0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Soothing Oily And Acneic Skin Hydrating Lotion

لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای

شناسه کالا: 824496
شناسه کالا: 824496
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

لوسیون‌ یک محصول مراقبتی به فرم کرم است اما گرانروی کمتری نسبت به کرم دارد. اصلی‌ترین کار لوسیون‌ها آبرسانی و ایجاد شادابی پوست است. لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای Soothing Oily And Acneic Skin Hydrating Lotion hc نمونه لوسیون‌های مرغوب است که خاصیت التیام بخشیدن به پوست را در کنار تنظیم چربی پوست به صورت دو منظوره دارد.

کمپانی کمپودرما یک برند معتبر و موفق که تحت لیسانس فرانسه و آلمان و با به کارگیری متریال مرغوب و استفاده از لابراتوارهای مجهز، محصولات متنوع بسیاری را در سراسر جهان در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. در ادامه به بررسی و معرفی لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش این برند پرداخته‌ایم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما بر پوست چگونه است؟

اساسی‌ترین اصل در برخورداری از پوست شاداب استفاده از آبرسان و لوسیون است. چرا که آبرسانی به پوست سبب احیای سلول‌ها و سرزندگی پوست می‌شود. لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما غنی شده از ترکیبات و فرمولاسیونی است که کاربرد تنظیم چربی پوست را دارد تا برای افراد با پوست چرب و آکنه‌ای یک درمانگر محسوب شود.

این لوسیون با خاصیت آبرسانی فوق قوی تاثیر بسزایی در کاهش منافذ پوست داشته و با کنترل چربی سطح پوست سبب کاهش جوش و آکنه ناشی از ترشح بیش از حد چربی پوست می‌شود؛ لذا یک محصول کاربردی با خواص چندگانه برای تسکین پوست است.

 


 

ترکیبات موجود در لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما

مواد اولیه به کار رفته در لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما عبارت است از:

آب، اتیل اکسین پالمیتات، کاپریلیک تری گلیسرید، گلیسرین، ستت-۲، ستئارت-۲۵، گلیسریل استئارت، ستیل پالمیتات، ستئاریل الکل، فنوکسی تانول، پارفیوم لیکوییدوم، الکل سیکلوپنتاسیلوکسان، میریستیل الکل، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم پلی اکریلات، سوربیتان لائورات، تریدست-۶، پروتئین شیر هیدرئولیز شده، بوتیلن گلایکول، اولئانولیک اسید، اسید سالیسیلیک، عطر، تری تانولامید، دی سدیم EDTA.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در این لوسیون پرداخته‌ایم:

کاپریلیک تری گلیسرید

کاپریلیک تری گلیسیرید یک ماده نرم‌کننده است. این ماده ماندگاری بسیار طولانی دارد و در محصولات آرایشی به عنوان نرم‌کننده استفاده می‌شود و مانعی روی پوست ایجاد کرده که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. گفتنی است که این ماده به سرعت جذب پوست می‌شود.

پروتئین شیر هیدرولیز شده

از آنجا که  پروتئین شیر نفوذ خوبی در پوست دارد برای بازسازی سلول‌ها مفید است. اسیدهای آمینه موجود در آن می‌توانند به سلول‌های مرده و آلوده پوست متصل شده و با آب شسته شوند. بنابراین، می‌توان از آن به عنوان پاک کننده استفاده کرد. پروتئین شیر همچنین پوست را مرطوب نگه می‌دارد و عفونت‌های آلرژیک مانند بثورات و لکه های تیره پوست را کاهش می‌دهد.

 سیکلوپنتاسیلوکسان

 سیکلوپنتاسیلوکسان، مایعی بسیار سبک که در محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد و باعث ایجاد حس ابریشمی (سیلکی) در پوست می‌شود. سیکلوپنتاسیلوکسان در محصولات آرایشی مراقبتی مو و بهداشتی کاربرد فراوان دارد و نرمی و لطافت خوبی را ایجاد می‌‌کند.

اسید سالیسیلیک

این ماده یکی از قوی‌ترین ترکیبات برای از بین بردن آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید است. به عنوان یک لایه بردار قوی به عمق پوست نفوذ و با منشا مشکلات مبارزه می‌کند؛ همچنین از قرمزی و از التهاب پوست جلوگیری می‌کند.

فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول در درجه اول به عنوان نگهدارنده و تثبیت کننده استفاده می شود. این بدان معناست که برای مواردی از قبیل، کاهش رشد باکتریایی در لوازم آرایشی و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به عفونت و

کاهش رشد قارچ‌ها و مخمرها در محصولات که می تواند باعث خراب شدن آن ها شود، استفاده می‌شود.

 


 

ویژگی‌های لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما

  • حاوی پروتئین هیدرولیز شده و سالیسیلیک اسید
  • مناسب برای پوست چرب و آکنه‌ای
  • تنظیم و کنترل چربی پوست
  • کمک به عملکرد سد دفاعی
  • کمک به کاهش منافذ پوست
  • التیام بخش و تسکین دهنده
  • آبرسان و مرطوب کننده

 


 

مزایای استفاده از لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما چیست؟

برخورداری از پوست شاداب و بی نقص نیازمند استفاده از روتین پوستی است که از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین این روتین استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان و لوسیون است.

لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما حاوی مواد مغذی و تسکین دهنده است که سبب التیام بخشیدن به پوست شده و در نهایت شادابی و طراوت را در مدت زمان استفاده به پوست می‌بخشد.

این لوسیون با برخورداری از ترکیبات منحصر به فرد خود از قبیل سالیسیک اسید و پروتئین هیدرولیز شده، علاوه بر اینکه سبب کاهش چربی اضافی پوست شده، زمینه پیدایش جوش و آکنه را از بین می‌برد.

نحوه مصرف لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما

قبل از مصرف به موارد زیر توجه نمایید

  • ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب خوب بشویید
  • مقداری از لوسیون را روی پوست خود بریزید و ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • بعد از استفاده، درب محصول را ببندید
  • در صورت بروز حساسیت از استفاده مجدد پرهیز کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از  لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما برای چه افرادی مناسب است؟

افراد با نوع پوست چرب بیش از دیگران در معرض پیدایش جوش و آکنه هستند؛ چرا که چربی پوست از علل مهم نمایان شدن جوش است. لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای Soothing Oily And Acneic Skin Hydrating Lotion به گونه‌ای طراحی شده است که یک محصول بی‌نظیر برای افراد با نوع پوست چرب است و با کاهش التهاب و قرمزی پوست و همچنین کاهش جوش و آکنه یک گزینه مناسب و به صرفه به شمار می‌آید. 

لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای
لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کمپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده