0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Lafa Mask Styler Hair Mask For Normal & Thin Hair

ماسک مو حالت دهنده لافاررمناسب برای موهای معمولی و نازک

شناسه کالا: 815976
شناسه کالا: 815976
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
328,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو حالت دهنده لافاررمناسب برای موهای معمولی و نازک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن موهایی نرم و پرپشت که حالت‌پذیری بالایی داشته باشند، آرزوی هر خانم و آقایی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهد. معمولا افرادی که موهای نازکی دارند، از ضعیف بودن موهای خود و همچنین عدم حالت گرفتن آن‌ها ناراضی هستند. در این شرایط، استفاده از یک ماسک مو می‌تواند انعطاف‌پذیری موها را تقویت کند و در کنار آن، استقامت تارهای مو را افزایش دهد.

 ماسک مو حالت دهنده لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک یکی از محصولات خوب و کاربردی است که به صورت تخصصی برای افزایش ‌حالت‌پذیری موها ساخته شده است. البته این محصول حاوی ترکیبات مغذی است که در سلامت مو موثر است و موجب پرپشت‌تر شدن موها و بهبود مشکلات ساقه مو اعم از خشکی، موخوره و... می‌شود.

 


 

 نحوه اثرگذاری ماسک مو حالت دهنده لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

یکی از مواردی که باعث آسیب به موها می‌شود، استفاده از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو است. این وسایل با حرارت زیاد خود، بافت سالم مو را تخریب می‌کنند و به مرور موجب تبخیر سطحی آب موجود در ساقه مو و ایجاد موخوره و خشکی می‌شوند. ماسک مو حالت دهنده لافارر از موهای شما در برابر حرارت این وسایل محافظت می‌کند و در جلوگیری از آسیب به ساختار مو موثر است.

از دیگر خواص این محصول این است که از ترکیبات مغذی و کراتین ساخته شده است که کراتین مو و ساختمان کلی تارهای نازک را بهبود می‌بخشد. درواقع این ماسک مو، ضخامت موها را افزایش می‌دهد و تارهای ضعیف را به تارهایی با ضخامت بالا تبدیل می‌کند. درنتیجه موهایتان پرپشت‌تر شده و سالم‌تر به نظر می‌رسند.

از جمله ترکیباتی که در این محصول به کار رفته است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کراتین هیدرولیز شده

کراتین یکی از اجزای سازنده مو است که نقش مهمی ‌در سلامت ساختار مو دارد. کراتین موجود در این ماسک، به جان گرفتن دوباره موها و همچنین ترمیم و بازسازی آن‌ها کمک زیادی می‌کند. درنتیجه موجب شادابی، درخشندگی و ابریشمی ‌شدن موها می‌شود.

روغن زیتون

روغن زیتون به افزایش ضخامت مو کمک می‌کند و با رساندن مواد غذایی مفید، در سلامت مو و افزایش رشد آن موثر است. رطوبت رسانی و رفع خشکی مو از دیگر ویژگی‌های این ماده شگفت‌انگیز است که سبب نرمی ‌و لطافت موها می‌شود.

عصاره جو دوسر

جو دو سر در ظاهر زیبای مو موثر است و آن‌ها را درخشان و ابریشمی‌ می‌کند. این ماده در رفع شوره نیز نقش مهمی ‌دارد و مانع ریزش موها می‌شود. تقویت و ترمیم مو به واسطه برخورداری از امگا 6 از دیگر ویژگی‌های این ماده محسوب می‌شود.

عصاره آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا یک مرطوب‌کننده و آبرسان است که خشکی موها را برطرف می‌کند و موجب بهبود ‌حالت‌پذیری و نرمی ‌موها می‌شود. همچنین این ماده سرشار از مواد مغذی است که به سلامت موها و افزایش خاصیت کشسانی آن کمک می‌کند.

ویتامین F

ویتامین F ترکیب دو نوع چربی مفید به نام‌های آلفا لینولنیک اسید (ALA) و لینولئیک اسید (LA) است. این ماده سبب ترمیم بافت آسیب دیده مو می‌شود و در سلامت تارهای مو بسیار موثر است. ضمن اینکه خشکی و موخوره را برطرف کرده و به دنبال آن، از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو حالت دهنده لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

  • نرم کننده و درخشان کننده
  • افزایش خاصیت ارتجاعی موها
  • بهبود حالت‌دهی و شانه‌پذیری موها
  • افزایش ضخامت و پرپشت کننده
  • تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده
  • محافظت از تارهای مو در برابر حرارت سشوار و اتو مو
  • ابریشمی ‌کردن موها
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • حاوی عصاره‌های گیاهی و اسیدهای چرب مفید در سلامت در مو
  • موثر در جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش رشد موها و جلوگیری از شوره
  • رفع خشکی، وزی و موخوره
  • رفع الکتریسیته ساکن
  • مناسب برای موهای معمولی و نازک

 


 

مزایای استفاده از ماسک مو حالت دهنده لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

چه مزیتی بهتر از این که با استفاده از ماسک مو حالت دهنده لافارر، موهای نازکتان به موهایی ضخیم‌تر و پرپشت‌تر تبدیل می‌شوند و دیگر اثری از خشکی و موخوره در آن‌ها نیست. درواقع با استفاده از این ماسک مو می‌توانید موهای خود را به هر سمت حالت دهید و از ماندگاری حالت آن با وسایل حرارتی لذت ببرید.

ضمن اینکه این محصول از موهای شما در برابر حرارت محافظت می‌کند و به دلیل برخورداری از مواد مغذی، اسید آمینه، کراتین و اسیدهای چرب ضروری، موها را تقویت و بافت آسیب دیده آن‌ها را ترمیم می‌کند. در نهایت، موهایی نرم با ظاهر زیبا و ابریشمی ‌خواهید داشت که شانه زدنشان به سادگی انجام می‌شود.

نحوه مصرف ماسک مو حالت دهنده لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید، سپس مقدار مناسبی از ماسک را روی موهای خود ریخته و ماساژ دهید. پس از گذشت 3 الی 5 دقیقه، موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس ماسک با چشم‌ها و دهان خود پرهیز کنید.
  • به هیچ وجه موهای خود را چنگ نزنید.
  • محصول را دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

داروخانه صبا از داروخانه‌های بزرگ کشور است که ماسک‌های متنوعی برای نوع موهای شما دارد. با مراجعه به سایت داروخانه ‌می‌توانید محصولات را مشاهده و سفارش دهید.

 


 

ماسک مو حالت دهنده لافارر برای چه افرادی مناسب است؟

ماسک مو حالت دهنده لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک ساخته شده است و قادر است موهای ضعیف و آسیب دیده شما را تقویت و پرپشت کند.

ترکیبات ماسک مو حالت دهنده لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

آب دیونیزه، روغن زیتون، عصاره آلوئه‌ورا، روغن سبوس برنج، عصاره جو دوسر، لانولین، ستریمونیوم کلراید، ویتامین F، دکسپانتنول، پلی کواترنیوم ۱۰، کراتین هیدرولیز شده، بهنتریمونیوم کلراید، تری دست-۹ پی جی آمودایمتیکون و تری دست-۱۲، ستیل الکل، سیتریک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ایزو تیازولینون

 

 

ماسک مو حالت دهنده لافاررمناسب برای موهای معمولی و نازک
ماسک مو حالت دهنده لافاررمناسب برای موهای معمولی و نازک
قیمت:
328,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;