0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hydra Balance Intensive Micellar Water

میسلار واتر پاک کننده پوست کپمودرما مدل هیدرا بالانس مناسب برای پوست خشک

شناسه کالا: 824503
شناسه کالا: 824503
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: میسلار واتر پاک کننده پوست کپمودرما مدل هیدرا بالانس مناسب برای پوست خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

میسلار واتر یک نوع محلول پاک کننده است که برای پاکسازی عمقی پوست صورت استفاده می‌شود. میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما مدل هیدرا بالانس مناسب برای پوست خشک Hydra Balance Intensive Micellar Water شامل میسل‌هایی است که به صورت مولکول‌های کوچک آلی تشکیل می‌شوند، این میسل‌ها به آلودگی‌ها می‌چسبند و آن‌ها را به خود جذب کرده و با استفاده از یک پنبه به راحتی از پوست جدا می‌شوند، بنابراین شما از یک پاکسازی عمیق برای زدودن آلودگی‌ها و آرایش بهره می‌برید.

کمپانی کمپودرما با تمرکز بر کیفیت، محصولاتی با فرمولاسیون حرفه‌ای و ترکیبات مرغوب ارائه می‌دهد. این برند معتبر در طراحی محصولات خود از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد طبیعی استفاده می‌کند تا به نیازهای مختلف پوست پاسخ دهد.

در ادامه به بررسی و معرفی میسلار واتر کمپودرما پرداخته‌ایم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دارد؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما بر پوست چگونه است؟

میسل‌ها که در میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما حضور دارند با جذب ذرات آلودگی و چربی‌ها به خود، آن‌ها را از پوست جدا می‌کنند. این محصول به خوبی قادر است آرایش صورت را پاک کند. با وجود میسل‌ها در این میسلار، آرایش روی پوست را به طور کامل حذف شده و پوستی تمیز و آراسته برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین گفتنی است این میسلار واتر کمپودرما دارای ترکیبات مرطوب کننده است که پوست را نرم و با لطافت می‌کند، این محلول می‌تواند پوست را تغذیه کرده و رطوبت لازم را به آن بدهد.

 


 

ترکیبات موجود در میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما مدل هیدرا بالانس

مواد اولیه به کار رفته در این میسلار واتر کمپودرما عبارت است از:

آب، تریدست-۹، پی ای جی ۴۰، هیدروجنیتد کاستر اویل، پلی سوربات ۲۰، پروپیلن گلایکول، سدیم لوریل سارکوزینات، هگزیدکانول، پنتیلن گلایکول، بوتی سیکلوفکسانال، بیزابولول، ستیل هیدروکسی پرولین پالمیتات، هیدروکسی فنیل پروپامیدوبنزوئیک اسید، استئاریک اسید، براسیکا کامستریس استرولز، زینگیبار رووت، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز سدیم، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری هالوز، آلانتونین، سدیم هیالورونات، فنوکسی تانول، اتیل هگزیل گلیسرین، عطر، دی سدیم ای دی تی ای.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در میسلار واتر کمپودرما را آورده‌ایم:

پروپیلن گلایکول

پروپیلن گلیکول برای پوست به عنوان یک مرطوب کننده با غلظت کم به عنوان جاذب آب عمل می‌کند. این ماده به ترشح آب و رساندن آن به بیرونی‌ترین لایه پوست کمک می‌کند؛ به همین سبب پروپیلن گلیکول در میسلار واتر در آبرسانی پوست و رفع خشکی پوست بسیار مفید است. همچنین این ماده به دلیل خاصیت اتصالی خود می‌تواند انتقال سایر مواد فعال را به پوست افزایش دهد.

پروپیلن گلیکول بدون اینکه چرب باشد به افزایش هیدراتاسیون و بنزوئیل پراکسید کمک می‌کند تا عمیق‌تر و موثرتر به منافذ پوست نفوذ کند.

پروپیلن گلیکول نیز از جمله موادی است که مانع از دست رفتن رطوبت می‌شوند و آب را به سطح بیرونی پوست انتقال می‌دهد.

آلانتونین

این ماده با خواص مرطوب کنندگی‌ای که دارد مانع از خشکی، زبری و ناراحتی‌های پوستی مانند سوختگی، خارش و حساسیت‌های پوستی می‌شود.

پوست های خشک به راحتی آب را از لایه ی بالایی پوست از دست می‌دهند. رطوبت دهنده‌ها و مرطوب کننده‌ها با چرب کردن لایه‌ بالایی پوست آب را در آن به دام می‌اندازند و سبب حفظ آب در پوست می‌شوند. موادی مانند آلانتوئین نیز کراتین که ماده‌ متصل کننده‌ سلول‌های لایه‌ بالایی پوست است را نرم می‌کنند. این فرایند به پاکسازی سلول‌های مرده‌ پوست کمک کرده و موجب حفظ بهتر آب در پوست می‌شود و نرمی پوست را پدید می‌آورد.

فنوکسی اتانول

این ماده باعث جلوگیری از رشد باکتری‌ها، قارچ‌ها، مخمرها و ماندگاری و دوام بیشتر محصولات می‌شود. گفتنی است که فنوکسی اتانول در مواد آرایشی و بهداشتی به عنوان نگهدارنده و در صابون‌ها و عطرها به عنوان تثبیت کننده عمل می‌کند.

سیتریک اسید

سیتریک اسید پوست را لایه‌برداری می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از سطح پوست خارج می‌کند. همین مسئله به‌ نوبه خود باعث رشد جدید پوست می‌شود که می‌تواند لکه‌های پیری، جای جوش و لکه‌های قهوه ای آفتاب سوختگی را از بین ببرد. همچنین از تجمع سلول‌های مرده که منجر به ایجاد جوش‌های سرسیاه و لکه‌های خشک می‌شوند جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما مدل هیدرا بالانس

  • دارای سورفکتنت‌های ملایم برگرفته از روغن کرچک و ویتامین E
  • قابلیت بازسازی و ترمیم کننده سلول‌های پوست
  • آماده سازی پوست قبل از آرایش
  • آبرسان برای پوست‌های دهیدراته
  • پاک کننده عمقی پوست و آرایش
  •  تنظیم کننده و تعادل ph پوست
  • مناسب پوست‌های خشک
  • بدون نیاز به آبکشی

 


 

مزایای استفاده از میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما مدل هیدرا بالانس

میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما مدل هیدرا بالانس مناسب برای پوست خشک Hydra Balance Intensive Micellar Water؛ به سبب برخورداری از فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد خود سبب تقویت و تغذیه سلول‌های پوست شده و به پوست خشک کمک می‌کند نرم و لطیف شود، ضمن اینکه از حساسیت و تحریک‌های پوستی جلوگیری کرده و به پوست شما لطافت قابل قبولی می‌بخشد.

همچنین قابل ذکر است که این محصول به عنوان یک شوینده و پاک کننده صورت به خوبی آرایش را از پوست حذف کرده و آن را آماده استفاده از مراحل بعدی مراقبت از پوست می‌کند.

نحوه مصرف میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما مدل هیدرا بالانس

  • مقداری از میسلار واتر را روی یک پد آرایشی یا پنبه بریزید
  • پد آغشته شده را روی پوست خود به آرامی بکشید و پوست را از آرایش بزدایید
  • توجه داشته باشید که این محصول نیاز به آبکشی ندارد
  • بعد از استفاده از لوازم آرایشی و برای پاک کردن آرایش از این محلول استفاده کنید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی افرادی که قصد دارند آرایش روزانه پوست خود را به طور عمقی پاکسازی کنند استفاده از میسلار واتر پاک کننده پوست کمپودرما مدل هیدرا بالانس پیشنهاد می‌شود چراکه می‌تواند کمک کند تا پوست تمیز و خنک شود، ضمن اینکه از ایجاد انسداد پوستی و مشکلات دیگر نیز جلوگیری کند.

همچنین قابل ذکر است افرادی که پوست خشکی دارند معمولا حساسیت بیشتری نسبت به عوامل خارجی پیدا می‌کنند بنابراین نیاز به مراقبت و رسیدگی بیشتری دارند، استفاده از این محصول به سبب برخورداری از خواص آبرسانی پوست‌های دهیدراته و تحریک کلاژن‌سازی، رطوبت لازم را به پوست می‌رساند و آن را نرم کرده و همچنین بافت‌های آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند.ش

میسلار واتر پاک کننده پوست کپمودرما مدل هیدرا بالانس مناسب برای پوست خشک
میسلار واتر پاک کننده پوست کپمودرما مدل هیدرا بالانس مناسب برای پوست خشک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده