0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Nose & Ear Hair Trimmer 3250T

موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

شناسه کالا: 809215
شناسه کالا: 809215
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
664,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T (Promax 3250T Nose And Ear Trimmer) توسط برند پرومکس تولید و به بازار عرضه می‌شود. این موزن کیفیت بالایی داشته و طراحی بسیار خاص و فوق‌العاده آن در وهله اول نگاه مشتری را به خود جذب می‌کند. شما از طریق این ماشین موزن پرومکس T3250 می‌توانید موهای بلند شده درون بینی و گوش را به راحتی اصلاح کنید. بنابراین شما با خرید یک موزن بینی و گوش قادر خواهید بود، علاوه بر رعایت بهداشت فردی، همیشه استایلی مرتب و تمیز داشته باشید. در ادامه اطلاعات جامع و دقیق‌تری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


 

نحوه عملکرد و کاربرد موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T (Promax 3250T Nose And Ear Trimmer) کیفیت بسیار و مقاومت بالایی دارد. جنس بدنه این محصول تمام استیل است و در اثر ضربه و سقوط مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. یک درب‌پوش به منظور رعایت بهداشت در بسته‌بندی این محصول موجود است.

شما به وسیله دستگاه موزن گوش و بینی پرومکس می‌توانید اصلاح گوش و بینی خود را با تمرکز و کیفیت بسیار بالایی انجام دهید. این دستگاه ابعاد کوچک و وزن بسیار سبکی دارد که تنها توسط یک باتری قلمی کوچک کار می‌کند.

در حقیقت شما با داشتن این دستگاه کاربردی می‌توانید موهای زائد درون گوش و بینی خود را با سرعت از بین ببرید. تیغه‌های این محصول از جنس استیل ضد زنگ است. با اتصال تیغه به بدنه اصلی شما به راحتی می‌توانید خط ریش و سبیل خود را مرتب نمایید.

تکنولوژی اصلاح در این محصول سیستم چرخشی قطع مو است که نه تنها استفاده از دستگاه را ایمن نموده بلکه موجب شده تا مصرف‌کننده حین اصلاح موهای زائد بینی و گوش درد کمتری را احساس کند.

موزن بینی و گوش T3250 کاملا ضد آب بوده شما در محیط‌های رطوبتی مانند حمام می‌توانید به راحتی و با خیالی آسوده به راحتی از آن بهره بگیرید و موهای زائد داخل بینی و گوش را با سرعت هر چه تمام از بین ببرید.

این دستگاه به واسطه یک باتری 1.5 ولتی کار می‌کند. به همین منظور کار کردن با آن کار ساده و راحتی است. به گونه‌ای که آقایان و خانم‌ها در سنین بالا نیز می‌توانند به راحتی از این دستگاه بهره بگیرید. لامپ تعبیه شده در کنار سری‌ها موجب شده تا فرد کوچکترین و ریزترین موهای موجود درون بینی را مشاهده نماید. پایه نگهدارنده این دستگاه همه چیز را در طراحی آن کامل نموده و افراد برای نگهداری می‌توانند از این استند بهره بگیرند.

جهت تهیه این محصول کاربردی و حرفه‌ای شما می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید. پس از ثبت سفارش، محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 


 

نحوه استفاده از موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

همانطور که در قسمت قبل مطالعه کردید، کار کردن با این دستگاه بسیار آسان و راحت بوده و شما می‌توانید تنها با یک باتری 1.5 ولتی دستگاه را روشن و فرآیند اصلاح را آغاز کنید. برای این منظور کافیست پس از جا زدن باتری، دکمه پاور (خاموش/روشن) دستگاه را فشار دهید و سپس موزن را به آرامی درون بینی یا گوش کنید. البته فراموش نکنید که قبل از انجام اصلاح بینی و گوش، حتما باید بینی و گوش خود را کاملا تمیز کرده باشید.

 


 

ویژگی‌های موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این محصول موجب شده تا در بین رقبا و سایر محصولات مشابه، طرفداران بسیار زیاد و فروش به نسبت بالایی داشته باشد. بنابراین، اگر شما هم به دنبال خرید یک موزن حرفه‌ای هستید، این محصول را هرگز فراموش نکنید. برخی از ویژگی‌های موزن بینی و گوش T3250 عبارت است از:

·        قابلیت شستشو

·        حمل آسان

·        طراحی بسیار عالی و ارگونومیک و زیبا

·        طول عمر بالا

·        کیفیت عالی و فوق‌العاده

·        تیغه‌های تیز اما امن

ویژگی‌های فنی موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

·        سیستم اصلاح چرخشی(دورانی) جهت حذف موهای زائد گوش و بینی

·        بدنه استیل

·        سری خط زن

·        دارای پایه

·        تیغه قابل شستشو (بدون نیاز به باز کردن)

·        چراغ تعبیه شده

·        به همراه یک عدد باتری آلکالاین

 


 

مزایای استفاده از موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

·        رعایت بهداشت فردی

·        اصلاح موهای زائد درون گوش و بینی بدون کوچکترین درد و زخمی

·        با کیفیت عالی و بالا در نتیجه طول عمر بیشتر

·        مقرون به صرفه

·        مناسب در سفر

 


 

نحوه نگهداری از موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T

نگهداری درست و اصولی از این دستگاه، طول عمر آن را افزایش خواهد داد و شما تا سالیان سال می‌توانید از این دستگاه بهره بگیرید. به همین منظور پس از هر بار استفاده از موزن شما باید تماما تیغه آن را بشویید و کامل تمیز کنید. سپس با یک دستمال تمیز تمامی اجزا را خشک و سرجای خودشان نصب نمایید. حال دستگاه موزن را روی استند قرار دهید تا از افتادن یا آسیب جلوگیری کنید.

 

موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T
موزن بینی و گوش پرومکس مدل 3250T
قیمت:
664,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;