0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Photofocus Make Up Remover Stick

پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

شناسه کالا: 820838
شناسه کالا: 820838
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در دهه‌های گذشته برای پاک کردن آرایش صورت از آب و صابون استفاده می‌کردند. این کار علاوه بر نامتعادل کردن PH پوست، به مرور زمان منافذ پوست را باز می‌کند و مستعد جوش و آلودگی‌های پوستی می‌کند. اما با پیشرفت علم، شوینده‌های غیر صابونی جایگزین این روش شدند تا حین پاک کردن آرایش نه تنها از باز شدن منافذ پوست جلوگیری کنند، بلکه به آبرسانی و حفظ رطوبت آن نیز کمک زیادی کرده باشند. اما برای بهتر تمیز شدن پوست می‌توان ابتدا از پاک کننده ‌های آرایش و بعد شوینده‌های مناسب استفاده کرد. بنابراین این دو محصول کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و نباید با هم اشتباه گرفته شوند.

یکی از بهترین برندها که در این زمینه حرفی برای گفتن دارد، برند آمریکایی وت اند وایلد است که محصولات بی‌نظیری از جمله لوازم آرایشی، محصولات مراقبتی و ... تولید و به بازار عرضه کرده است. در اصل، محصولات wet n wild کاملا گیاهی بوده و از فرآورده‌های حیوانی ساخته نمی‌شوند؛ پس با خیال راحت و وجدان آسوده می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس یکی از محصولات فوق‌العاده برند وت اند وایلد است که از بهترین مواد گیاهی ساخته شده است و بافت بسیار نرمی دارد. در ادامه به توضیح مفصل این محصول و ساختار و ترکیبات آن خواهیم پرداخت.

 

 


 

پاک کننده آرایش چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که می دانید، محصولات آرایشی هرچند کیفیت بالایی داشته باشند، اما باز هم آلودگی و چربی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و  به مرور زمان باعث ظهور جوش‌های سرسیاه و منافذ باز می‌شوند. به همین دلیل است که باید در کنار محصولات آرایشی با کیفیت، از پاک کننده‌های آرایشی خوب استفاده کرد. درواقع با کمک پاک کننده‌های آرایش می‌توان آلودگی‌ها و چربی‌ها را از سطح پوست پاک کرد و رطوبت و شادابی را به پوست هدیه داد. پاک کننده آرایش معمولا در چند نوع میسلارواتر، تونر، محلول، شیر پاک کن و ... تولید می‌شود که بر اساس سلیقه و کارایی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در این بحث اهمیت تفاوت پاک کننده آرایش و شوینده صورت مطرح است که پاک کننده‌ها با استفاده از پد یا پنبه بر روی صورت استفاده می‌شوند و به عنوان مرحله اول پاک کردن آرایش شناخته می‌شوند. در حالیکه شوینده‌ها ساختار کف کننده‌ای دارند و برای شستشوی نهایی صورت و کامل تمیز کردن منافذ پوست از چربی‌ها و آلودگی‌ها استفاده می‌شوند.

پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس یک آرایش پاک کن قوی است که با حجم مناسب 8 گرم عرضه می‌شود و برای پاک کردن آرایش چشم، رژ لب، کرم پودر و ... کاربرد دارد.

 


 

 

نحوه اثرگذاری پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس بر پوست

شوینده و پاک کننده صورت وت اند وایلد برای پاک کردن انواع آرایش کاربرد دارد و از ایجاد خشکی بر روی پوست و تولید چربی اضافه جلوگیری می‌کند. این پاک کننده آرایش حاوی روغن تخمه آفتابگردان و ویتامین E است که رطوبت پوست شما را حفظ می‌کنند و بعد از استفاده پوستی شفاف خواهید داشت. پاک کننده آرایش wet n wild مدل فتوفوکوس فاقد چربی و غیر خشک‌کننده است، همچنین با کنترل کردن چربی پوست مانع ایجاد منافذ باز می‌شود. هنگام استفاده از این میکاپ ریمور وت اند وایلد متوجه بافت نرم آن خواهید شد و با فرمولاسیون سبکی که دارد، ضمن پاک کردن کامل آرایش صورت احساس خوشایندی در پوست شما ایجاد می‌کند.

تفاوت آرایش پاک کن وت اند وایلد با سایر آرایش پاک‌‌کن‌های موجود در بازار، ساختار گیاهی آن است و در تولید این محصول از فرآورده‌های حیوانی استفاده نشده است.

 


 

ویژگی های پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

  • بافت نرم و فرمولاسیون سبک
  • حفظ رطوبت پوست
  • بدون ایجاد چربی اضافی یا خشکی بر روی پوست
  • کنترل چربی پوست و جلوگیری از پاک شدن چربی طبیعی پوست
  • ضد حساسیت
  • سرعت بالا در پاک کردن آرایش
  • بدون نیاز به شستشو با آب
  • حاوی ویتامین E و روغن تخمه آفتابگردان
  • کاملا گیاهی
  • فاقد تست حیوانی
  • بدون اسانس افزودنی

وجود ویتامین E در این محصول، باعث حفظ رطوبت، ترمیم بافت پوست، جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست و در نتیجه شاداب و باطراوت ماندن پوست در طول زمان می‌شود. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی ویتامین E از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

 


 

مزایای مصرف پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

از مزیت‌های استفاده از پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل photo focus می‌توان به خاصیت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، این محصول برخلاف شستشوی آرایش با آب و مواد قلیایی، PH و چربی پوست را تنظیم کرده و رطوبت و شادابی پوست شما را حفظ می‌کند.

نحوه مصرف پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

مقداری از استیک پاک کننده آرایش wet n wild را بر روی پنبه یا پد آرایشی ریخته و آن را به تمام نقاط صورت خود بمالید. سپس برای اطمینان از پاک کردن کامل آرایش می‌توانید این کار را دو یا سه مرحله تکرار کنید.

نکته:

جهت تمیزتر شدن منافذ باز پوست خود می‌توانید بعد استفاده از پاک کننده آرایش، صورت خود را با شوینده مناسب پوست بشویید.

مناسب برای

این محصول برای افراد با پوست ملایم مناسب است.

 


 

ترکیبات پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

مواد تشکیل دهنده آرایش پاک کن وت اند وایلد عباتند از:

ستیل اتیل هگزانوات، روغن دانه هلیانتوس آنووس (آفتابگردان)، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، ایزوهگزادکان، پلی اتیلن، Steareth-20، PEG-20 گلیسریل ایزواستئارات، PEG-8 گلیسریل ایزواستئارات، PEG-5 گلیسریل تری ایزواستئارات، فیتوستریل ماکادمیت، روغن مورومورو، اسید سوربیک، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، توکوفرول، ایزوئیکوزان، ایزودودکان، روغن گلیسین سوجا (سویا).

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنی و آنلاین کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس
پاک کننده آرایش وت اند وایلد مدل فتوفوکوس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;