0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hair Color Purple Variation No E12

واریاسیون بنفش آلبورا شماره E12

شناسه کالا: 814913
شناسه کالا: 814913
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: واریاسیون بنفش آلبورا شماره E12
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

واریاسیون بنفش آلبورا شماره  E12

واریاسیون بنفش یکی از محصولات بسیار پرکاربرد برند آلبورا است که بسیاری از بانوان برای گرفتن زردی موهای خود از آن حین رنگ کردن استفاده می‌کنند. واریاسیون e12 زردی موهای را گرفته و زیبایی رنگ مو را چندین برابر بیشتر می‌کند. بنابراین با بهره از واریاسیون بنفش آلبورا شماره E12 دیگر موهایتان پس از رنگ به قرمزی نخواهد زد و درخشندگی خود را حفظ می‌کند.

 

 


 

نقد و بررسی واریاسیون بنفش آلبورا شماره E12

واریاسیون بنفش یکی از انواع محصولات رنگ مو است که از ویژگی‌های خاص و مفیدی برخوردار است. این محصول، به عنوان یک ابزار مهم در تغییر رنگ مو و اصلاح آن، نقش بسیار موثری دارد. از طریق ترکیب آن با رنگ موی یا دکلره شده، امکان تغییر و تنوع در رنگ‌های مو به وجود می‌آید.

یکی از مزایای اصلی واریاسیون بنفش، دوام و جلوگیری از زردی ناشی از دکلره است. با استفاده از این محصول، می‌توان به طور موثر از این مشکلات جلوگیری کرده و به دوام رنگ موی دلخواه دست یافت. ترکیباتی مانند رنگ‌های فندقی، بلوطی، قرمز، مسی و شرابی با واریاسیون بنفش می‌توانند به‌طور موثری زردی را کاهش داده و به رنگ موی مطلوب زنده‌ای بیافزایند.

به علاوه، با توجه به خصوصیات و رنگ‌های مختلف مو، ترکیب واریاسیون بنفش با رنگ‌های دودی از گروه C و خاکستری از گروه A می‌تواند نتایج بهتری را به ارمغان بیاورد. این ترکیبات قادرند به رنگ موی دکلره شده یا حتی موهای طبیعی یک لایه عمق بیشتر و زیبایی بیشتر ببخشند.

بنابراین، واریاسیون بنفش با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در زمینه تغییر رنگ مو و اصلاح آن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. از طریق استفاده از این محصول و ترکیبات مختلف، می‌توان به رنگ مویی دلخواه و زیبا دست یافت و از جذابیت و زیبایی موهای خود لذت برد.

 

 


 

ویژگی های واریاسیون بنفش آلبورا

همانطور که اشاره شد، واریاسیون بنفش آلبورا برای موها مزیت‌های بسیار زیادی دارد. برخی از ویژگی‌های واریاسیون بنفش آلبورا عبارت است از:

  • اصلاح یا تغییر رنگ مو
  • حاوی ویتامین A ، E ، C
  • بدون ایجاد خشکی بر روی مو

 


 

روش استفاده از واریاسیون بنفش آلبورا شماره E12

استفاده از واریاسیون بنفش به دلیل خصوصیات خاص و رنگ های قوی آن، نیازمند رعایت چند نکته مهم است. این نکات می‌توانند به شما در به دست آوردن نتایج مطلوب و جلوگیری از مشکلاتی مانند زردی ناخواسته، کمک کنند.

  • ترکیب با رنگ مو یا رنگساژ: واریاسیون بنفش به عنوان یک رنگ موی خالص و قوی شناخته می‌شود، بنابراین حتماً باید با رنگ مو یا رنگساژ ترکیب شود. این ترکیب به شما امکان می‌دهد تا رنگ موی دلخواه خود را به دست آورید و از جلوگیری از مشکلات مانند زردی موها بهره مند شوید.
  • محاسبه میزان واریاسیون: برای استفاده از واریاسیون بنفش، از قانون ۱۲ استفاده کنید. این قانون بر اساس شماره رنگ موی اصلی شما، میزان واریاسیون مورد نیاز را تعیین می‌کند. برای این منظور، شماره رنگ موی اصلی خود را از ۱۲ کم کرده و نتیجه را به عنوان میزان واریاسیون بکار ببرید.
  • آماده‌سازی موها: موهایتان را قبل از استفاده از واریاسیون بنفش، به طور کامل بشویید. اما آن‌ها را کاملاً خشک نکنید تا کمی نم داشته باشند.
  • استفاده از واریاسیون و رنگ: پس از آماده‌سازی موها، واریاسیون بنفش را به ترکیبی از رنگ مو یا رنگساژ دلخواه خود اضافه کنید. این مرحله را به دقت انجام دهید و مطمئن شوید که ترکیب به طور یکنواخت روی موها مالیده شود.
  • شستشو و پس از مراقبت: پس از اعمال واریاسیون و رنگ، موها را به دقت شویید. این کار از جمله مراحل مهم است که باعث می‌شود موها به زیبایی خود بازگردند و از هرگونه رنگ‌های اضافی خلاص شوند.

به رعایت این نکات و مراحل، می‌توانید از واریاسیون بنفش بهترین نتایج را برای تغییر رنگ موهایتان به دست آورید و از جذابیت و جلوه زیبایی موهای خود لذت ببرید.

روش نگهداری

برای نگهداری واریاسیون بنفش آلبورا باید آن را در جایی خشک و خنک به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. همچنین پس از هر بار مصرف درب محصول را محکم ببندید تا از ریخته شدن آن روی زمین جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

برای استفاده از واریاسیون بنفش و جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی، باید نکات مهمی را رعایت کنید. این نکات به شما کمک می‌کنند تا از احتمال وقوع مشکلاتی مانند تماس با چشم و عوارض حساسیتی جلوگیری کنید:

  • تماس با چشم: در صورت تماس واریاسیون بنفش با چشم، باید فوراً با آب فراوان چشم‌ها را شستشو دهید. این کار باعث کاهش احتمال بروز عوارض جدی ناشی از تماس محصول با چشم می‌شود.
  • استفاده از دستکش: در زمان مصرف واریاسیون بنفش، بهتر است از دستکش مناسب استفاده کنید. استفاده از دستکش می‌تواند از تماس مستقیم محصول با پوست دست جلوگیری کند و احتمال ایجاد حساسیت و آلرژی را کاهش دهد.
  • عدم استفاده روی مژه و ابرو: واریاسیون بنفش برای رنگ کردن موها مناسب است ولی برای استفاده بر روی مژه و ابرو توصیه نمی‌شود. استفاده از محصولات مخصوص مژه و ابرو، کاهش خطرات مرتبط با تماس محصول با چشم و جلوگیری از عوارض جانبی را فراهم می‌کند.

با رعایت این نکات، می‌توانید از واریاسیون بنفش بهره‌ور و بدون هرگونه عارضه جانبی استفاده کرده و از نتایج مطلوب آن بهره‌مند شوید.

 

واریاسیون بنفش آلبورا شماره E12
واریاسیون بنفش آلبورا شماره E12
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;