0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: مداد چشم

Made To Last Definition Eye Pencil

مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست

شناسه کالا: 822743
شناسه کالا: 822743
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن یک آرایش چشم بی نقص کار دشواری است و هر کسی به خوبی از پس آن برنمی‌آید اما کشیدن مداد چشم کاری آسان است به طوری که بسیاری از بانوان به سادگی و حتی بدون آینه می‌توانند با مداد کشیدن چشمان خود را آرایش کنند. به سبب همین سهولت در استفاده؛ مداد چشم به یکی از ابزارهای آرایشی محبوب بانوان تبدیل شده است.

شاید استفاده از مداد چشم کاری ساده به نظر آید اما انتخاب آن از برندی معتبر کاری نسبتا سخت است اما ما در کنار شما هستیم تا با معرفی و عرضه بهترین برندهای روز دنیا؛ لوازم آرایشی با کیفیتی را در کیف آرایشی خود داشته باشید.

برند پوپا یکی از همین برندهای خوش آوازه است که با بیش از 47 سال سابقه در تولید محصولات آرایشی به یکی از بهترین برندهای ایتالیایی تبدیل شده که محصولات با کیفیت و بی‌نظیری تولید و روانه بازار می‌کند.

پوپا با عرضه لوازم آرایشی متنوعی نظیر کرم پودر، رژ لب، ریمل، خط چشم ماژیکی، مداد چشم و غیره توانسته به خوبی اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب کند.

یکی از محصولات محبوب پوپا؛ مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی مداد چشم ضدآب پوپا (Made To Last Definition Eye Pencil) بپردازیم. با ما همراه باشید.

 


 

مداد چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما شما هم سرمه‌های قدیم را به یاد دارید که چقدر خوب چشم‌ها را مشکی و جذاب می‌کردند اما استفاده از این ابزار نوستالژیک ایرادهایی هم دارد نظیر اینکه مصرف آن با دشواری همراه است یا اینکه پس از گذشت زمانی کوتاه اطراف چشم را سیاه می‌کند.

حالا مداد چشم‌هایی مثل مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست وارد بازار شده‌اند که ضمن استفاده راحت؛ ماندگاری بالایی نیز دارد و با خاصیت ضد آبی هرگز آرایش شما را بهم نمی‌ریزد. این محصول چشمانی درشت، خوش حالت و دلربا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 


 

ویژگی‌های مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست

  • آزمایش شده و مورد تایید متخصصین چشم
  • ضد آب و دارای ماندگاری بسیار بالا
  • دارای بافتی بسیار نرم و ابریشمی
  • با کمترین درصد بروز حساسیت
  • همراه با مداد تراش مخصوص
  • دارای رنگدانه‌های بسیار غنی
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای استفاده از مداد چشم ضدآب پوپا

مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست (Made To Last Definition Eye Pencil) یکی از محصولات بسیار محبوب تولید شده توسط این کمپانی ایتالیایی است.

این محصول از بافتی نرم و روان برخوردار است که تنها با یک بار کشیدن آن متوجه وجود رنگدانه‌های بسیار غنی و مشکی آن خواهید شد. یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای مصرف آن نیز مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت است. این مداد چشم پوپا به هیچ عنوان به واسطه چربی پشت پلک، تعریق زیاد یا در مواجه با آب نمی‌ریزد و به همان شکل اولیه خود باقی می‌ماند.

این نیز گفتنی است که این مداد چشم یک جایگزین عالی برای خط چشم است چرا که با وجود آن می‌توانید یک خط چشم دقیق، بی نقص و زیبا خلق کنید.

استفاده از این محصول برای افرادی که چشمانی حساس دارند یا می‌خواهند در استخر نیز آرایشی کامل و بدون ریزش داشته باشند گزینه‌ای عالی هستند.

نحوه مصرف مداد چشم پیچی پوپا مدل ومپ

  • قبل از آرایش چشم از کانسیلر استفاده کنید
  • مداد چشم پوپا را روی خط بالایی یا خط درونی  پلک بکشید
  • برای محافظت از نوک مداد در برابر ضربه و آلودگی بعد از استفاده درب محصول را محکم ببندید
  • در جای خشک و خنک نگهداری کنید

 


 

خرید مداد چشم پیچی پوپا مدل ومپ

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

چشمان شما حرف اول را در جذابیت چهره‌تان می‌زنند اما نه چشمانی خسته و بی روح؛ کمپانی‌ پوپا با تولید این مداد چشم به کمک شما آمده تا چشمانی جذاب و دلربا داشته باشید.

مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست
مداد چشم ضدآب پوپا مدل مید تو لست
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;