0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Instant Conditioner With Argan Oil

ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان

شناسه کالا: 302010
شناسه کالا: 302010
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
875,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

محصولات مراقبت از مو یکی از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار هستند که مورد توجه بسیاری از بانوان و حتی آقایان قرار گرفته اند. این محصولات با فرمولاسیون غنی و فرموله شده‌ای که دارند، موها را بسیار شاداب و با طراوت کرده و از آن‌ها در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کنند. اگر موهایتان را رنگ کرده‌اید یا بر اثر هر عامل دیگری به تار موهایتان آسیب وارد شده است، بهتر است استفاده از محصولات مو را شروع کنید.

یکی از برندهایی که در این زمینه بسیار موفق بوده است و محصولات بی نظیر و قدرتمندی تولید کرده است، برند Nelly است. این برند اسپانیایی در سال 1950 تاسیس شد و در ابتدا فعالیت خودش را با تولید لوسیون آغاز کرد. از همان اوایل با خوش شانسی روبرو شد و به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت طرفداران زیادی به خود جذب کرد. اکنون بیش از 40 کشور در دنیا از محصولات این برند استفاده می‌کنند و آن را یکی از بهترین شرکت‌ها با تولید محصولات تخصصی و فرموله شده برای موهای آسیب دیده می‌دانند.

ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی یکی از محصولات خوب این برند است که در ترکیبات آن از روغن آرگان استفاده شده است و یک شوینده و تقویت کننده بسیار عالی برای موها محسوب می‌شود. با استفاده از این محصول می‌توانید موهایی درخشان و سالم داشته باشید.

 


 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک مو ترکیبی از مواد مغذی مانند ویتامین و پروتئین است که برای موهای آسیب دیده مناسب است و با تغذیه تار مو به ترمیم آن‌ها می‌پردازد. در واقع این محصولات از آسیب‌های خارجی به موها جلوگیری کرده و آن‌ها را شاداب و درخشان می‌کنند.

ماسک مو بر اساس نوع به چند دسته ترمیم کننده، نرم کننده و مغذی، مرطوب کننده، تثبیت کننده رنگ مو و ... تقسیم بندی می‌شوند. همچنین این محصولات دو کاربرد متفاوت دارند که بعضی از آن‌ها در داخل حمام استفاده می‌شوند و نیاز به آبکشی دارند، اما برخی دیگر بعد از حمام استفاده می‌شوند و نیازی به شستشو مجدد ندارند.

ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان یک ماسک با ترکیبات مفید برای مو است که بعد از حمام استفاده می‌شود و موهای شما را نرم و لطیف می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان

این ماسک مو نلی سرشار از مواد مغذی و ترکیبات فرموله ای است که برای مو عالی است و تارهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند. درواقع این محصول حاوی روغن آرگان و ویتامین‌های A و E است که به داخل مو نفوذ می‌کنند و آن را آبرسانی عمقی می‌کنند. برای درک بهتر اثرگذاری این ماسک مو، تاثیر هر ماده را به صورت جداگانه شرح می‌دهیم:

روغن آرگان

این روغن باعث آبرسانی موها می‌شود و آن‌ها را از خشکی و شکنندگی نجات می‌دهد. همچنین این محصول به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین E که دارد، از التهاب پوست سر و در نتیجه شوره سر جلوگیری می‌کند. همچنین یک ماده نرم کننده برای مو است که باعث می‌شود موها بهتر شانه شوند و در آن‌ها گره ایجاد نشود. افزایش استحکام مو، محافظت در برابر حرارت و درمان ریزش مو از ویژگی‌های دیگر این طلای مایع هستند!

ویتامین E

از آنجاییکه این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است، بنابراین از ریزش مو جلوگیری می‌کند. این ماده با افزایش جریان خود در پوست سر و تامین رطوبت مورد نیاز پوست، از خشک شدن موها و پوسته پوسته شدن سر جلوگیری می‌کند.

ویتامین A

این ماده باعث تولید سبوم در پوست سر می‌شود و موهای شما را آبرسانی می‌کند. در نتیجه از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان

  • نرم کننده مو و باز کننده گره‌ها
  • افزایش شانه پذیری مو
  • تغذیه مو و ترمیم بافت‌های آسیب دیده
  • آبرسانی و مرطوب کننده مو و پوست سر
  • جلوگیری از شوره و ریزش مو
  • درخشان و ابریشمی‌کردن مو
  • بدون ایجاد چربی در مو
  • حاوی روغن آرگان و ویتامین‌های E و A

 


 

مزایای مصرف ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان

ماسک مو nelly یک محصول فوق‌العاده است که برای ایجاد نرمی ‌و لطافت در موها بسیار مناسب است. اگر موهایتان را رنگ یا دکلره کرده‌اید و با شانه زدن آن‌ها مشکل دارید، یکبار این محصول را امتحان کنید. ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی موهای شما را نرم می‌کند و با باز کردن گره‌ها، شانه زدن آن‌ها را راحت تر می‌کند. همچنین این محصول با تغذیه موهای آسیب دیده، خشکی مو را برطرف می‌کند و درخشش قبل را به آن‌ها می‌بخشد.

نحوه مصرف ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان

قبل از استفاده از ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • پس از استحمام و شستن موهای خود با شامپو، خیسی موها را بگیرید.
  • سپس مقداری از ماسک مو نرم کننده را بر روی موهای نمدار خود بریزید و آن‌ها را آرام ماساژ دهید تا مواد مغذی جذب موها شوند.
  • سپس می‌توانید موها را شانه زده و سشوار کنید.

توجه داشته باشید که:

  • این ماسک نیازی به ابکشی و شستشو ندارد.
  • برای تاثیر بهتر، محصول را ترجیحاً بر روی موهای نمدار بزنید.
  • دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. 

 

ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان
ماسک مو نرم کننده و مغذی نلی حاوی روغن آرگان
قیمت:
875,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;