروک شدن گردن و پیری پوست در این ناحیه می‌شود.

 همچنین این محصول حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده است که با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست، سنتز و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث رشد بهتر سلول‌های پوستی و جوان شدن پوست گردن می‌شود.

از دیگر کاربردهای لوسیون رفع چروک گردن Prime Matex باید به خاصیت ضد تیرگی آن اشاره کنیم. این لوسیون گردن با مهار آنزیم تیروزیناز، از تولید ملانین در پوست جلوگیری می‌کند، درنتیجه تیرگی پوست را از بین می‌برد و رنگ گردن را صاف و یکنواخت می‌کند.

به طور کلی، با استفاده از این لوسیون ضد چروک می‌توانید پوست گردن خود را لیفت و محکم کنید و اثری از افتادگی و شل شدگی در این ناحیه مشاهده نکنید.

 

 


 

ویژگی‌های لوسیون رفع چروک گردن پریم Prime مدل متکس

  • رفع چین و چروک در ناحیه گردن و دکلته
  • جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست گردن بر اثر افزایش سن
  • حاوی مواد آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • حفظ رطوبت و افزایش خاصیت ارتجاعی در پوست
  • افزایش استحکام و سفت کردن پوست گردن
  • مهار آنزیم تیروزیناز و روشن کننده پوست
  • حاوی شی باتر و ویتامین‌های A و E
  • حاوی ترکیبات پپتیدی به منظور افزایش سنتژ کلاژن
  • مناسب پوست معمولی تا خشک

 


 

 مزایای مصرف لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس

مزیت استفاده از لوسیون ضد چروک گردن Prime مدل متکس این است که چین و چروک‌های گردن شما را محو می‌کند و پوست این ناحیه را صاف و جوان می‌کند. بنابراین هیچ شخصی قادر نیست از این طریق سن شما را حدس بزند. در نتیجه، این محصول برای افرادی که به سن خود اهمیت می‌دهند و به دنبال جوان شدن پوست صورت و گردن خود هستند، بسیار کاربردی است.

 

نحوه مصرف لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس

برای استفاده از لوسیون رفع چروک گردن پریم، روزی 2 مرتبه (صبح و شب) مقداری از لوسیون را روی گردن و ناحیه دکلته خود بمالید و به آرامی ‌ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه داشته باشید که:

  • قبل از استفاده، مقداری از محصول را روی دست خود تست کنید و از عدم حساسیت پوستی مطمئن شوید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.

 


 

لوسیون رفع چروک گردن پریم Prime مدل متکس برای چه افرادی مناسب است؟

لوسیون ضد چروک گردن پریم برای انواع پوست به ویژه افراد میانسال با پوست خشک مناسب است.

 


 

 یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

 جدول ترکیبات لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس

ترکیبات

مقدار

ماتریکسیل 3000

*

شی باتر

*

عصاره کمپوزیته

*

وایت DAO

*

ویتامین A

*

ویتامین E

*

 

 

 

 

لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس
لوسیون رفع چروک گردن پریم مدل متکس
قیمت:
489,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;