0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Revitalising Hair Mask

ماسک مو بازسازی کننده آمالفی

شناسه کالا: 824010
شناسه کالا: 824010
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو بازسازی کننده آمالفی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده مداوم از محصولات حرارتی مانند سشوار یا اتو مو، و همچنین رنگ زدن بیش از حد موها، باعث از دست دادن رطوبت موجود در تار مو و به دنبال آن خشک شدن مو می‌شود. در این موارد بافت موها آسیب دیده و ممکن است به صورت موخوره، وز شدن، شکستگی، ریزش مو و... ظاهر شود.

برای رفع این مشکل معمولا از محصولات تقویت کننده و ترمیم کننده مو استفاده می‌کنند. این محصولات در انواع مختلف در بازار وجود دارند و متناسب با نوع پوست سر و موهای شما فرموله شده اند.

یکی از محصولات تقویت کننده مو، ماسک مو بازسازی کننده آمالفی است که برای موهای خشک و آسیب دیده ساخته شده است. اگر موهایتان بر اثر سشوار یا رنگ و دکلره به شدت خشک و شکننده شده است، این محصول یک گزینه عالی برای شما است. چرا که سرشار از مواد مرطوب کننده است و باعث آبرسانی تار به تار مو می‌شود. درنتیجه خشکی و شکنندگی مو را برطرف می‌کند.

گفتنی است این محصول سرشار از مواد مغذی است که باعث ترمیم و تغذیه فولیکول‌های مو می‌شود و از این رو یک انتخاب عالی برای رفع موخوره، شوره خشک، شکنندگی و وزی مو است. شما می‌توانید این محصول کاربردی را از داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید.

 


ترکیب اصلی ماسک مو بازسازی کننده آمالفی چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره شد، ماسک مو آمالفی Amalfi، سرشار از مواد مغذی و ویتامین است که برای رشد مو مفید هستند و باعث تقویت فولیکول و تارهای مو می‌شوند. این محصول، موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند و از کش آمدن تارهای مو بر اثر دکلره یا خرد شدن آن‌ها بر اثر خشکی جلوگیری می‌کند.

 از جمله ترکیباتی که در این ماسک به کار رفته است، باید به ویتامین E اشاره کنیم. این ویتامین خواص زیادی برای مو ارائه می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها رفع خشکی مو و ترمیم بافت‌های آسیب دیده بر اثر استفاده بیش از حد وسایل حرارتی است.

ویتامین E موجود در این ماسک مو، جریان خون را در پوست سر افزایش می‌دهد و از این طریق موجب تقویت فولیکول‌ها و افزایش رشد مو می‌شود. همچنین این ویتامین از ایجاد موخوره یا دو شاخه شدن نوک مو جلوگیری می‌کند و در نهایت با استفاده مداوم موهایی صاف و درخشان به شما هدیه می‌دهد.

 


 

نحوه اثر گذاری ماسک مو بازسازی کننده آمالفی Amalfi

خشک شدن موها نتیجه کمبود آب در ریشه و ساقه مو است که بر اثر عوامل متعدد مانند وضعیت آب و هوا، نور خورشید، عدم شستشو صحیح موها، عدم مصرف آب، استفاده از لوازم حرارتی آرایشی و رنگ کردن بیش از حد مو است.

همانطور که در بالا اشاره شد، ماسک مو بازسازی کننده آمالفی برای موهای خشک و آسیب دیده فرموله شده است. این ماسک سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز برای مو است که امکان تغذیه و ترمیم مو را فراهم می‌کند و در ارتقای سلامت موها نقش اساسی ایفا می‌کند.

در واقع این محصول که با نام ماسک مو سبز آمالفی نیز شناخته می‌شود، پوست سر، فولیکول‌ها و ریشه مو را به طور عمیق آبرسانی می‌کند و با افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی، موجب افزایش رشد مو و تقویت استحکام آن‌ها می‌شود.

این محصول حاوی مواد مغذی است که تار به تار مو‌ها را ترمیم می‌کند و بافت‌های آسیب دیده را به طور کامل بازسازی و احیا می‌کند. در نتیجه باعث درخشندگی و براق شدن موهایتان می‌شود. ناگفته نماند که این ماسک مو، حالت پذیری و شانه پذیری موها را بهبود می‌دهد و مانع ایجاد موخوره بر اثر خشکی می‌شود.

 

 


 

ویژگی‌های ماسک مو بازسازی کننده Revitalising آمالفی

  • آبرسانی عمیق تار مو و فولیکول‌ها
  • ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده
  • تغذیه تار به تار مو و تقویت کوتیکول‌ها (لایه بیرونی مو)
  • رفع خشکی مو و موخوره
  • ایجاد نرمی‌ و لطافت در موها
  • افزایش حالت پذیری و شانه پذیری مو
  • جلوگیری از گره خوردن موها در هم
  • افزایش استحکام و مقاومت تار مو در برابر وسایل حرارتی
  • افزایش ضخامت موهای نازک شده
  • حاوی ویتامین E و موثر در رفع خشکی سر
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • مناسب موهای خشک و آسیب دیده

 


 

مزایای مصرف ماسک مو بازسازی کننده آمالفی Amalfi

یکی از معضلات افراد دارای موهای خشک و آسیب دیده، سخت شانه زدن موها و ریزش مو بر اثر کشیده شدن آن ها از ریشه است. این امر ممکن است باعث آسیب به فولیکول مو شده و قسمتی از کف سر، بدون مو و در اصطلاح طاس شود.

مزیت استفاده از ماسک مو بازسازی کننده آمالفی این است که از طریق آبرسانی عمقی موها و ترمیم بافت‌های آسیب دیده، خشکی موهایتان را برطرف می‌کند. این امر موجب می‌شود بعد از حمام راحت‌تر بتوانید موهایتان را شانه کنید و دیگر نگران موخوره یا گره خوردن تارهای مو در یکدیگر نباشید.

با استفاده روزانه و مداوم از این ماسک مو احیا کننده، می‌توانید موهایی زیبا و درخشان داشته باشید.

نحوه مصرف ماسک مو بازسازی کننده آمالفی

ماسک مو احیا کننده آمالفی Amalfi از نوع ماسک‌های داخل حمام است. برای استفاده از این محصول به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید تا چربی‌های اضافی و آلودگی‌ها از بین بروند.
  • سپس مقداری از ماسک را بردارید و روی موهای خود به آرامی‌ ماساژ دهید تا جذب شود.
  • پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

نکات استفاده از ماسک مو:

  • از این ماسک، در مرحله آخر استحمام استفاده کنید و بعد از آن، موهای خود را با شامپو و نرم کننده نشویید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خود پرهیز کنید. در صورت بروز این اتفاق، محل را با آب فراوان بشویید.
  • پس از استفاده، درب ظرف را محکم ببندید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

ماسک مو بازسازی کننده آمالفی برای چه افرادی مناسب است؟

ماسک مو سبز آمالفی برای موهای خشک و آسیب دیده فرموله شده است. بنابراین افرادی که از نازکی و خشکی مو بر اثر رنگ و دکلره یا استفاده بیش از حد از اتو مو و سشوار رنج می‌برند، می‌توانند از این محصول به صورت روزانه یا در هر بار استحمام استفاده کنند.

 


 

نحوه خرید ماسک مو بازسازی کننده آمالفی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ماسک مو بازسازی کننده آمالفی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 


 

یادداشت پایانی

برای داشتن موهای درخشان و زیبا، بهتر است استفاده از محصولات مراقبت از مو را آغاز کنیم. این محصول بدون اینکه به بافت مو آسیب وارد کنند، موجب تغذیه و ترمیم تار مو می‌شوند و انواع مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنند.

 با استفاده از ماسک مو آمالفی مدل بازسازی کننده، می‌توانید موهای زیبا و درخشانی داشته باشید و خشک و شکنندگی آن را به طور کامل برطرف کنید.

 

 

 

 

 

ماسک مو بازسازی کننده آمالفی
ماسک مو بازسازی کننده آمالفی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;