0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Color Protecting Hair Mask

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده

شناسه کالا: 823491
شناسه کالا: 823491
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

افرادی که موهای خود را دکلره و رنگ کرده‌اند، لازم است که از ماسک‌های تقویت کننده و نرم کننده مخصوصی استفاده کنند که رنگ موهای آن‌ها را تثبیت کرده و سبب از بین رفتن آن نمی‌شود.

ماسک مو انواع مواد مغذی مورد نیاز مو را در خود جای داده و به ترمیم بافت آسیب دیده مو کمک می‌کند. ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و در تثبیت رنگ مو بانوان و همچنین افزایش نرمی و لطافت مو آن‌ها نقش دارد.

در ادامه به بررسی تخصصی ماسک کلینیک کیندی پرداختیم و نحوه اثرگذاری و همچنین مزایای استفاده از آن را برایتان شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین تا پایان این متن ما را همراهی کنید.

 


 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

برای داشتن موهای زیبا، لطیف و بدون موخوره و وز می‌توانید از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید. یکی از محصولات بسیار عالی که می‌تواند به نرمی و درخشان به نظر رسیدن موهای شما کمک کند، ماسک مو است. در بازار انواع و اقسام مختلفی از این محصول وجود دارد که شما متناسب با موهای خود می‌توانید یک گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. به عنوان مثال اگر شما هم موهای رنگ شده دارید، بهترین انتخاب برای شما بهره از ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده است. این محصول می‌توان رنگ موهای شما ثابت نگه دارد و به نرمی و درخشانی آن نیز کمک کند.

به طور کلی می‌توان گفت که ماسک مو در دسته محصولات تقویت کننده و نرم کننده بوده و نقش مهمی در حفظ سلامت مو ایفا می‌کند. این محصول باعث نرمی عمیق مو می‌شود و به ساقه مو نفوذ می‌کند و رطوبت ضروری و مورد نیاز مو را فراهم می‌کند.

ماسک مو با دوز غلیظ هیدراتاسیون خود می‌تواند به کاهش ریزش مو، کاهش شکستگی و افزایش درخشندگی آن کمک کند. اگر به طور مداوم موهای شما در معرض محصولات شیمیایی، آفتاب، حالت‌دهنده‌های مو و... قرار دارد، استفاده از ماسک مو کمک بسزایی به بهبود کیفیت آن می‌کند.

ماسک کلینیک کیندی دارای ترکیبات ویژه‌ای از جمله روغن هسته انگور بوده و در افزایش درخشندگی مو نقش دارد. شما می‌توانید این ماسک مو را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی (Cleanic) ترکیبات منحصر به فردی را در خود جای داده است و به تثبیت رنگ مو کمک بسزایی می‌کند. این محصول دارای روغن هسته انگور بوده و به همین جهت سبب افزایش درخشندگی مو می‌شود.

از سویی دیگر روغن هسته انگور ریشه مو را تقویت کرده و مانع از ریزش آن می‌شود. این روغن به رشد هر چه سریع‌تر مو کمک کرده و کیفیت آن را بهبود می‌بخشد.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، ماسک مو نقش مهمی را در سلامت و نرمی موها دارد. ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک، دارای فرمولاسیونی بسیار خاص و ویژگی‌های منحصر به فردی است. به همین منظور پس از هر بار مصرف نتیجه مثبت مصرف آن را روی موهای خود احساس خواهید کرد. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول که آن را از سایر محصولات متمایز می‌کند، عبارتند از:

  • از رنگ مو محافظت می‌کند.
  • موجب تثبیت رنگ مو می‌شود.
  • سبب افزایش نرمی و لطافت موهای خشک شده می‌شود.
  • از وز شدن مو جلوگیری می‌کند.
  • فاقد هرگونه ماده مضر نظیر سولفات، سیلیکون و پارابن است.
  • میزان درخشندگی مو را افزایش می‌دهد.
  • استفاده از آن برای افرادی که موهای خود را رنگ و دکلره کرده‌اند مناسب است.
  • مناسب برای استفاده داخل حمام است.
  • دارای روغن هسته انگور است.
  • از مو در برابر حرارت وسایل گرمایشی مثل سشوار مراقبت می‌کند.
  • خاصیت نرم‌کنندگی دارد.

 


 

مزایای مصرف ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، ماسک مو داخل حمام کلینیک کیندی (Cleanic) دارای ترکیبات منحصر به فردی بوده و تاثیر مثبتی روی کیفیت موهای شما می‌گذارد. در ادامه برخی دیگر از مزایای استفاده از این ماسک مو را برای شما آوردیم که به شرح زیر است:

  • روغن هسته انگور موجود در ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی به رشد سریع مو کمک کرده و مانع از ریزش آن می‌شود. از سویی دیگر این روغن در درخشندگی هر چه بیشتر موها نقش داشته و سبب تقویت ساقه مو می‌شود.

نحوه مصرف ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک

پس از آن که در داخل حمام از شامپو استفاده کرده و موهای خود را شستشو دادید، مقدار معینی از ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی را کف دست ریخته و به موهای مرطوب خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت 3 الی 5 دقیقه موهای خود را به طور کامل آبکشی کنید تا زمانی که آثاری از ماسک روی سر شما باقی نمانده باشد.

 


 

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک برای چه کسانی مناسب است؟

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی برای خانم‌هایی که موهای خود را دکلره و رنگ کرده‌اند مناسب است. برخی از ترکیبات موجود در این ماسک به ترمیم بافت آسیب دیده مو کمک کرده و سبب افزایش نرمی و درخشندگی آن می‌شود.

 


 

ترکیبات ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی دارای فرمولاسیون مخصوص به خود است و از رنگ مو محافظت کرده و سبب تثبیت آن می‌شود. ماسک کلینیک کیندی حاوی روغن هسته انگور بوده و موجب نرمی و لطافت موها می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده
ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک مناسب برای موهای رنگ شده
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;