0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماساژور

Body Massager (Code. MG80 PLUS)

ماساژور بدن امسیگ مدل ML108

شناسه کالا: 814686
شناسه کالا: 814686
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
3,760,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماساژور بدن امسیگ مدل ML108
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ورزش نکردن باعث کند شدن گردش خون در بدن می‌شود، اما یک ماساژ منظم می‌تواند گردش خون را سریع‌تر کند و عملکرد اندام‌های مختلف را بهبود ببخشد. ناگفته نماند که یک جلسه ماساژ 10 تا 20 دقیقه‌ای قبل از رفتن به رختخواب می‌تواند تا حد زیادی به کیفیت خواب شما کمک کند. در نتیجه دردهای عضلانی کمتر و زندگی سالم‌تری را تجربه خواهید کرد.

ماساژور بدن امسیگ مدل ML108 از ماساژورهای خوب برند امسیگ (Emsig) است که با طراحی زیبا و دسته ارگونومی ‌ساخته شده است. حرکات ضربه‌ای این ماساژور باعث افزایش جریان خون در بدن می‌شود و از این طریق به بهبود درد عضلات و کاهش تنش‌های عصبی کمک زیادی می‌کند.


 

ماساژور بدن امسیگ مدل ML108 برای چه افرادی مناسب است؟

ماساژور بدن امسیگ مدل Emsig ML108 یک ماساژور نیمه حرفه‌ای با قدرت 35 وات است که از آن می‌توانید برای مصارف خانگی و حتی مراکز درمانی استفاده کنید. این محصول برای ماساژ اندام‌ها در مراکز فیزیوتراپی قابل استفاده است و با افزایش گردش خون باعث بهبود درد و روان شدن مایع بین مفاصل می‌شود.

همچنین این ماساژور قابلیت کاهش درد و اسپاسم عضلانی را دارد و بعد از یک تمرین سخت، به بهبود گرفتگی عضلات و آسیب‌های جرئی کمک زیادی می‌کند. از دیگر کاربردهای این ماساژور باید به عملکرد موثر آن در لاغری بپردازیم که با ضربه‌های ملایم الاکلنگی روی بدن باعث تحریک چربی بدن شده و به آب شدن آن کمک می‌کند.

با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید انواع ماساژورهای موجود در این فروشگاه آنلاین را مشاهده کنید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص هر محصول، ماساژور متناسب با نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. خوبی این روش این است که دیگر دردسرهای رفت‌وآمد و خرید از فروشگاه‌های حضوری را ندارید و محصول خود را به راحتی و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل می‌گیرید.


 

نحوه استفاده از ماساژور بدن امسیگ مدل Emsig ML108

برای استفاده از ماساژور بدن امسیگ ابتدا سری موردنظر را روی دستگاه نصب کرده و سپس آن را به پریز برق متصل کنید. دکمه روشن دستگاه را به سمت بالا بکشید و با استفاده از ولوم چرخشی، میزان و قدرت ماساژ را تنظیم کنید. پس از آن دستگاه را به آرامی ‌روی بدن قرار داده و به صورت دورانی حرکت دهید.

توجه داشته باشید که:

  • قبل از اتصال ماساژور به برق، از خاموش بودن این دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • هیچگاه دستگاه را در حالت روشن روی زمین قرار ندهید.
  • از ماساژ طولانی مدت یک ناحیه از بدن خودداری کنید و حرکت را به صورت دورانی انجام دهید.

 

ویژگی‌های ماساژور بدن امسیگ مدل ML108

  • طراحی زیبا و ارگونومی ‌جهت کاربری راحت تر
  • ارائه 3 عملکرد لاغری، درمانی و ریلکسیشن
  • دارای 2 سری قابل جدا شدن
  • قابل استفاده جهت مراکز درمانی و مصارف خانگی
  • قابل استفاده برای کل بدن، صورت و پوست سر
  • مجهز به تکنولوژی ماساژ ضربه‌ای الاکلنگی
  • دارای گرمایش مادون قرمز جهت بهبود درد
  • بهبود گردش خون در بدن
  • کاهش درد و اسپاسم عضلانی
  • قابلیت تنظیم قدرت ماساژ
  • توان مصرفی 35 وات

 

مزایای استفاده از ماساژور بدن امسیگ مدل ML108

بهبود گردش خون

در حین انجام ماساژ، انقباض ریتمیک عضله، گردش خون را تسریع می‌کند و خون حتی به کوچک‌ترین مویرگ‌ها جریان می‌یابد. همچنین دفع مواد زائد خون بهتر انجام می‌شود.

بهبود کیفیت خواب

ماساژ درمانی می‌تواند و به افراد اجازه می‌دهد خواب خوبی داشته باشند. ماساژ قبل از خواب، خوابیدن را آسان می‌کند؛ زیرا تنش عضلانی، فشار خون و تعداد هورمون‌های استرس را کاهش می‌دهد، همچنین باعث آرام‌تر شدن ضربان قلب می‌شود. به همین دلیل، شما به سرعت به خواب می‌روید و استراحت باکیفیتی را تجربه می‌کنید.

کاهش افسردگی و اضطراب

استرس و کمبود خواب می‌تواند منجر به کاهش عملکرد ذهنی شود. ماساژ به عنوان یک تقویت‌کننده طبیعی خلق‌وخو عمل می‌کند و باعث می‌شود بدن شما مقدار زیادی از انتقال‌دهنده عصبی سروتونین و دوپامین را آزاد کند. در واقع یک ماساژ خوب به کاهش اضطراب و افسردگی و همچنین خلاص شدن از شر تمام افکار منفی به منظور بهبود سلامت روان کمک می‌کند. که این امر باعث تقویت مهارت‌های تصمیم‌گیری شما می‌شود.

تسکین میگرن و سردرد

سردرد از علائم شایع استرس است، سفت شدن عضلات سر و پوست سر باعث سردردهای تنشی مزمن می‌شود. ماساژ می‌تواند فشار و درد سر را کاهش دهد. یک مطالعه نشان داد افرادی که به طور منظم از ماساژ استفاده می‌کنند، دچار سردرد و میگرن کمتری می‌شوند.

تقویت ایمنی بدن

سیستم ایمنی قوی به شما کمک می‌کند تا از سرماخوردگی جلوگیری کنید و به سرعت با عفونت‌های مختلف مبارزه کنید. ماساژ، متابولیسم سلول‌ها را بهبود می‌بخشد و می‌تواند جریان لنف و مایع بدن را افزایش دهد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.

کاهش فشار خون

فشار خون بالا یک بیماری جدی است که می‌تواند منجر به حملات قلبی، نارسایی کلیه یا سکته شود. بهترین راه برای پیشگیری از فشار خون و بیماری‌های مربوط به آن، ماساژ بدن است که فشار خون شما را کاهش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد ذهن خود را آرام کنید.

تسکین درد

یکی از دلایل مهمی ‌که افراد ماساژ می‌گیرند، تسکین درد است، ماساژور می‌تواند به طور دقیق منبع درد شما را هدف قرار دهد و باعث کاهش گرفتگی عضلات، اسپاسم، سفتی و بدن درد شود.

ترمیم صدمات

ماساژ درمانی می‌تواند بدن را برای تولید روان کننده طبیعی برای مفاصل تحریک کند و به حفظ انعطاف‌ پذیری و روان بودن بدن در شرایط کاری خوب کمک کند.

 

 

ماساژور بدن امسیگ مدل ML108
ماساژور بدن امسیگ مدل ML108
قیمت:
3,760,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;