در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب

Sebuma Azelin40 Localized Anti Acne Solution

شناسه محصول: 823506
شناسه محصول: 823506
تولید کننده: آردن - Ardene آردن - Ardene
آماده ارسال
434,700 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست چرب
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

محلول ضد جوش آردن به روش‌های مختلفی سعی در کاهش جوش‌های صورت، جلوگیری از ایجاد آن و از بین بردن جای جوش‌های ترمیم شده دارند.

آردن سبوما اولین برند تخصصی تولید محصولات برای پوست چرب در ایران است. این برند سعی کرده با فرمولاسیون مدرن، مشکلات پوست چرب را کاهش دهد. این برند موفق با ترکیب مناسب مراقبت از پوست و ترکیبات دارویی و درمانی محصولاتی با کیفیت تولید کرده تا مشکلات پوست‌های چرب را کاهش دهد. در ادامه به بررسی و توضیح محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب Sebuma Azelin40 Localized Anti Acne Solution پرداخته‌ایم؛ که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.


نحوه اثرگذاری محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما بر پوست چگونه است؟

بروز جوش صورت تحت تأثیر متغیرهای مختلفی قرار می‌گیرد. تغییرات هورمونی در بدن، مانند دوران نوجوانی، بارداری، دوران قاعدگی، و پس از آن می‌تواند منجر به بروز این عارضه شود. این تغییرات هورمونی می‌توانند به افزایش ترشح چربی پوست، انسداد منافذ چربی و رشد باکتری‌ها منجر شوند. محلول ضد جوش آردن سبوما حاوی سالیسیلیک اسید به فرم لیپوزومی است که به افزایش نفوذ این ماده به داخل پوست کمک می‌کند. سالیسیلیک اسید یک بتا هیدروکسی است که با اثرات کراتولیتیک خود باعث می‌شود سلول‌های مرده پوست سریع تر از سطح پوست جدا شوند و منافذ پوست که به علت کراتینه شدن سلول‌های مجرای فولیکول بسته شده‌اند باز شوند و از تجمع چربی در غدد سباسه جلوگیری می‌شود.


ترکیبات محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

اسید آزلائیک ۲۰%، اسید سالیسیلیک، اسید ماندلیک، اسید لاکتیک، ژل آلوئه ورا، اتیل الکل، پروپیلن گلیکول، گلیسرین، هیدروکسی اتیل سلولز، پلی سوربات-۶۰، توکوفریل استات، پانتنول، دی سدیم ا دت  آ، ایمیدازولیدینیل اوره، سدیم متیل پارابن، آلانتوئین، سدیم پروپیل پارابن، اسانس، آب

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما پرداخته‌ایم:

توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و مانعی به شکل محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

 پانتنول

پانتنول دارای خواص مرطوب کننده است، به این معنی که به پوست اجازه می‎دهد تا رطوبت را حفظ کند و عمل آبرسانی را انجام می‌دهد. پانتنول یک عنصر رایج در درمان‌های ترمیم زخم است و به عنوان یک التیام بخش عمل می‌کند.

اسید آزلائیک

 آزلائیک اسید برای درمان ناراحتی‌های پوستی از جمله آکنه به کار می‌رود. آزلائیک اسید دو عملکرد دارد اولاً باکتری‌ها را از بین می‌برد و دوماً می‌تواند منافذ بسته پوستی را باز نماید

 اسید سالیسیلیک

سالیسیلیک اسید به پوست نفوذ می‌کند و سلول‌های مرده‌ی پوست که باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شوند را در خود حل می‌کند. به این ترتیب با پاکسازی منافذ جوش‌ها زودتر بهبود می‌یابند و از بروز جوش‌های جدید هم جلوگیری می‌شود.

 ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه‌ورا دارای خواص ضدالتهابی است که می‌تواند به تسکین شیوع آکنه‌های موجود روی پوست کمک کند.

 گلیسرین

این روغن آکنه‌های صورت را می‌تواند درمان کند و مقادیر چربی اضافه پوست را از بین ببرد، باعث لطافت بیشتر و نرمی پوست شود و علاوه بر این باعث مرطوب کنندگی و هیدراته شدن پوست شود.


ویژگی‌های محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما

  • دارای خاصیت لایه برداری ملایم و افزایش سرعت بازسازی پوست
  • رفع جوش های موضعی و برطرف کردن لک های ناشی از آن
  • آنتی باکتریال و کمک به پیشگیری باکتری‌های مولد جوش و آکنه
  • با خواص ضد التهاب و آرام بخش پوست های ملتهب
  • کمک به رفع جوش‌های سرسفید و سر سیاه
  • لایه بردار و حذف سلول‌های مرده پوست
  • التیام بخش و بهبود دهنده جای جوش
  • جلوگیری از باقی ماندن جای جوش
  • کنترل و تنظیم چربی پوست
  • بدون مواد مضر
  • اثربخشی سریع


 مزایای استفاده از محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما چیست؟

آکنه و جوش ممکن است به‌ دلایل مختلفی روی پوست ایجاد شود. علت بروز آکنه و نوع جوش، تعیین‌ کننده نوع درمان آن است. ترکیبات آنتی باکتریال در محلول ضد جوش آردن سبوما باعث می‌شود که باکتری‌های مولد آکنه از میان رفته و درمان به سرعت انجام پذیرد. عصاره آلوئه ورا در این محصول کنترل چربی و ضد جوش با اثرات ضد التهابی فوق العاده باعث کاهش سریع التهاب فولیکول‌های مو شده و قرمزی و تورم جوش‌ها را از میان می‌برد و به سرعت اثر درمانی محصول حتی پس از اولین استفاده نمایان می‌شود.


استفاده از محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما برای چه افرادی مناسب است؟

پوست چرب، یکی از انواع پوست‌های پردردسر است که پتانسیل بروز انواع جوش و آکنه را دارد و افراد دارای پوست چرب باید همواره به‌ فکر مراقبت از پوست خود و استفاده از محصولات فاقد چربی برای پیشگیری از جوش زدن باشند. پوست چرب به‌ مرور زمان محلی برای تجمع باکتری و ایجاد جوش خواهد شد؛ لذا محلول ضد جوش و التیام بخش آردن مدل سبوما مناسب برای پوست چرب Sebuma Azelin40 Localized Anti Acne Solution  برای افراد با نوع پوست چرب و براق یک محصول بسیار کاربردی و تاثیرگذار به شمار می‌آید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس