0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Sensitive Skin Micellar Water

میسلار واتر درمالوگ مناسب برای پوست حساس

شناسه کالا: 824597
شناسه کالا: 824597
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
144,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: میسلار واتر درمالوگ مناسب برای پوست حساس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

میسلار واتر از محصولات مراقبتی محسوب می‌شود که با ساختار ساده و معمولی اما در واقع پیچیده خود برای پاک کردن آرایش و آلودگی‌ها در هر نواحی از صورت قابل استفاده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در دسته پاک کننده‌ها میسلار واتر درمالوگ است.

کمپانی درمالوگ، یک شرکت بزرگ با تولیدات متنوع در زمینه مراقبت و آرایش، نمونه‌های مختلفی از انواع میسلار واترها را روانه بازار کرده است تا افراد متناسب با نوع پوست خود بتوانند از مزایای این محصول استفاده کنند. یکی از این تولیدات میسلار واتر مناسب برای پوست حساس Sensitive Skin Micellar Water است؛ که در ادامه قصد داریم تا به بررسی و توضیح در مورد آن بپردازیم. لازم به ذکر است این محصول با قیمتی مقرون به صرفه در داروخانه آنلاین صبا عرضه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری میسلار واتر درمالوگ روی پوست چگونه است؟

میسلار واتر درمالوگ مناسب برای پوست حساس با خواص چندگانه یکی از پاک کننده‌های قوی برای دور چشم و لب است که ضمن کاهش حساسیت و التهاب سبب ثبات بخشیدن به فلور طبیعی پوست نیز می‌شود. این محصول سرشار از پروبیوتیک است که این پروبیوتیک‌ها می‌توانند برای درمان آکنه نیز مفید واقع شوند.

این نکته قابل ذکر است که تمامی میسل واترها تشکیل شده از میسل‌ها هستند که با جذب فوق قوی به مبارزه با آلودگی‌ها می‌روند و در نهایت پوستی تمیز و شاداب را به جای می‌گذارند.

 


 

ترکیبات موجود در میسلار واتر درمالوگ

مواد اولیه موجود در این میسلار واتر عبارت است از:

تری گلیسیرید، آلانتونین،سیتریک اسید، سدیم پی سی ای، بوتیلن گلیکل، کلاژن هیدرولیز شده، فنوکسی اتانول، نیاسین آمید، دی سدیم ای دی تی آ، سیترات اسید، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی از ترکیبات موثره موجود در میسلار واتر درمالوگ پرداخته‌ایم‌:

تری گلیسیرید

خصوصیت اصلی این ماده مرطوب کردن و بازیابی پوست است. همچنین این ماده به عنوان تثبیت کننده، غلیظ کننده، نرم کننده و حلال برای UV Filter‌ها در کرم‌های مراقبتی نیز به کار می‌رود. این ماده را می‌توان جایگزین روغن‌های گیاهی در فرمولاسیون کرد. از خواص دیگر این ماده می‌توان به ترمیم کنندگی پوست و عاملی برای جلوگیری از خشکی پوست اشاره کرد.

 کلاژن هیدرولیز شده

مصرف کلاژن هیدرولیز شده می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و بروز چین و چروک‌ها را کاهش دهد. کلاژن همچنین جریان خون را در پوست افزایش داده و به این طریق نیز در پیشگیری از ایجاد چین و چروک موثر است.

فنوکسی اتانول

این ماده باعث جلوگیری از رشد باکتری‌ها، قارچ‌ها، مخمرها و ماندگاری و دوام بیشتر محصولات می‌شود. فنوکسی اتانول در مواد آرایشی و بهداشتی به عنوان نگهدارنده و در صابون‌ها و عطرها به عنوان تثبیت کننده عمل می‌کند.

نیاسین آمید

نیاسین آمید یا ویتامین B۳ به افزایش سرعت رشد سلول‌های اپیدرم که با افزایش سن کند می‌شود، کمک می‌کند. کمک به ترمیم زخم‌های پوستی، صاف و لطیف کردن پوست، خاصیت ضد باکتری، کاهش سایز منافذ پوست به دلیل کنترل ترشح چربی پوست و محافظت از آسیب‌های نور به پوست از دیگر خواص نیاسین آمید برای پوست است. همچنین نیاسین آمید به دلیل برخورداری از خاصیت ضدالتهابی می‌تواند به کاهش قرمزی و التهاب پوست، درمان روزاسه و درماتیت آتوپیک کمک کند.

سیترات اسید

استفاده از سیتریک اسید در محصولات لایه بردار بسیار ضروری است. این اسید آلی نقش موثری در حذف سلول‌های مرده پوست و آلودگی‌های پوستی دارد. از این رو استفاده از آن در محصولات پوستی موجب افزایش طراوت، نرمی و لطافت پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های میسلار واتر درمالوگ

  • مناسب برای پاک کردن همه نواحی صورت اعم از دور چشم و لب
  • مناسب برای پوست‌های حساس
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • کاهش التهاب و حساسیت پوستی
  • ثبات فلور طبیعی پوست
  • زداینده آرایش صورت
  • حاوی پروبیوتیک

 


 

مزایای استفاده از میسلار واتر درمالوگ چیست؟

این میسلار واتر یک محلول فوق قوی به شمار می‌آید که چربی و مواد آرایشی را به راحتی اسیر می‌کند و مسبب نابودی انواع آلودگی‌ها است. همچنین از آنجایی که غنی شده از مواد مغذی است یک یاری گر برای درمان خشکی پوست محسوب می‌شود و به نرم و صاف شدن پوست کمک شایانی می‌کند. میسلار واتر درمالوگ بهترین انتخاب برای افرادی که نگران التهاب و سوزش پوست خود هستند به حساب می‌آید و یک محصول سازگار برای پاک کردن بدون عوارض پوستی؛ به ویژه برای افرادی با پوست‌های حساس است.

نحوه مصرف میسلار واتر درمالوگ

  • مقداری از میسلار واتر را روی یک پد آرایشی یا پنبه بریزید
  • پد آغشته شده را روی پوست خود به آرامی بکشید و پوست را از آرایش بزدایید
  • توجه داشته باشید که این محصول نیاز به آبکشی ندارد
  • بعد از استفاده از لوازم آرایشی و برای پاک کردن آرایش از این محلول استفاده کنید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از میسلار واتر درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

افراد با پوست‌های حساس، بیشتر از افراد دیگر باید در انتخاب محصولات مراقبتی به خصوص شوینده و پاک کننده صورت دقت نظر داشته باشند چرا که استفاده از محصولات نامرغوب و فاقد کیفیت ممکن است آسیب‌های جدی به پوست صورت افراد حساس وارد کند. میسلار واتر درمالوگ  برای پوست حساس Sensitive Skin Micellar Water، تنها یک پاک کننده ساده نیست؛ بلکه متناسب با پوست‌های حساس تولید شده تا از التهابات ناشی از مواد شیمیایی محصولات مراقبتی پیشگیری کند.

 

میسلار واتر درمالوگ مناسب برای پوست حساس
میسلار واتر درمالوگ مناسب برای پوست حساس
قیمت:
144,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;