0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

MULTIVITAMIN MINERAL 500mL WATER

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر طب درمان

شناسه کالا: 823901
شناسه کالا: 823901
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر طب درمان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

گاهی اوقات پیش می‌آید که در اثر فعالیت‌های بدنی سنگین، افراد دچار ضعف شوند و از انجام کارهای روزانه خود عقب بیفتند. از این رو استفاده از مولتی ویتامین ورزشی کمک شایانی به افزایش سطح انرژی آن‌ها کرده و از بروز خستگی و ضعف در آن‌ها جلوگیری می‌کند.

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است و برای استفاده سالمندان، ورزشکاران و همچنین بیماران مناسب است. در ادامه برای شناخت بهتر این محصول، مزایا و خطرات احتمالی مصرف و همچنین نحوه اثرگذاری آن بر بدن را برایتان شرح دادیم. در صورتی که قصد خرید مولتی ویتامین از داروخانه آنلاین را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 


 

مولتی ویتامین ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

مولتی ویتامین ورزشی دارای یک فرمول ویژه است و برای زنان و مردان تغذیه مناسب و مطلوبی را فراهم می‌کند. این محصول انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های بدنی و ورزشی را در اختیار آنان قرار می‌دهد و مانع از ایجاد ضعف و خستگی در افراد می‌شود.

استفاده از این مولتی ویتامین‌ها برای افرادی که در فعالیت‌های بدنی شدید مانند ورزش‌های هوازی، تمرینات وزنه‌برداری، تمرینات بدنسازی، دویدن و رویدادهای ورزشی حرفه‌ای فعالیت دارند، مناسب است. این محصولات فواید فراوانی دارند و موجب افزایش انرژی، بهبود ایمنی بدن، تقویت ماهیچه‌ها و استخوان‌ها، تقویت عملکرد عمومی و همچنین بهبود سلامت روان می‌شوند.

مصرف روزانه یک مکمل مولتی ویتامین مینرال یک انتخاب شخصی برای هر ورزشکار استقامتی است. شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه آنلاین خریداری و مصرف کنید.

 


 

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر طب درمان دارای فرمولاسیون مخصوصی است و انواع ویتامین‌های گروه B نظیر ویتامین‌های B3، B6، B7، B5، B9 و همچنین ویتامین C، K و D را در ترکیبات خود دارد. این محصول به سلامت عمومی بدن کمک می‌کند و در تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن نقش دارد. مصرف مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر میزان سطح انرژی را بالا می‌برد و سبب کاهش خستگی در افراد می‌شود. همچنین عملکرد ورزشی و روزانه را در فرد مصرف‌کننده بهبود می‌بخشد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر بر بدن

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر دارای انواع مواد معدنی و مورد نیاز بدن است و از ایجاد ضعف و خستگی در افراد جلوگیری می‌کند. این محصول با دارا بودن ویتامین‌ها و مواد معدنی نظیر کلسیم و زینک، کمبودهای ویتامینی بدن را رفع می‌کند.

هر چه میزان سن افزایش پیدا می‌کند، بدن در جذب مواد مغذی مورد نیاز ناتوان‌تر و ضعیف‌تر می‌شود، از این رو مصرف مولتی ویتامین مینرال برای سالمندان بسیار کارآمد بوده و نیاز روزانه آن‌ها را تا حد قابل قبولی تامین می‌کند.

گاهی اوقات تمرینات سنگین ورزشی به بدن آسیب وارد می‌کند و موجب می‌شود تا احساس تنهایی به شما دست دهد. این موضوع سبب ایجاد مشکلات روحی و روانی مانند استرس، افسردگی و اضطراب می‌شود. مصرف مولیتی ویتامین از بروز چنین مشکلاتی در افراد جلوگیری می‌کند.

هنگامی که ورزشکاران تمرین می‌کنند، انرژی بیشتری را مصرف کرده و استفاده از مولتی ویتامین می‌تواند به جبران انرژی از دست رفته کمک کند. استفاده از این محصول به ترمیم بافت آسیب دیده کمک می‌کند و سطح انرژی را نیز در ورزشکاران بالا می‌برد. ویتامین‌های گروه B موجود در این محصول سبب بهبود عملکرد ورزشکاران حین انجام تمرینات پیچیده می‌شود.

 


 

مزایای مصرف مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

  • استفاده از این محصول برای افراد سالمند، بیماران و ورزشکاران مناسب است.
  • موجب بهبود عملکرد ورزشی در افراد می‌شود.
  • میزان سطح انرژی در بدن را بالا می‌برد.
  • سلامت عمومی افراد را افزایش می‌دهد.
  • دارای انواع مواد مغذی مورد نیاز بدن است.
  • منجر به کاهش میزان خستگی می‌شود.
  • کمبود ویتامین‌های بدن را جبران می‌کند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

  • مولتی ویتامین مینرال تنها یک مکمل بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • پیش از مصرف این محصول، بطری را به خوبی تکان دهید.
  • در صورت مصرف هرگونه داروی درمانی، نوع و میزان آن را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید.
  • در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید، از مصرف این مولتی ویتامین خودداری کنید.

 


 

نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر طب درمان را لازم است که روزی یک بطری (500 میلی‌لتری) کنید. مصرف این محصول به سلامت عمومی بدن شما کمک بسزایی می‌کند.

میزان مصرف

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، روزانه می‌توانید یک بطری از مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر 500 میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول خودداری فرمایید.

 


 

شرایط نگهداری مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر را بایستی در مکانی کاملا خشک و تاریک، به دور از هرگونه تابش مستقیم نور خورشید و همچین رطوبت قرار دهید. دمای مناسب برای نگهداری این مولتی ویتامین بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) بوده و نیازی به نگهداری آن در یخچال نیست. از قرار دادن این محصول در دسترس کودکان خود اکیدا خودداری کنید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

ویتامین‌ها و مواد معدنی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی موردنیاز بدن را تشکیل می‌دهند. ممکن است که در صورت مصرف همزمان این ویتامین‌ها با یکدیگر در جذب ویتامین دیگری اختلال ایجاد شود، به همین دلیل توصیه می‌شود بعضی از ویتامین‌ها را با یکدیگر مصرف نکنید. در مقابل برخی دیگر از ویتامین‌ها به جذب یکدیگر کمک می‌کنند و سبب افزایش کارایی هم نیز می‌شوند. برای مثال ویتامین C میزان جذب آهن در بدن را افزایش می‌دهد و مانع از آن می‌شود که بانوان دچار کم خونی شوند.

 


 

خرید مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

ویتامین D (80 IU)

2 mcg

*

ویتامین E  (4.47 IU)

3 mg

*

ویتامین K

20 mcg

*

ویتامین C

120 mg

*

ویتامین B3

4 mg

*

ویتامین B6

0.35 mg

*

ویتامین B9

90 mcg

*

بیوتین

20 mcg

*

ویتامین B5

1.5 mg

*

کلسیم (کربنات)

100 mg

*

زینک (گلوکونات)

3 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 عدد بطری مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر گفته شده است.

 

مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر طب درمان
مولتی ویتامین مینرال واتر گلسو سمر طب درمان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;