0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Sebuma Liquipain Face Wash

مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب

شناسه کالا: 823504
شناسه کالا: 823504
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
227,700 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مایع شوینده غیر صابونی آردن از جمله شوینده‌های غیر صابونی است که برای شستن پوست صورت و تنظیم چربی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 آردن سبوما یک برند معتبر ایرانی است که در زمینه‌های محصولات بهداشت کودک، محصولات مراقبت از پوست، ضد آفتاب، محصولات مراقبت از پوست آقایان و کودک و انواع کرم‌ها تولید می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی مایع شوینده غیر صابونی بدن آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب Sebuma Liquipain Face Wash بپردازیم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما بر پوست چگونه است؟

شستشوی مناسب یکی از راه‌های صحیح مراقبت از پوست است. پوست در معرض آلاینده‌های بسیاری از قبیل آلودگی هوا، باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست، سلول‌های فرسوده پوست، چربی‌های ترشح شده از غدد چربی و همچنین انواع باکتری‎ها و میکروب‌های بیماری زا قرار دارد. یک شوینده مناسب علاوه بر پاکسازی پوست صورت، باید قادر به رفع سلول‌های مرده پوست نیز باشد. همچنین مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش دهد. مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما حاوی عصاره‌های گریپ فروت, بابونه, رزماری, نعنا, هاماملیس است که باعث تنظیم ترشح چربی و جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سر سفید در پوست می‌شود. همچنین فاقد مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی بوده و به درمان خشکی و زبری پوست کمک می‌کند.

 


 

 ترکیبات مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما

مواد اصلی به کار رفته در این محصول عبارتند از:

اسید سالیسیلیک، گلوکونات روی، عصاره سبونورمین، کوکامیدوپروپیل بتائین، آمونیوم لورت سولفات، دی سدیم کوکوامفو دی استات، سدیم تری دست سولفات، پروپیلن گلیکول، کوکوگلوکوزاید، PEG-۱۸ گلیسریل اولئات، کوکوآت، PEG-۱۵۰ دی استئارات، گلیسرین، ستئاره-۶۰ میریستیل گلیکول، پانتنول، PEG-۷ گلیسریل کوکوآت، توکوفریل استات، عصاره گریپ فروت, عصاره بابونه,عصاره رزماری, عصاره نعنا, هاماملیس لورت-۴، PEG-۴۰ هیدروژنیتد استر اویل، سدیم کلراید، متیل ایزوتیازولینون، متییل کلروایزوتیازولینون، DMDM هیدانتوین، دی سدیم ا د ت آ، اسانس، آب دیونیزه

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما پرداخته‌ایم:

 عصاره بابونه

عصاره بابونه به کمک خواص درمانی خود سبب کاهش التهاب و قرمزی می‌شود. از طرفی این گیاه یک محصول ضدعفونی‌کننده است که با باکتری‌ها و عفونت مبارزه می‌کند. لذا خاصیت گیاه بابونه برای پوست این است که با رفع التهاب و عفونت، جوش و آکنه را برطرف می‌کند.

 

عصاره گریپ فروت

این عصاره می‌تواند به تنظیم تولید سبوم، جلوگیری از جوش زدن و ایجاد پوستی سالم و درخشان کمک کند. عصاره گریپ فروت علیه میکروب‌ها عمل می‌کند و به تقویت و سفت شدن پوست کمک کرده و حتی به کاهش ظاهر استریا، سیاهرگ‌ها و جای زخم نیز می‌تواند کمک کند.

 

 عصاره رزماری

عصاره گیاه رزماری سرشار از آنتی اکسیدان است. این میزان زیاد از آنتی اکسیدان از پوست محافظت می‌کند و علائم پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد. از دیگر خواصی که در عصاره این گیاه وجود دارد، رزمارینیک اسید است که مشکلات پوستی مانند اگزما، آلرژی و آکنه را بهبود می‌بخشد و مانند آب روی آتش عمل می‌کند.

 

 عصاره هاماملیس

یکی از آنتی‌اکسیدان‌های اصلی عصاره هاماملیس گروهی از ترکیبات شیمیایی با نام تانن است. استفاده از تانن‌ها روی پوست اثر خشک‌کننده و منقبض‌کننده دارد. تانن‌ها با فشرده کردن پروتئين‌های پوست یک لایه روی پوست ایجاد می‌کنند که تا حدودی چربی پوست را کنترل کرده و به کوچک کردن ظاهر منافذ کمک می‌کند.

 عصاره نعنا

نعنا خاصیت ضد باکتری قوی دارد و حاوی اسید سالیسیلیک است که هر دو به صورت موثر از آکنه جلوگیری می‌کنند. همچنین حاوی ویتامین A است که ترشح چربی را در افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند کنترل می‌کند. استفاده از این ماده ممکن است به درمان آکنه و در عین حال تمیز کردن منافذ پوست کمک کند.

 


 

ویژگی‌ های مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما

  • پاک کننده صورت از مواد آرایشی و آلودگی های سطحی
  • پاک کننده گرد و غبار و چربی اضافی پوست
  • دارای قدرت شویندگی و پاک کنندگی بالا
  • مناسب برای افراد با پوست چرب
  • پیشگیری از ایجاد آکنه و جوش
  • فاقد مواد صابونی حساسیت زا
  • رایحه دلپذیر و ماندگاری بالا
  • عدم ایجاد خشکی و کشیدگی
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • تنظیم چربی و ph پوست
  • نرم کننده، لطافت بخش

 


 

مزایای استفاده از مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم؛ پوست صورت در معرض آلاینده‌های بسیاری از قبیل آلودگی هوا، باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست در مدت زمان طولانی، سلول‌های فرسوده پوست چربی های ترشح شده از غدد چربی و انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها قرار دارد. چرب شدن پوست معمولا با ترشح غیر طبیعی و بیش از حد سبوم از غدد سباسه صورت می‌گیرد که باعث مسدود شدن منافذ پوستی شده و سبب ایجاد کومدون و آکنه‌های التهابی و چرکی در سطح پوست می‌شوند. مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما مانند صابون‌ها محیط را قلیایی نکرده و با کاهش چربی متعادل از سطح پوست سبب جلوگیری از خشکی آن می‌شوند.

نحوه مصرف مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما

قبل از مصرف به موارد زیر توجه فرمایید.

  • ابتدا پوست صورت خود را با مقداری آب خیس کنید
  • مقداری از ژل را روی پوست خود ماساژ دهید تا آلودگی‌ها را پاک کند
  • پس از اطمینان از پاکسازی، مجدد با مقداری آب، ژل را از روی صورت خود بشویید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

 استفاده از مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما برای چه افرادی مناسب است؟

همواره افراد با پوست چرب بیش از دیگران مستعد جوش و آکنه هستند. این افراد برای تنظیم و کنترل چربی پوست خود نیازمند محصولات درمانی و مراقبتی نظیر انواع شامپو و ژل شوینده هستند تا از بروز و نمایان شدن عارضه‌هایی چون آکنه و جوش پیشگیری کنند.

شستشوی روزانه با شوینده مناسب یکی از قسمت‌های ضروری در روتین این افراد است. مایع شوینده غیر صابونی بدن آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب Sebuma Liquipain Face Wash  با طراحی منحصر به فرد و ترکیبات فوق قوی خود بهترین گزینه برای شستشوی ملایم روزانه و تنظیم چربی پوست است.

 

مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب
مایع شوینده غیر صابونی آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب
قیمت:
227,700 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;