0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Hair Mouss Spray

موس مو آمالفی

شناسه کالا: 820065
شناسه کالا: 820065
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: موس مو آمالفی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

حالت دادن به موها یا در اصطلاح آرایش مو، یکی از کارهایی است که به هنگام مهمانی و مراسمات انجام می‌دهیم. روش‌های مختلفی برای آرایش مو وجود دارد که پیشرفته‌ترین آن‌ها شینیون و راحت‌ترین آن‌ها سشوار کشی یا استفاده از اتو مو است.

اما روش دیگری هم وجود دارد که باعث حالت دادن به موها می‌شود و نیاز شما را به ساعت‌ها منتظر ماندن در آرایشگاه و زیر دست آرایشگران برطرف می‌کند. این محصول با نام موس مو در داروخانه‌های آنلاین و فروشگاه‌های آرایشی به فروش می‌رسد که می‌توانید از آن برای حالت دادن به موهای خود استفاده کنید.

موس مو آمالفی یک حالت دهنده و نگهدارنده مو است که باعث تثبیت فرم موهای شما می‌شود و ساعت‌های طولانی آن‌ها را فر یا صاف، بسته به مدل دلخواه شما، ثابت نگه می‌دارد. این محصول، باعث حجم دهی به موها می‌شود و با حالت زیبایی که در موها ایجاد می‌کند، شما را از شینیون و استفاده از ژل بی نیاز می‌کند.

 


 

ترکیب اصلی موس مو آمالفی چیست و چه کاربردی دارد؟

موس آمالفی حاوی ترکیبات بر پایه آب است که به صورت فوم یا کف خارج می‌شود. این محصولات قدرت حات دهی بالایی دارند و با اعمال روی موها، می‌توانند آن‌ها را مطابق با میل شما حالت دهند. در واقع با استفاده از موس می‌توانید موهای خود را به صورت منظم فر کرده و حالت زیبایی به آن‌ها بدهید.

گفتنی است که در ساختار این محصول از موادی استفاده شده است که باعث حجم دهی به موها می‌شود. همچنین رطوبت موجود در مو را حفظ می‌کند و پس از اعمال، هیچ آسیبی به بافت و ساختار مو وارد نمی‌کند. معمولا موس‌های مو با درجه حالت دهی مختلف عرضه می‌شوند که به ترتیب برای حالت دهی موهای فر، موهای مجعد و در نهایت برای حالت دهی موهای لخت تقسیم بندی می‌شوند.

 


 

نحوه اثرگذاری موس مو آمالفی بر مو

همانطور که در بالا گفته شد، موس آمالفی برای فر کردن موها به کار می‌رود. این محصول، حاوی ترکیبات حالت دهنده مو با فرمولاسیون قوی است که فرم موهای شما را زیباتر می‌کند و به شما امکان می‌دهد مدل مورد نظر خود را روی موهایتان پیاده کنید.

در واقع استفاده از این محصول روی موهای نمدار شما، چند قابلیت مختلف را ارائه می‌دهد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

  • حالت دادن به موها

این محصول یک حالت دهنده قوی است که با استفاده از آن می‌توانید فرهای زیبا و منظم به موها بدهید. همچنین این موس مو به شما کمک می‌کند حالت فر یا مجعد موهای خود را حفظ کنید و در مراسمات زیباتر دیده شوید.

  • حجم دادن به موها

بافت پلیمری موس مو به گونه‌ای است که روی تارهای مو می‌نشیند و آن‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد. البته به این معنی نیست که ظاهر موها را آشفته نشان می‌دهد، بلکه باعث منظم فر خوردن موها و زیباتر نشان دادن آن‌ها نیز می‌شود.

  • جلوگیری از وز شدن مو

این محصول یک گزینه عالی برای موهای فر و مجعد است. چرا که از وز شدن و هوا رفتن مو بر اثر الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کند. در نتیجه حالت موهای شما را بسیار زیباتر می‌کند.

  • براق کننده مو

در نهایت باید به خاصیت براق کننده این موس اشاره کنیم. این محصول، به دلیل برخورداری از مواد درخشان کننده باعث براق شدن موهای شما می‌شود تا حالت آن‌ها نیز زیباتر به نظر برسد.

 


 

ویژگی‌های موس مو آمالفی

  • دارای بافت پلیمری و حجم دهی به موها
  • حالت دادن مو با ماندگاری بالا
  • ایجاد درخشندگی و براقیت
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • جلوگیری از چسبندگی تار مو
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • مناسب برای انواع مو

 


 

مزایای موس مو آمالفی

برای درک مزیت موس آمالفی، باید ویژگی‌های خوب این محصول را در مقابل ژل مو قرار دهیم. همانطور که می‌دانید، ژل مو باعث چسبندگی تارهای مو می‌شود و احساس سنگینی روی موهایتان ایجاد می‌کند. همچنین پس از چند ساعت، ماندگاری خود را از دست می‌دهد و باعث می‌شود حالت موهای شما تغییر کند. این محصولات بیشتر برای موهای کوتاه استفاده می‌شوند.

موس مو به دلیل فرمولاسیون بهتری که دارد، هیچ گونه حس سنگینی و چسبندگی در موهای شما ایجاد نمی‌کند. همچنین این محصول، ماندگاری بالایی دارد و برای انواع مو چه کوتاه و چه بلند قابل استفاده است.

از دیگر مزایای موس مو باید به خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی آن اشاره کنیم که تا حدودی می‌تواند از آسیب سشوار به بافت مو جلوگیری کند.

نحوه مصرف موس مو آمالفی

برای استفاده از موس مو آمالفی به دور روش می‌توانید عمل کنید:

روش اول:

  • ابتدا موهایتان را با شامپو بشویید و آب اضافی آن‌ها را با حوله خشک کنید.
  •  سپس بطری حاوی موس را به خوبی تکان دهید، مقداری از فوم موس را روی دست‌ها ریخته و آن را لابه لای موها پخش کنید. می‌توانید با حرکت دست به موهای خود فرم دهید.
  • با کمک باد گرم سشوار موها را خشک کنید تا حالت آن‌ها خراب نشود.

روش دوم:

  • به صورت ایستاده به سمت پایین خم شوید و موهای خود را به سمت زمین آویزان کنید.
  •  دست خود را پر از کف موس کنید، به سمت نوک مو آویزان شده ببرید و با جمع کردن آن‌ها در مشت تا ریشه مو بالا بروید.
  • این کار را برای هر قسمت از مو انجام دهید و چندین بار موهای خود را از نوک تا ریشه در مشت خود جمع کنید تا فرهای آن ریز و ریزتر شوند.
  • در همان حالت خم، برای ماندگاری بیشتر می‌توانید موها را با سشوار (همراه با سر دیسپانسر) خشک کنید تا حالت آن خراب نشود.

 


 

موس مو آمالفی برای چه افرادی مناسب است؟

موس آمالفی برای انواع مو قابل استفاده است و می‌تواند برای موهای فر، لخت، موج دار و... استفاده شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید موس مو آمالفی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

موس مو آمالفی
موس مو آمالفی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;