0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Argan & Macadamia Revitalizing Hair Mask

ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

شناسه کالا: 819878
شناسه کالا: 819878
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
320,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

احتمالا بارها برای شما هم پیش آمده که از موهای وز شده و پف کرده خود احساس خوبی نداشته باشید. به همین منظور همیشه به دنبال یک محصول عالی و فوق‌العاده خواهید بود که بتوانید موهای نرم و لطیفی داشته باشید. شما برای جلوگیری از وز شدن و همچنین حفظ نرمی و لطافت موهای خود می‌توانید از محصولات تقویت کننده و نرم کننده بهره بگیرید. این محصولات به شما کمک می‌کنند تا با یک سشوار ساده، موهایی صاف و فوق‌العاده‌ زیبایی داشته باشید.

ماسک مو دارای انواع ویتامین‌ها و روغن‌های گیاهی مفید بوده و به ترمیم بافت آسیب دیده مو کمک می‌کند. ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا از فرمولاسیون ویژه‌ای بهره‌مند بوده و سبب تقویت و آبرسانی موها می‌شود.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با ماسک کلینیک کیندی، آن را مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری آن بر مو و همچنین مزیت‌های استفاده از آن را برایتان شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین، ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

 


 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک مو یکی از محصولات تقویت کننده و نرم کننده  مو است که سبب حفظ سلامت مو می‌شود. این محصول با دارا بودن ترکیبات فعال موجب نرمی و لطافت موها شده و رطوبت ضروری و مورد نیاز مو را به آسانی فراهم می‌کند. در حقیقت با مصرف ماسک مو قبل یا بعد از حمام می‌توانید از وز شدن موها جلوگیری کنید و به نرمی و لطافت آن کمک نمایید.

ماسک مو فواید و مزایای زیادی برای موهای شما دارد. این محصولات می‌توانند ریزش و شکنندگی‌ موها را کاهش دهند و به درخشندگی مو کمک کنند. روزانه یا در طی مدت زمان زندگی، موهای شما در معرض محصولات شیمیایی مانند رنگ‌ها، آفتاب، محصولات حالت‌دهنده و... قرار دارند. به همین منظور استفاده از ماسک مو در روتین مراقبتی مو موجب کاهش اثرات منفی این عوامل می‌شود و سلامت و درخشانی موها را تضمین می‌کند.

ماسک کلینیک کیندی دارای ترکیبات مخصوصی از جمله روغن آرگان و ماکادمیا بوده و در افزایش درخشندگی مو نقش مهمی دارد. شما می‌توانید این ماسک مو را از داروخانه آنلاین خریداری و از آن استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا بر مو

ماسک مو داخل حمام کلینیک کیندی (Cleanic) با ترکیبات ویژه‌ خود روی ساقه موها اثر گذاشته و مانع از خشکی و وز شدن آن‌ها می‌شود. ماسک کلینیک کیندی روغن آرگان و ماکادمیا را در ترکیبات خود جای داده است و خاصیت براق‌کنندگی دارد. این ماسک موجب نرمی و لطافت مو می‌شود و درخشندگی آن را نیز افزایش می‌دهد.

برخی از مواد تشکیل‌دهنده این محصول از موها در برابر حرارت محافظت کرده و مانع از آسیب رساندن وسایل حرارتی نظیر اتو مو و سشوار می‌شود. ماسک مو داخل حمام کلینیک کیندی دارای مواد نرم‌کننده بوده و به تقویت موهای آسیب دیده نیز کمک می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

  • حاوی روغن آرگان و ماکادمیا است.
  • به افزایش نرمی و درخشندگی مو کمک می‌کند.
  • مناسب برای استفاده کسانی است که موهای وز دارند.
  • ترکیبات فعال آن از مو در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کنند.
  • در ترمیم موهای آسیب دیده و خشک نقش دارد.
  • تا حد امکان مانع از وز شدن موها می‌شود.
  • سبب تقویت موهای آسیب دیده می‌شود.
  • از مو در برابر حرارت وسایلی چون اتو مو و سشوار محافظت می‌کند.
  • در ترکیبات خود سیلیکون ندارد.
  • فاقد هرگونه ماده مضر نظیر پارابن، سولفات و رنگ است.
  • موهای دکلره و رنگ شده را تقویت می‌کند.
  • مناسب برای استفاده بعد از کراتین، بوتاکس و رنگ مو است.
  • برای استفاده داخل حمام مناسب است.

 


 

مزایای مصرف ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

همانطور که در بخش‌های بالاتر مطالعه کردید، ماسک مو داخل حمام کلینیک کیندی (Cleanic) دارای ترکیبات فعالی بوده و موجب بهبود سلامت موهای شما می‌شود. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از ماسک کلینیک کیندی را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این ماسک از مو در برابر حرارت سشوار و اتو مو محافظت کرده و مانع از خشکی و وز شدن آن می‌شود.
  • روغن آرگان و ماکادمیا موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و موجب افزایش شفافیت و نرمی موها می‌شود.
  • از آن جایی که این محصول فاقد هرگونه ماده مضر و حساسیت‌زا مثل سیلیکون، پارابن و سولفات است، مانع از ایجاد حساسیت در پوست کف سر می‌شود.

نحوه مصرف ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

پس از آن که در داخل حمام از شامپو استفاده کرده و موهای خود را شستشو دادید، مقدار مشخصی از ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی را کف دست ریخته و به موهای مرطوب خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بعد از گذشت 3 الی 5 دقیقه موهای خود را به طور کامل آبکشی کنید تا زمانی که آثاری از ماسک روی سر شما باقی نمانده باشد.

 


 

ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی برای آقایان و بانوانی که موهای خشک، شکننده و آسیب دیده دارند مناسب است. این ماسک حاوی روغن آرگان بوده و میزان لطافت و شفافیت موها را افزایش می‌دهد.

 


 

ترکیبات ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

ماسک مو داخل حمام کلینیک کیندی دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و به ترمیم موهای ضعیف و شکننده کمک بسزایی می‌کند. در ادامه برای آشنایی بهتر برخی از مواد تشکیل‌دهنده ماسک کلینیک کیندی را برای شما نام بردیم که عبارتند از:

  • روغن آرگان
  • روغن ماکادمیا

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا
ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا
قیمت:
320,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;