0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Two Phase Makeup Remover

محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب

شناسه کالا: 821873
شناسه کالا: 821873
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همه ما می‌دانیم که مواد آرایشی حاوی ترکیبات چرب و مضری هستند که موجب آسیب به بافت پوست شده و با انسداد منافذ، یکی از عوامل اصلی ایجاد جوش محسوب می‌شوند. بنابراین بر همه ما واجب است که پس از میکاپ و آرایش در طول روز، آن‌ها را از روی صورت پاک کنیم و با پوستی تمیز و عاری از آلودگی به رختخواب برویم.

پیشنهاد ما به شما، استفاده از محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب است که قادر است هرگونه آرایش را از روی صورت به خصوص چشم‌ها و لب‌ها پاک کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از ریمل، خط چشم و رژ لب ضد آب استفاده می‌کنید، این محصول می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد.

 


 

 نحوه اثرگذاری محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب

محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر به این دلیل دو فاز ساخته شده است تا با ترکیبات قوی و در عین حال ملایم خود، بتواند آرایش‌های ضد آب را پاک کند. از آنجایی که اکثر خانم‌ها از لوازم آرایشی ضد آب مانند ریمل، خط چشم، رژ لب و... استفاده می‌کنند تا آرایش بادوام و ماندگارتری داشته باشند، اما برای پاک کردن آن با مشکل مواجه می‌شوند.

این مشکل تا جایی پیش می‌رود که ممکن است ساعت‌ها مشغول پاک کردن آرایش خود با مواد مختلف باشید که می‌تواند به چشم‌ها و پوستتان آسیب وارد کند. در نهایت هم خسته می‌شوید و با آرایش نصف و نیمه به رختخواب می‌روید! اما با استفاده از این محلول دو فاز می‌توانید میکاپ خود را در عرض چند دقیقه پاک کنید. ضمن اینکه نیازی به شستشو هم ندارد.

این شوینده و پاک کننده صورت، علاوه بر پاک کردن آرایش‌های ضد آب، از پوست شما در برابر پیری و عوارض ناشی از میکاپ نیز محافظت می‌کند. همانطور که می‌دانید، مواد آرایشی به داخل پوست و منافذ نفوذ می‌کنند و با انسداد آن‌ها موجب ایجاد جوش می‌شوند. برخی از مواد آرایشی نامرغوب نیز موجب خشکی پوست و ایجاد چین‌وچروک در طول زمان می‌شوند.

این محلول آرایش پاک کن دو فاز حاوی دکسپانتنول و هیالورونیک اسید است که رطوبت و آب را تا هزار برابر وزن خود ذخیره می‌کند و از این طریق، خشکی پوست را برطرف می‌کند. به دنبال این امر، خاصیت ارتجاعی پوست افزایش یافته و قابلیت آرایش‌پذیری آن نیز بیشتر می‌شود.

 


 

ویژگی‌های محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب

  • پاک کردن آرایش چشم‌ها، لب و صورت
  • قدرت بالا در پاک کنندگی آرایش‌های ضد آب
  • مراقبت از پوست و عدم آسیب به بافت آن
  • حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان
  • نرم کننده و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • تسکین دهنده و حاوی ترکیبات موثر در سلامت پوست
  • ضدالتهاب و کاهش خارش و قرمزی در پوست‌های حساس
  • بدون ایجاد حساسیت و قابل استفاده برای افراد دارای چشم‌های حساس
  • بدون نیاز به آبکشی

 


 

مزایای استفاده از محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب

محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر به دلیل برخورداری از آلانتوئین، اثرات ضد حساسیت قابل توجهی دارد و همین امر سبب شده است که هیچ مشکل و خارشی برای چشم‌های حساس ایجاد نکند. ضمن اینکه این ماده به کاهش التهاب و قرمزی پوست در افرادی که پوست حساس دارند، کمک می‌کند و مانع خارش چشم و پوست می‌شود.

از دیگر مزیت‌های این محلول دو فاز آرایش پاک کن باید به ترکیبات مقاوم آن اشاره کنیم که به شما امکان می‌دهد آرایش ضد آب خود را سریع و بی‌دردسر پاک کنید. یکی از ترکیبات این محصول عصاره خیار ست که خاصیت خنک کنندگی و تسکین دهندگی دارد. جوانه گندم موجود در این محصول خاصیت ضد چروک دارد و در رفع چین‌وچروک‌ها و علائم پیری پوست موثر است.

 بابونه ضد لک و روشن کننده است و موجب درخشش پوست می‌شود. در آخر باید به پنیرک اشاره کنیم که علاوه بر کاهش علائم پیری، خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و از سلول‌های پوستی در برابر رایکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

برای خرید این محصول کاربردی می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و کاملا امن سفارش دهید.

نحوه مصرف محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب

برای پاک کردن آرایش خود، پد آرایشی یا پنبه را به محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر آغشته کنید و روی صورت، چشم‌ها و لب‌هایتان بمالید تا آلودگی و چربی مواد آرایشی از روی صورتتان پاک شود.

توجه داشته باشید که:

  • این محصول ضد حساسیت است اما در صورت حساسیت به مواد تشکیل دهنده، مصرف را متوقف کنید.
  • محصول را دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگه دارید.

 


 

ترکیبات محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب

آب دیونیزه، سدیم لوریل سارکوزینات، پی‌ای‌جی-۴۰ روغن کرچک هیدرولیز شده، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، پروپیلن گلیکول، سدیم هیالورونات، عصاره جوانه گندم، عصاره بابونه، عصاره پنیرک، عصاره خیار، دکسپانتنول، آلانتوئین، روغن دانه سویا، دی سدیم ا.د.ت.ا، فنوکسی اتانول، بنزوئیک اسید، کاپریلیل گلیکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.

 

 

محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب
محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر مناسب برای آرایش ضد آب
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;