0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Hair Mask With Natural Apple Extracts

ماسک موی نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر

شناسه کالا: 805866
شناسه کالا: 805866
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک موی نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

موها یکی از اولین اعضای بدن هستند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. دراقع موهای ما زیبایی ما هستند و چه بسا ظاهر ما را جذاب‌تر هم می‌کنند. اما چه فایده اگر به موهای خود نرسیم و باعث کدر شدن تار مو، موخوره و شکنندگی در آن  شویم. محصولات مراقبت از مو یکی از از محصولات ضروری است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. این محصولات علاوه بر این که ظاهر زیبا و درخشان مو را باز می‌گردانند، باعث ترمیم موهای آسیب دیده و حفظ طراوت و شادابی آن می‌شوند. یکی از محصولات خوب در زمینه مراقبت و محافظت از مو، ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب سبز است که به نظر من در هر خانه‌ای واجب است و باید همیشه در حمام و جلوی چشمتان باشد. این محصول خواص بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی برای موها دارد و با آبرسانی کردن آن‌ها، رطوبت مورد نیاز مو را تامین می‌کند و از خشکی و شکنندگی مو و در نتیجه ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه این محصول حاوی مواد مغذی و مفیدی است که برای انواع مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث نرم و لطیف شدن آن‌ها می‌شود.

این ماسک تقویت کننده و ترمیم کننده مو، تولید شده توسط برند نلی است. یک برند اسپانیایی که در سال 1950 تاسیس شد و اکنون بیش از 60 سال است که تجربه زیادی در تولید محصولات محافظتی و مراقبت از مو دارد. کیفیت محصولات Nelly به قدری رضایت بخش بوده که طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است. در حال حاضر بیش از 40 کشور از تولیدات این شرکت استفاده می‌کنند و از ترکیبات و مواد موثره آن نتیجه عالی دریافت کرده‌اند.

 


 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک مو یک محصول مراقبتی و گاها مکمل تقویتی برای مو است که از آن در برابر عوامل بیرونی و آسیب‌های عدم رسیدگی به مو محافظت می‌کند. برای همه ما پیش آمده است که بعد از رنگ کردن و دکلره کردن موهایمان، از خشکی و شکنندگی آن‌ها رنج ببریم یا با کش آمدن تار مو مواجه شویم. خبر خوب این است که استفاده مداوم از ماسک مو می‌تواند این مشکل را حل کند و شادابی و طراوت قبل را به موها بازگرداند. درواقع این محصولات به ریشه و ساقه مو نفوذ می‌کنند و با آبرسانی عمقی تار مو، خشکی آن را برطرف می‌کنند.

ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب ‌500 میلی لیتر، یک ماسک فوق‌العاده و بی‌نظیر است که موها را تغذیه و آبرسانی می‌کند و از ریزش مو و ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. این محصول، حاوی کراتین است که باعث نرم و ابریشمی ‌شدن موها می‌شود و شانه زدن آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. همچنین این ماسک از مو در برابر حرارت سشوار محافظت می‌کند و با ایجاد جریان خون در پوست سر به رشد موها کمک می‌کند. در ادامه بیشتر به توضیح مواد و اثر این محصول بر مو پرداخه‌ایم.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر

ماسک مو نلی، حاوی موادی طبیعی مانند عصاره سیب سبز، کراتین و روغن آووکادو است که هر کدام تاثیرات منحصر به فرد خود را بر روی مو می‌گذارند و آن را تغذیه می‌کنند. عصاره سیب موجود در این محصول، علاوه بر رایحه خوشی که در موها ایجاد می‌کند، حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی است که برای سلامت مو و رشد آن مفید هستند. این ماده از ریشه تا نوک موها را تغذیه می‌کند و به آن‌ها درخشش بیشتری هدیه می‌دهد. روغن آووکادو نیز با افزایش جریان خود در پوست سر، فولیکولهای مو را تقویت می‌کند و مانع ریزش مو می‌شود. همچنین این ماده برای درمان شوره موثر است و از خشکی و پوسته پوسته شدن کف سر جلوگیری می‌کند.

کراتین نیز یک احیا کننده قوی است که موها را تغذیه می‌کند و باعث ایجاد لطافت و نرمی ‌موها می‌شود. در نتیجه گره‌ها به راحتی باز می‌شوند و مو بهتر شانه می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر

  • آبرسانی عمیق مو و حفظ رطوبت پوست سر
  • تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده
  • مناسب برای انواع مو
  • ایجاد درخشش و ابریشمی‌کردن مو
  • کمک به درمان شوره سر و ریزش مو
  • اثرگذاری فوق سریع
  • درمان خشکی و شکنندگی مو
  • حاوی عصاره سیب، روغن آووکادو و کراتین
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای مصرف ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر

یکی از مزایای ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب ‌500 میلی لیتر این است که موهای شما را آبرسانی می‌کند و با ایجاد نرمی ‌و لطافت، باعث بهتر شانه شدن موها می‌شود. این محصول به سرعت و در عرض 3 دقیقه در تار مو نفوذ می‌کند و با ترمیم بافت‌های آسیب دیده، درخشندگی و سرزندگی قبل را به آن‌ها برمی‌گرداند.

نحوه مصرف ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر

برای استفاده از ماسک مو حاوی عصاره سیب Nelly، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا موها را با شامپو بشویید تا چربی‌های اضافه مو و پوست سر از بین بروند.
  • سپس مقداری از ماسک مو را برداشته و موها را به آن آغشته کنید.
  • به آرامی‌موها را ماساژ دهید، حدود 3 تا 5 دقیقه صبر کنید تا مواد مغذی جذب موهایتان شود، سپس آن‌ها را با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه کنید که:

  • اجازه دهید استفاده از این ماسک، مرحله آخر استحمام شما باشد و بعد از استفاده از آن، موهای خود را با شامپو و نرم کننده نشویید.
  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان خود پرهیز کنید و در صورت بروز این اتفاق، آن‌ها را با آب  فراوان بشویید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

 


 

نحوه خرید ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ماسک مو نلی حاوی عصاره سیب ‌500 میلی لیتر، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. 

 


 

یادداشت پایانی

برای داشتن موهایی زیبا و درخشان، بهتر است استفاده از محصولات مراقبتی را جدی بگیرید و به صورت روزانه در روتین خود قرار دهید. موهای سالم و سرزنده حال روحی شما را هم بهتر می‌کند و روحتان را زنده می‌کند. پس به سلامت پوست و موی خود بیشتر اهمیت دهید. 

 

 

ماسک موی نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر
ماسک موی نلی حاوی عصاره سیب 500 میلی لیتر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;