0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: اصلاح بدن

One Blade Shaver QP2620

ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620

شناسه کالا: 824534
شناسه کالا: 824534
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620

ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620 (Philips QP2620 body and face hair shaving machine) یک انتخاب عالی و متفاوت برای آقایان است. برند فیلیپس با بهره از تکنولوژی روز دنیا و همچنین فناوری  انقلابی خود این ماشین را با کیفیت و طراحی فوق‌العاده به بازار عرضه کرده و توانسته رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان را جذب نماید. این ماشین اصلاح با فناوری دوگانه مراقب پوست شما بوده و می‌تواند بدون آسیب کوتاه‌ترین موهای زائد روی بدن را از بین ببرد یا کوتاه کند. طراحی این محصول به گونه‌ای است که شما می‌توانید برای تراشیدن همه نواحی بدن استفاده کنید. در ادامه اطلاعات دقیق و جامع‌تری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 


 

عملکرد و کاربرد ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620

ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620 (Philips QP2620 body and face hair shaving machine) دارای یک بدنه بسیار کیفیت و موتور بسیار قدرتمند است. این دستگاه یکی از محصولات جدید کمپانی فیلیپس است و شما می‌تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به آقایان خوش استایل و خوش سلیقه باشد. این ماشین با توجه به کیفیت بالا و همچنین طراحی منحصر به فرد، بهترین ماشین اصلاح معرفی شده و بسیاری از مصرف‌کنندگان پس از خرید آن احساس رضایت کرده‌اند.

آقایان با بهره از این ماشین اصلاح می‌توانند اصلاح بدن و صورت را به طور کامل و با دقت بالایی انجام دهند. قدرت موتور بالا دستگاه موجب شده تا ضخیم‌ترین موهای صورت را بتواند به راحتی کوتاه کند. تیغه‌های بسیار تیز این محصول به راحتی تمامی موهای کوتاه تا 0.2 میلی‌ متر را اصلاح کرده و موجب تمیزی و روشن شدن پوست بدن می‌شود.

در بسته‌بندی این محصول دو تیغه و یک عدد شانه مخصوص قرار داده شده که شما به وسیله آنها می‌توانید اصلاح با کیفیت‌تری داشته باشید. مقاومت بالا بدنه، کوچک بودن دستگاه، ترکیب رنگ فوق‌العاده و همچنین طراحی ارگونومیک از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه محسوب می‌شود. کوچک و قابل حمل بودن دستگاه موجب شده تا این دستگاه حتی در سفر نیز قابل استفاده باشد.

ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس تیغه‌های مقاوم و قابل تعویض دارد. بنابراین با کوچکترین احساس کندی می‌توانید تیغه دستگاه را تعویض کنید و مانند روز اول و به همان کیفیت اصلاح بدن را انجام دهید.

شما با یک ساعت شارژ می‌توانید به طور کامل 60 دقیقه از این محصول به صورت مداوم استفاده کنید. باتری لیتیومی ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس قدرت نگهداری شارژ بالایی داشته و به سرعت شارژ می‌شود.

این محصول از کمپانی فیلیپس کاملا ضد آب بوده و شما به راحتی می‌توانید از آن حتی زیر دوش یا در حمام بهره بگیرید. بنابراین برای استفاده در حمام یا زیردوش حتما باید دستگاه شارژ کامل داشته باشد تا به صورت بی‌سیم از آن استفاده نمایید.

موتور بکار رفته شده در این محصول حرفه‌ای قدرت بالایی داشته و تقریبا با سرعت 200 دور در دقیقه کار می‌کند. بنابراین شما تمامی موهای ضخیم و بلند خود را می‌توانید با بهره از این دستگاه نیز از بین ببرید. برای خرید ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدامات لازم را انجام دهید. با ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماشین ریش تراش فیلیپس اصل را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

 


 

نحوه استفاده از ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620

برای استفاده از این دستگاه قبل از هرچیزی باید دستگاه را به مدت یک ساعت به شارژ بزنید تا شارژ دستگاه کامل شود. این دستگاه سری‌های مختلف دارد. به همین منظور متناسب با نوع نیاز خود سری مورد نظر را انتخاب و آن را روی دستگاه نصب کنید. حالا دکمه پاور (خاموش/روشن) دستگاه را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. پس از روشن شدن ناحیه مورد نظر را بدون کوچکترین آسیب یا کشیده شدن پوست می‌توانید کاملا اصلاح کنید.

 


 

ویژگی‌های ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620

  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • از بین بردن کوچکترین و ریزترین موها حتی 0.2 میلی متر
  • قدرت بالای باتری
  • کیفیت و دوام زیاد
  • مقاوم در برابر آب
  • اصلاح خشک و مرطوب

ویژگی‌های فنی ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل  QP2620

  • وزن: 850 گرم
  • ابعاد دستگاه: 50*70*180 میلی متر
  • جنس تیغه: استیل ضدزنگ
  • تعداد شانه‌های قابل نصب: 5
  • قابلیت شستشو: دارد
  • مدت زمان بازدهی: 45 دقیقه
  • حداقل اندازه اصلاح: 0.2 میلی متر
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ

 


 

نحوه نگهداری از ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل  QP2620

پس از هر بار استفاده از این ماشین اصلاح باید به وسیله برس کوچک مخصوص تمامی موهای داخل تیغه‌های آن را بتکانید و آن را به طور کامل بشویید. این کار موجب افزایش طول عمر دستگاه و همچنین رعایت بهداشت خواهد شد. سپس با یک دستمال تمیز، ماشین اصلاح موی بدن و صورت مدل QP2620 را خشک کنید و آن را در جایی مناسب و به دور از دسترس کودکان قرار دهید. اگر تمامی این نکات را رعایت نمایید، قطعا تا سالهای طولانی می‌توانید از این ماشین اصلاح فیلیپس استفاده کنید.

 

ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620
ماشین اصلاح موی بدن و صورت فیلیپس مدل QP2620
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;