0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Micellar Cleansing Water

محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس

شناسه کالا: 818283
شناسه کالا: 818283
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همانقدر که آرایش کردن برای یک خانم ایرانی مهم است، پاک کردن آرایش نیز از دغدغه‌های آن‌ها است. یکی از بهترین روش‌هایی که زمان کمی ‌از شما می‌گیرد و در عوض پوستتان را تغذیه و آبرسانی می‌کند، استفاده از محلول پاک کننده آرایش است. همانطور که می‌دانید، شستن صورت برای پاک کردن آرایش وقت زیادی از شما می‌گیرد و ممکن است همه آلودگی‌ها و چربی‌های روی پوست را از بین نبرد. اما میسلار واتر به راحتی می‌تواند چربی و مواد آرایشی را به خود جذب کند و صورت شما را پاک و تمیز کند. ضمن این که این محصول، نیازی به شستشو و آبکشی ندارد.

میسلار واتر درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس، یکی از پاک کننده‌های قدرتمند آرایش است که قادر است کرم‌های آرایشی را به راحتی پاک کند و در عین حال، پوست را آبرسانی و هیدراته کند. درواقع، این پاک کننده آرایش، مثل یک لوسیون بدن مرطوب کننده عمل می‌کند و پوست حساس و خشک شما را نرم و لطیف می‌کند.

 


 

میسلار واتر چیست و چه کاربردی دارد؟ 

میسلار واتر یک محصول شوینده و پاک کننده صورت است که قادر است همه کرم و مواد آرایشی روی صورت را به راحتی پاک کند. ظاهر این محصول همانند آب صاف و زلال است، اما سرشار از میسل است. میسل‌ها موادی هستند که هر گونه چربی و آلودگی را به خود جذب می‌کنند و صورت را کاملا پاکسازی می‌کنند. درواقع، ترکیبات موجود در میسلار واتر یا همان محلول پاک کننده آرایش، آب دوست و آب گریز هستند. به این معنی که هم پوست را پاکسازی و شفاف می‌کنند و هم رطوبت و نرمی ‌به پوست می‌بخشند. به عبارت دیگر، محلول‌های پاک کننده آرایش، نه تنها آلودگی و چربی‌های پوست را از بین می‌برند بلکه پوست را آبرسانی می‌کنند و حس نرمی ‌و لطافت به آن می‌دهند. ضمن این که میسلار واتر کارتان را بسیار راحت می‌کند و شما را از حمل کردن صد‌ها شوینده و تونر و ... بی نیاز می‌کند.

محلول میسلار واتر درماتیپیک که این صفحه به آن اختصاص داده شده است، به صورت تخصصی برای پوست‌های خشک و حساس ساخته شده است. درواقع این محصول، ترکیبات و مواد کاملا ملایمی ‌دارد و باعث ایجاد خارش در پوست حساس خصوصا پوست اطراف چشم‌ها نمی‌شود. همچنین با آبرسانی و هیدراته کردن پوست خشک، احساس نرمی ‌به آن می‌دهد و دیگر نگران کشیده شدن پوست خشک خود نیستید.

 


 

نحوه اثرگذاری محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک

محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک یک محلول قدرتمند و در عین حال با ترکیبات ملایم است که برای پوست خشک و حساس عالی عمل می‌کند. چرا که این محلول، ضمن از بین بردن تمام آلودگی‌ها و چربی‌های موجود در پوست، رطوبت پوست را حفظ می‌کند و با ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست، از خشکی و ایجاد خارش جلوگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید، پوست‌های خشک و حساس به علت بی آبی، بیشتر مستعد اگزما و خارش هستند، اما این محلول به علت آبرسانی عمقی پوست، آن را هیدراته می‌کند و مانع این عارضه‌های پوستی می‌شود. یکی از خوبی‌های محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک این است که قادر است هر نوع آرایش مثل کرم پودر، پرایمر و حتی ریمل‌های ضد آب را در خود حل کند و اثری از آن‌ها باقی نگذارد. از این گذشته، میسلار واتر درماتیپیک به شستشو نیازی ندارد.

گفتنی است که محلول پاک کننده آرایش درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس، حاوی عصاره بابونه، جلبک و کالاندولا است که هر کدام علاوه بر خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی خود، یک آنتی اکسیدان هستند و پوست را کاملا پاکسازی می‌کنند. ازدیگر ترکیبات موجود در محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک می‌توان به آگوآکسیل، گلیسیرین، کلاژن، آلانتوئین و دکسپانتنول اشاره کرد که در پوست حس نرمی ‌و لطافت ایجاد می‌کنند و PH پوست را تنظیم می‌کنند تا دیگر قلیایی و خشک نباشد.

 


 

ویژگی‌های محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک

  • پاک کردن کامل آرایش و چربی‌ها
  • پاکسازی پوست
  • ضد حساسیت و قرمزی در پوست اطراف چشم
  • ایجاد نرمی‌و لطافت در پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • تنظیم PH طبیعی پوست
  • تسکین دهنده  التیام بخش
  • مناسب برای پوست خشک و حساس
  • بدون نیاز به آبکشی

 


 

مزایای محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک

مزیت استفاده از میسلار واتر درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس این است که علاوه بر پاک کردن آرایش و بی نیاز کردن شما از استفاده از مواد شوینده و صابون‌های قلیایی، پوستتان را آبرسانی و تغذیه می‌کند. همچنین این محلول پاک کننده آرایش، از ایجاد حساسیت در پوست ظریف اطراف چشم جلوگیری می‌کند و شادابی و لطافت به آن می‌بخشد.

نحوه مصرف محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک

برای پاک کردن آرایش روزانه خود، می‌توانید مقداری از محلول میسلار واتر درماتیپیک را بر روی پد آرایشی ریخته و آن را روی صورت خود بمالید. این محلول جذب بالایی دارد و تمام آلودگی و چربی را به خود جذب می‌کند. حتی می‌توانید ریمل ضد آب خود را با این محلول به راحتی پاک کنید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس این محلول با چشم‌ها خودداری کنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در دما و شرایط محیطی مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

همچنین برای خرید محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

 

 

محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس
محلول پاک کننده آرایش میسلار درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;