0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Accu Blade Moser(Code: 1472AB)

ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

شناسه کالا: 814688
شناسه کالا: 814688
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB (Promax 1472AB Grooming Kit) یک ریش تراش عالی چند کاره مناسب برای همه آقایانی است که به دنبال یک استایل خاص و متفاوت هستند. این دستگاه در حقیقت یک ریش تراش پیراش حرفه‌ای است که حتی آرایشگران برای نظم دادن به ریش، سیبیل و... مشتریان می‌توانند از آن نیز بهره بگیرند. جنس تیغه‌های با کیفیت و ضد زنگ این محصول موجب شده تا شما بتوانید سالیان سال بدون کوچکترین مشکلی از آن بهره بگیرید. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک ماشین ریش تراش حرفه‌ای و عالی هستید، ماشین اصلاح پرومکس اکیو بلید بهترین انتخاب خواهد بود.

 


 

عملکرد و کاربرد ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB (Promax 1472AB Grooming Kit) یک دستگاه پیرایش بسیار قدرتمند است که شما با بهره از آن می‌توانید موهای سر و صورت خود را کوتاه و مرتب کنید. این دستگاه حرفه‌ای و چند منظوره دارای 5 سری متنوع شامل تیغه بزرگ با پهنای 35 میلی متر، تیغه متوسط با پهنای 25 میلیمتر، مو زن گوش و بینی، تیغه کوچک با پهنای 5 میلی متر و یک سری شیو است. شما با متناسب با نوع استایل و میزان موی خود می‌توانید یکی از سری‌های مناسب را انتخاب کنید.

یکی از مزیت‌‎ها و کاربردهای بسیار خاص ماشین ریش تراش پرومکس مدل اکیو بلید این است که شما بدون نصب هیچ یک از شانه‌ها تنها با تنظیم تیغه‌ها به وسیله دکمه روی بدنه می‌توانید اصلاح را در سه سایز مختلف انجام دهید.

کلیه تیغ‌های به کار رفته شده در این دستگاه (ثابت و متحرک) تمام استیل است. همچنین در ساختار این دستگاه، محور انتقال نیروی موتور به تیغه‌ها نیز فلزی بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد. طراحی این دسته ریش تراش پرومکس چند منظوره ضد لغزش است. این محصول بدون کوچکترین صدا کار می‌کند. بنابراین شما در هر ساعتی از شبانه‌روز بدون آزار و اذیت خانواده و اطرافیان می‌توانید از این دستگاه بهره بگیرید.

کاربرد این محصول کاملا دو منظوره بوده و شما می‌توانید پس از اتمام شارژ، در صورت نیمه کاره ماندن اصلاح با اتصال کابل برق از دستگاه بهره بگیرید. نشانگر موجود روی بدنه، میزان شارژ را به شما نمایش می‌دهد. بنابراین در صورت اتمام یا پایین بودن شارژ، آن را با کابل حتما شارژ نمایید. با 8 ساعت شارژ کردن کامل دستگاه، می‌توانید 50 الی 60 دقیقه به صورت مستمر از آن استفاده کنید.

این محصول از برند پرومکس دارای قابلیت Accublade است. این ویژگی مدرن‌ترین دستاورد در زمینه تیغه‌های برش است. براساس محاسبه دقیق زاویا و فواصل دندانه‌های تیغه، موجب کارایی بسیار بالای تیغه‌ها در برش می‌شود. بنابراین فرد می‌تواند اصلاح سر و صورت را به شکلی دقیق و متمرکزتری انجام دهد.

 


 

نحوه استفاده از ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

جهت استفاده از ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید قبل از هر کاری باید دستگاه را به مدت 8 ساعت از طریق کابل موجود در بسته‌بندی محصول، شارژ کنید. سپس سری مناسب را براساس نوع اصلاح انتخاب و آن را روی ماشین ریش تراش نصب کنید. حال به وسیله دکمه پاور (خاموش/روشن) آن را روشن کنید و فرآیند اصلاح را انجام دهید.

 


 

ویژگی‌های ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

  • دارای سری‌های متنوع
  • کاربردی چند منظوره
  • طراحی مدرن و دسته کاملا ارگونومیک
  • دارای قابلیت Accublade

ویژگی‌های فنی ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفحه نمایش: صفحه دیجیتال با نمایش درصد شارژ باتری
  • مدت شارژ کامل: 8 ساعت
  • زمان شارژدهی: 50 تا 60 دقیقه
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی سیم), برق خانگی (با سیم)

 


 

مزایای استفاده از ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، شما به وسیله این دستگاه چند منظوره می‌توانید یک استایل خاص و منحصر به فرد داشته باشید. چرا که با بهره از سری‌های مختلف این دستگاه می‌توانید هر نوع استایلی را روی صورت و موهای خود پیاده‌سازی کنید. برخی از مزایای استفاده از ماشین اصلاح پرومکس اکیو بلید به شرح زیر است:

  • محافظت از پوست در برابر آسیب
  • دسته ارگونومیک که موجب اصلاح سریع، با کیفیت و متمرکز می‌شود. همچنین این دستگاه از متریالی ساخته شده که به هیچ عنوان لیز نمی‌خورد.
  • مناسب برای سفر
  • کاربردی و چند منظوره

برای خرید این دستگاه با ویژگی‌های بالا کافیست به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید.با ثبت سفارش این محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

 


 

نحوه نگهداری از ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB

نگهداری درست و اصولی از این ماشین ریش تراش موجب افزایش طول عمر هر چه بیشتر آن می‌شود. بنابراین شما پس از هر بار استفاده از این دستگاه باید آن را کاملا تمیز کنید تا موهای موجود در دستگاه از آن خارج شود. سپس آن را در جایی مناسب قرار دهید. فراموش نکنید با پر شدن شارژ، ماشین ریش تراش را از برق بکشید تا تحت تاثیر نوسانات برقی، دچار مشکل فنی نشود.

ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB
ماشین اصلاح پرومکس مدل اکیو بلید کد 1472AB
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;