0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Ultra Repair Mask

ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام

شناسه کالا: 820026
شناسه کالا: 820026
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

موها زیباترین دارایی انسان‌ها هستند و تاثیر مستقیمی ‌بر ظاهر و زیبایی ما دارند. حال ممکن است بر اثر عوامل محیطی یا عدم مراقبت صحیح از موها، تارهای مو بیمار شده و با آسیب‌هایی مثل موخوره، شکنندگی، کشسانی، وز شدن و ... روبرو شوند. اما این آسیب ها دائمی نیستند، امروزه با پیشرفت علم و فناوری، محصولات مراقبت از مو این مشکل را به تدریج حل می‌کنند و درخشندگی و لطافت موها را بر می‌گردانند. یکی از برندهایی که در این زمینه به صورت تخصصی کار می‌کند نلی است. این شرکت، به مجهز ترین آزمایشگاه‌ها برای تحقیق و پژوهش در رابطه با مو و هرگونه تاثیر مواد و عوامل محیطی روی آن مجهز است و همواره در تلاش است که محصولات شوینده و نرم کننده متناسب با مو و با کیفیت عالی تولید کند.

ماسک مو ترمیم کننده نلی یکی از محصولات خوب این برند معروف است که از مواد طبیعی ساخته شده است. این محصول حاوی شکوفه بادام است و موهای شما را نرم و لطیف می‌کند. در ادامه، سعی کرده‌ایم بیشتر راجع به تاثیرات این محصول بر مو صحبت کنیم.

 


 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک مو که در دسته محصولات مراقبت از مو قرار می‌گیرد، وظیفه محافظت و ترمیم موها را بر عهده دارد. ماسک‌های مو انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به نوع مو، خشک بودن یا چرب بودن آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. گفتنی است که با استقاده از ماسک مو می‌توانید موهای خود را آبرسانی کنید و از خشکی و شکنندگی آن‌ها و در نتیجه ایجاد موخوره جلوگیری کنید. به طور کلی، ماسک مو می‌تواند ریشه و ساقه موهای شما را ترمیم کند و به سلول‌های مو کمک کند تا دوباره به حالت اولیه خود برگردند و درخشش قبل را داشته باشند.

انواع مختلف ماسک مو عبارتند از: ماسک مو مرطوب کننده، ترمیم کننده، ضد ریزش مو، نرم کننده و مغذی، تثبیت کننده رنگ مو و ...

ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام، یک ماسک قدرتمند با قابلیت ترمیم تارهای آسیب دیده مو است که در داخل حمام استفاده می‌شود. با استفاده مداوم از این ماسک، موهایی درخشان و سالم خواهید داشت.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام

ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی از جمله ماسک‌هایی است که در داخل حمام استفاده می‌شود. این ماسک خاصیت ترمیم کنندگی قدرتمندی دارد و به صورت خیلی ویژه برای موهای خشک و آسیب دیده ساخته شده است. بنابراین اگر موهای شما هم بر اثر عواملی مثل دکلره و رنگ مو، شانه زدن غیر اصولی، استفاده از سشوار و اتو مو یا هر عامل دیگر دچار آسیب شده است و بافت خشک و شکننده ای دارد، می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. این ماسک مو Nelly حاوی شکوفه بادام است که موهای شما را آبرسانی عمقی می‌کند و با رساندن مواد مغذی و همچنین ترمیم فولیکول‌ها و فیبر مو، آن‌ها را به حالت اولیه خود برمی‌گرداند. همچنین گفتنی است که این محصول حاوی ویتامین است و با تنظیم اسیدیته و PH پوست سر، از هرگونه التهاب و بیماری پوستی در پوست سر جلوگیری می‌کند، درنتیجه مانع ایجاد شوره می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام

از ویژگی‌های ماسک مو ترمیم کننده Nelly حاوی شکوفه بادام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در مو
  • ترمیم کننده بافت‌های آسیب دیده مو
  • تغذیه و آبرسانی عمقی ریشه و ساقه مو
  • جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو
  • جلوگیری از موخوره و شوره سر
  • از بین بردن التهابات و بیماری‌های پوست سر
  • فاقد پارابن و سیلیکون
  • حاوی عصاره شکوفه بادام
  • درخشان کننده مو
  • ایجاد رایحه خوش در مو

 


 

مزایای مصرف ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام

از مزیت‌های استفاده از ماسک مو ترمیم کننده نلی حاوی شکوفه بادام باید به قابلیت بی نظیر آن در مراقبت از مو در برابر آسیب‌های خارجی اشاره کنیم. این محصول به ریشه و ساقه مو نفوذ می‌کند و علاوه بر این که رطوبت مورد نیاز مو را تامین می‌کند، از موخوره هم پیشگیری می‌کند. بنابراین موهایی درخشان با لطافت لذت بخش خواهید داشت.

نحوه مصرف ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام

توجه داشته باشید که ماسک مو نلی حاوی شکوفه بادام در داخل حمام استفاده می‌شود. برای استفاده، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا موها را با شامپو بشویید و چربی‌های اضافه مو و پوست سر را از بین ببرید.
  • سپس مقداری از ماسک مو را برداشته و موها را به آن آغشته کنید.
  • خیلی آرام موها را ماساژ دهید، حدود 5 دقیقه صبرکنید تا مواد مغذی جذب موهایتان شود سپس آبکشی نمایید.

توجه داشته باشید که:

  • بعد از استفاده از ماسک مو نلی حاوی شکوفه بادام، موهای خود را با شامپو و نرم کننده نشویید. و اجازه دهید استفاده از این ماست، مرحله آخر استحمام شما باشد.
  • برای اینکه موهای طبیعی داشته باشید، پس از استحمام اجازه دهید به صورت طبیعی خشک شوند و کمتر از محصولات گرمایشی استفاده کنید.
  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان خود پرهیز کنید و در صورت بروز این اتفاق، آن‌ها را با آب  فراوان بشویید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

 


 

نحوه خرید ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. 

 


 

یادداشت پایانی

داشتن موهایی زیبا بدون خشکی و شکنندگی، بدون موخوره و شوره یا هر نوع بیماری یکی از دغدغه‌ این روزهای ما به خصوص بانوان است. برای اینکه همواره موهای شاداب و درخشانی داشته باشید و تک به تک تارهای موهایتان سر زنده و سرحال باشند، حتماً حتماً از محصولات مراقبت از مو استفاده کنید. 

 

 

 

 

ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام
ماسک مو ترمیم کننده فوق قوی نلی حاوی شکوفه بادام
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;